اصول طراحی آرایشگاه زنانه، نکاتی برای ایجاد یک فضای ایده آل چیدانه | elitarchgroup

در اکثر موارد برای سالن های زیبایی از ترکیب 2 رنگ تقریباً متضاد استفاده می‌شود. بودجه و بازه زمانی از مواردی هستند که کارفرما باید آن را در ابتدای کار در نظر داشته باشد. همچنین کارفرما باید در مورد چگونگی مرحله بندی پروژه خود برای به حداقل رساندن خرابی ها و اختلالات فکر کند.

انتخاب سبک مناسب دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

سپسریز فضاهای آرایشگاه زنانه را با توجه به خدماتی که قرار است در آرایشگاه صورت گیرد، نوشته شود. این ریز فضاها باید با توجه به متراژ فضا نیز بررسی شوند؛ آیا فضا گنجایش این فضاها و خدمات را دارد؟ سپس به کمک یک معمارداخلی پلان آرایشگاه را با توجه به ریزفضاهای مدنظر طراحی کنید. برای ایجاد حس آرامش در دکوراسیون سالن زیبایی، از ترکیب رنگ های ملایم استفاده کنید. شرکت طراحان دکور هنرمند با داشتن چندین سال سابقه، مهارت، تخصص و تجربه لازم و کافی در زمینه های طراحی و دکوراسیون داخلی بر اساس اصول فنگشویی، در طراحی اصولی آرایشگاه زنانه به شما کمک خواهد کرد. مشاوره دادن و ارائه بهترین ایده ها و خدمات، اجرای دقیق و رفع نیازهای شما با جدیدترین متدها از اهداف این شرکت است. برای راه اندازی و یا بازسازی سالن زیبایی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی که شامل تقسیم بندی فضاها، انتخاب نوع متریال سقف، کف، تاسیسات و چیدمان و مبلمان و…

  • بنابراین توجه به راحتی کارکنان شما در مدت زمان طولانی از نکاتی است که باید به آن توجه شود.
  • در بخش کار با مواد ایمنی تاسیسات برقی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و دستگاه های متصل به جریان الکتریسیته در مدت طولانی اهمیت بسیار بالایی دارد که درطراحی سالن زیبایی می بایست در نظر گرفت.
  • پنجره های بزرگ در سالن نور کافی و مناسب را وارد فضا می کنند.
  • بطور کلی برای یک سالن زیبایی استفاده از مصالح مستحکم هتل بسیار مهم است.
اصول طراحی آرایشگاه زنانه، نکاتی برای ایجاد یک فضای ایده آل چیدانه | elitarchgroup

در واقع مواردی که در طراحی وبازسازی دفتر کارمدیریت باید در نظر گرفته شود، محیطی دنج و البته با شرایطی متفاوت و جذاب در نظر گرفته شود. اینبار با چندین ​​​​مدل دکوراسیون آرایشگاه زنانه 1400 لاکچری و فوق العاده جذاب از جدیدترین ژورنالها در خدمت شما هستیم. نورپردازی برای ایجاد فضایی دلپذیر و آرامش بخش به شما کمک می کند. سعی کنید تا حد امکان از نور طبیعی بهره ببرید، در کنار آن می توانید از نور های دیمیبل استفاده کنید تا در صورت لزوم میزان آن را تغییر دهید. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، سعی کنید از کاربرد رنگ های تیره بپرهیزید.

استفاده از مبلمان مناسب و طراحی اصولی در قسمت پذیرش یا منشی بسیار حائز اهمیت است چرا که این قسمت را میتوان ویترین سالن زیبایی دانست. دو فضایی که در هر طراحی باید به آن توجه داشت سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. سرویس بهداشتی هم به مشتریان و هم به پرسنل یک آرایشگاه خدمات میدهد پس بهتر است در مکانی واقع شود که دسترسی به آن برای هر دو گروه ساده باشد. رنگ در دکوراسیون از اهمیت بالایی در دیزاین سالن زیبایی برخوردار است که به شدت می تواند بر افکار و احساسات تأثیر مثبت بگذارد. در این سبک بر خلاف سبک کلاسیک از وسایل دکوری و تزئینی کمتر استفاده می‌شود و تا جایی که امکان داشته باشد محیط را ساده و خلوت نگه می‌دارند و از مبلمان و صندلی‌ها و رنگ های روشن و خنثی و در موارد محدود از رنگ های تیره استفاده می‌شود. در این سبک می‌توان با استفاده از گرین وال فضایی سبز و طبیعت گونه به محیط داد و لذت ماندن در این فضا را برای مخاطبان بیشتر کرد.

پروژه های معماران ایران

توسط احمد گل کار

احمد گل کار