بررسی های میان مدت ایالات متحده نتایج متفاوتی را برای اقدامات زیست محیطی ایجاد می کند

خارج از نیویورک و کالیفرنیا 50 میلیون دلار اندازه گرفتن در رود آیلند برای بهبود انعطاف پذیری ساحلی در برابر سیل و طوفان و بازسازی زیستگاه در خلیج ناراگانست به تصویب رسید. اقدامی در فلوریدا که ساخت خانه‌های مقاوم‌تر در برابر سیل را ارزان‌تر می‌کرد، علی‌رغم حمایت دو حزبی و بهبود مستمر ایالت از طوفان یان شکست خورد. در واشنگتن آگاه به آب و هوا، رای دهندگان اعلام کرده اند که از مالیات جدید بر سوخت جت حمایت نمی کنند.

علاوه بر رقابت‌های کنگره و انتخابات فرمانداری در 36 ایالت، نظرسنجی‌های میان‌دوره‌ای شامل طیف وسیعی از اقدامات خاص برای تصمیم‌گیری رای‌دهندگان بود.

این کاملاً تاریخی است که ما بزرگترین قانون اوراق قرضه در تاریخ ایالت نیویورک را تصویب کرده ایم جسیکا اوتنی ماهار در The Nature Conservancy، یک انجمن غیرانتفاعی حفاظت از محیط زیست. او می‌گوید این بودجه، همراه با برنامه‌های بودجه فدرال بزرگ‌تر، به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ایالتی با بهبود کارایی ساختمان، خرید اتوبوس‌های برقی مدارس و حفاظت از مناظر طبیعی که کربن را ذخیره می‌کنند، کمک خواهد کرد.

با این حال، به طور کلی، نتیجه سیاست میان مدت آب و هوا “بهتر از آنچه ما فکر می کردیم” بوده است دیوید برگر در Baringa Partners، یک شرکت مشاوره آمریکایی، نه تنها برای معیارهای رای، بلکه برای نامزدها. نتایج آب و هوا در رای گیری بود، حتی اگر به صراحت به آنها اشاره نشده باشد.

سارا ینسل/EPA-EFE/Shutterstock

بالداسار می گوید که بودجه ایالتی از قبل شامل حمایت از وسایل نقلیه الکتریکی و آمادگی در برابر آتش سوزی می شود، اما اینکه آیا این برای ایالت برای دستیابی به اهدافش کافی است، هنوز باز است. وی گفت: «ببینیم فرماندار در ادامه در مورد چگونگی رسیدن به آن چه خواهد گفت.

بزرگترین پیروزی یک بود اندازه گرفتن در نیویورک که به ایالت اجازه می دهد اوراق قرضه به ارزش بیش از 4 میلیارد دلار را برای جمع آوری بودجه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، افزایش انعطاف پذیری در برابر سیل، بهبود کیفیت آب و حفظ زمین بفروشد. نیویورک حدود 3 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تولید می کند.

مردم در یک مرکز رای گیری در کتابخانه عمومی مرکزی بروکلین در محله بروکلین نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا رای می دهند.

او می گوید که این بودجه همچنین به محافظت از جوامع در برابر خطرات آب و هوایی مانند گرمای خطرناک و سیل کمک می کند.

با تشکر از مالیات جدید 1.75٪ بر درآمد بیش از 2 میلیون دلار، اندازه گرفتن گزارش شده است که هر سال بین 3.5 تا 5 میلیارد دلار برای مشوق های مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی، ایستگاه های شارژ و آمادگی در برابر آتش سوزی جمع آوری می کند. انتظار می‌رود که آتش‌سوزی‌ها در این ایالت با گرم شدن در تمام سناریوهای انتشار بیشتر شود.

رای دهندگان نیویورک میلیاردها دلار از هزینه های میان دوره ای ایالات متحده مرتبط با آب و هوا را حمایت کردند، اما رای دهندگان در کالیفرنیا و سایر ایالت ها دیگر سیاست های زیست محیطی را رد کردند.

محیط


9 نوامبر 2022

مارک بالداساره در موسسه سیاست عمومی کالیفرنیا، یک اندیشکده غیرانتفاعی، می‌گوید که حمایت اولیه از این اقدام در میان رای‌دهندگان هر دو حزب پس از ظاهر شدن فرماندار دموکرات کالیفرنیا گاوین نیوسام در تبلیغات کاهش یافت. مقابل اندازه گیری Newsom این اقدام را سندی برای شرکت اشتراک‌گذاری سواری Lyft نامید که صرف کرد ده ها میلیون دلار برای حمایت از این اقدام.

حدود 70 درصد از آرا موافق این اقدام بودند که 72 درصد از آرا ثبت شد. با توجه به سیاست

مردم در نیویورک رای می دهند

نتایج مربوط به اقدامات اقلیمی و زیست محیطی در برگه های رأی گیری در ایالت های مختلف در انتخابات میان دوره ای روز سه شنبه ایالات متحده متفاوت بود.

با این حال، در کالیفرنیا، با وجود سیاست‌های جاه‌طلبانه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، یک اقدام میلیارد دلاری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی شکست خورده است. اینها شامل ممنوعیت فروش خودروهای گازسوز تا سال 2035 و الزامی است که تا سال 2030 تقریباً تمام مایل‌ها در خودروهای برقی انجام شود.

درباره این موضوعات بیشتر بدانید:


منبع: https://www.newscientist.com/article/2346465-us-midterms-produce-mixed-results-for-environmental-action/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

توسط احمد گل کار

احمد گل کار