اشتغال 2500 نفر در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ˈمهرداد پاکارˈ روز سه شنبه در همایش سراسری بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی افزود: امروز با حضور بسیجیان از طوایف مختلف عشایری از شمال، جنوب، شرق و غرب حضور دارند. نشان از وحدت و همدلی واقعی ایران اسلامی است که به نمایش گذاشته شده است.» .

به گفته وی دو تا سه روز آخر هفته را به این بخش اختصاص دادیم و با کمک بسیجیان بهره وری را در ترویج جهاد افزایش دادیم.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری می فرمایند: بسیجی فردی است که از وابستگی به بیگانگان بیزار است و برای استقلال کشورش مبارزه می کند، بنابراین همه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بسیجی هستند؛ بسیجی ها در این زمینه حضور دارند. چون به استقلال و سربلندی این مملکت کمک می کنند در این چند ماه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی تمام توان خود را گذاشته اند که البته ما راضی نیستیم و اگر جایی قوی نباشیم. باید مسئولیت این حوزه را بر عهده بگیرد.

وی افزود: امروز فرماندهی برتر بسیج را مکتب پابرهنگان مستضعفان می دانند چرا که می گویند بسیجیان وارث سرزمین هستند. مثل حاج احمد متوسلیان که می گوید بسیجی وقتی پرچم لا اله الا الله را در آخر افق می زنیم، حق استراحت داریم، این مدرسه بسیجی است.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: در جهاد تبیین و تحقق اهداف این وزارتخانه، بچه های دانشگاهی ما در این هفته در سراسر کشور پای کار آمدند و همه آزادی خواهان و بسیجیان انقلاب اسلامی در حال تبیین ما هستند. دستاوردها و سعود 40 ساله ما که در دستان توانمند وزارت جهاد بسیج است کشاورزی با حمایت وزیر جهاد کشاورزی و بسیج نمایندگان مجلس انجام می شود.

پاکار ضمن یادآوری سخنان حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان چند ماه قبل از شهادت ایشان در جلسه میثاق پاسداران در دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند آنچه امروز بچه ها در مرحله دوم انجام می دهند خیلی مهمتر است آنچه من دیدم. امروز معجزه انقلاب اسلامی است، همان است که امام در محضر شهید حسن باقری دیدند، خوشحال شدند که جوانان امروز راه امام و قدم های اولی را ادامه می دهند و امیدواریم که شرمنده همرزمان شهیدمان نخواهیم شد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84950426/%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DB%B2%DB%B5%DB%B0%DB%B0-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C

وی گفت: در حوزه امنیت دفاعی یکی از بسیجیان ما شهید اجاقی شد و چهار نفر از بسیجیان وزارتخانه به لحاظ امنیتی خود این وزارتخانه جانباز شدند.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی افزود: ما در خدمت اهداف مقدس وزارت جهاد کشاورزی هستیم. از آنجایی که کمک های امنیت غذایی این وزارتخانه جلوتر از سازمان غذا و اقتدار ملی است، بسیجیان ظرف چند ماه با افتخار پیگیر کار و نظام و برنامه های این وزارتخانه هستند تا از نظر نظارت و نظارت با بازرسی ها، شبکه ای متشکل از 9500 نفر ایجاد کردند که از این تعداد 2500 نفر شاغل بودند.

وی گفت: 14 نفر از کشاورزان و دامداران ما که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برند در هفته جاری آزاد می شوند و 40 جهیزیه نیز در این هفته به کشاورزان و دامداران بی بضاعت تعلق می گیرد.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه راهبردی و حساس در جمهوری اسلامی ایران است که امام 10 سال پیش فرمودند خدمت به بخش کشاورزی بزرگترین خدمت در برابر اسلام است. بنابراین راه برای ما بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی هموار است. چون مقام معظم رهبری می فرمایند: کسانی که اینجا کار می کنند و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خدمتشان را مقدس بدانند. زیرا حیاتی ترین جایگاه انقلاب اسلامی اینجاست زیرا اگر به امنیت غذایی برسیم به اقتدار ملی دست خواهیم یافت.

وی بیان کرد: در خصوص جهاد سازندگی با افتخار می گویم که پس از مدت ها با نشستی که با معاونان جهادی این وزارتخانه داشتیم، از این هفته ماشین آلات این وزارتخانه در 3 استان محروم کشور حرکت کردند. و 35 کیلومتر از جاده عشایر و روستا، راه بین مزارع و کارهای زمینی و مابقی که مورد توجه وزیر جهاد کشاورزی است و آنچه را که بارها تاکید شده به پایان خواهند رساند.

پاکار با اشاره به استراتژی و نقش بسیج خاطرنشان کرد: امام راحل در یک جمله تاریخی می فرمایند که قدرت ها و ابرقدرت ها و خدمتگزاران آنها باید مطمئن باشند که اگر خمینی (ره) تنها و در مسیر خودش بماند که راهش همین است. مبارزه با کفر و شرک و ظلم و بت پرستی است و به یاری خدا با بسیجیان جهان اسلام این دیکتاتورهای خشمگین پابرهنه خواب راحت را در چشم جهانخواران و دژخیمان اصرار دارند. ظلم این نقش بسیجیان امام روح الله در 4 دهه است.

پاکار ادامه داد: بسیجیان ما در سراسر کشور در جهاد تبیین و تهذیب برنامه های مختلفی را انجام داده اند و مراکز تخصصی تاسیس و احیا کرده اند و در برنامه های علمی نیز شرکت کرده و حرفی برای گفتن دارند.

وی معتقد است بسیجیان ما کاملا پایبند کار انقلاب و امام راحل هستند.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه هر لحظه و ساعت شبانه روز و هفته بسیج است، گفت: مردان بسیجی سنگرسازان بی سنگر هستند که از جان خود گذشتند و به ما درس مردانگی، ایثار و شهادت دادند.

وی ضمن درود بر روح پرافتخار امام راحل القلاب بنیانگذار شجره بسیج گفت: امام خمینی (ره) فرمودند من در این دنیا به خودم حتی بسیجی افتخار می کنم و همیشه به پاکی و پاکی غبطه می خورم. طهارت بسیج است و از خداوند می خواهم که همراه بسیجی باشد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار