بهترین بازی‌ های کریپتویی و بلاکچینی رایگان و اندرویدی همیار سرمایه | حسینی فایننس

بازیکنان تنها با انجام این بازی ها می توانند ارز یا توکن های ارزشمندی کسب کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند NFT‌های درون بازی را بخرند، بفروشند و معامله کنند تا از بازی‌های کریپتو درآمد کسب کنند. بنابراین، ترکیبی از بازی و کسب درآمد برای هر گیمری جذابیت کامل دارد.

توسعه‌دهندگان سابق Call of Duty ،Fortnite در این استارتاپ فعالیت می‌کنند. این بازی در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) معرفی خواهد شد و با توجه به هزینه‌ی بالای توسعه‌، سابقه‌ی تیم طراح و ترکیب NFT با بازی سنتی نقش‌آفرینی در این بازی، افراد بسیاری چشم به راه عرضه‌ی آن هستند. در جریان این بازی بازیکنان در نقش فرمانده‌های ناوگان کشتی‌ وظیفه‌ی نبرد با بیگانگان را دارند. انبار کشتی‌ها و سلاح‌ها به‌روزرسانی می‌شوند و امکان تشکیل تیم در آن وجود دارد. افراد شاخص زیادی مانند چارلی لی (خالق لایت کوین) و آدام بک (مدیر عامل بلاک استریم) در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با تبدیل به ارزهای مختلف مثل اتریوم و بیت کوین و انتقال به حساب یکی از صرافی های ایرانی و تبدیل به تومان می تونید درامدتون رو برداشت بزنید.

  • اگر مراقب زمین خود نباشید ممکن است حیوان‌های وحشی به زمین‌های شما حمله کنند و به محصولات آسیب برسانند.
  • در حالی که توکن ERC-1155 به بازیکنان امکان استفاده از هر دو نوع توکن را ارائه می دهد.
  • ساخت بازی روی این شبکه‌ها باعث می‌شود که دنیای بازی غیر متمرکز باشد و به دلیل امنیت و شفافیت شبکه بلاک چین، امکان تقلب و کلاه‌برداری در بازی به صفر برسد.
  • در این بازی، مالکیت دارایی‌ها از طریق یک قرارداد هوشمند کاملا متعلق به خود شماست.
  • همچنین آن‌ها می‌توانند با پیروزی در هر بازی و یا رویدادهایی که تکمیل می‌کنند، امتیاز خود را افزایش دهند.

در انتها لازم به‌ذکر است برای شروع این بازی باید از همان ابتدا با توکن‌های خود گربه خریداری کنید. هدف اصلی شما در بازی این است که بتوانید در چالش‌های روزانه تعداد ۱۰۰۰ ستاره را به‌دست بیاورید. درصورتی‌که بتوانید این ستاره‌ها را جمع‌آوری کنید، بازی به شما یک توکن Town هدیه می‌دهد. البته که بازیکنان برای آن‌که بتوانند از بازی توکن Town دریافت کنند، باید حداقل یک NFT درون بازی را خریداری کرده باشند. با به‌دست آوردن توکن Town سرعت پیشرفت کاربران افزایش پیدا می‌کند و از این‌جا به بعد چیدن استراتژی در مدیریت منابع هدف اصلی شما قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن PVU به خرید دانه‌ از فروشگاه بازی پردازند و بازی را به‌وسیله آن‌ها آغاز کنند.

دامیننس بیت‌کوین بعد از گذشت ۶ ماه از ۴۰درصد عبور کرد

بهترین بازی‌ های کریپتویی و بلاکچینی رایگان و اندرویدی همیار سرمایه | حسینی فایننس

پس با کسب توکن تو جریان بازی هم میتونید کسب درآمد کنید و به کیف پولتون انتقال بدید و بعدش اونو به پول نقد تبدیل کنید. بازی سندباکس یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد از ارز دیجیتاله که محبوبیت بسیار زیادی داره. بازی دیسنترالند یک بازی واقعیت مجازی محسوب می‌شود که به‌صورت سه بعدی روی بلاک‌چین اتریوم طراحی شده است. در این بازی کاربران می‌توانند به خرید و فروش زمین و کسب و کار بپردازند. دیسنترالند یک واقعیت مجازی است که کاربران می‌توانند در آن زمین مجازی خریداری کنند.

ما متوجه شدیم که Silks به‌طورکلی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید در بازار در بازی های کریپتویی اندروید وب سایت حسینی فایننس حال حاضر است. این بازی بلاکچین اساساً یک تلاقی بین مسابقه اسب‌دوانی و فضای کریپتویی است و یک متاورس موازی با دنیای واقعی ایجاد می‌کند. به‌عنوان‌مثال، در متاورس Silks، می‌توانید اسب‌هایی را با ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

این توکن از توکن های فعال در انجین یک گام جلوتر است، زیرا ویژگی های توکن NFT را در خود دارد. بعضی از بازی ها از جمله بازی World of Warcraft از NFTها و یا پول نقد در بازی استفاده می کنند. در حالی که توکن ERC-1155 به بازیکنان امکان استفاده از هر دو نوع توکن را ارائه می دهد. پلتفرم بازی Enjin نیز از جمله 10 بازی برتر کریپتو می باشد که متمرکز بر خلق عناصر قابل جمع آوری است و مالکیت آنها با کاربران است. پلتفرم Enjin ارائه دهنده روش هایی برای ایجاد دارایی های دیجیتال هستند که در چندین بازی ویدیویی قابل استفاده می باشند.

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد 2022

برخی از افراد در کشورها برای جبران هزینه‌های زندگی خود و داشتن درآمد بیشتر، به این بازی‌ها روی آوردند. پس از آن‌که بازیکنان موفق شدند تا هیولاهای یک LAND را به‌طور کامل نابود کنند، آن سرزمین به‌صورت خودکار وارد فروشگاه NFT بازی و وارد یک مزائده می‌شود. Forest Knight یک بازی استراتژی نوبتی است که در جریان آن شما باید قهرمانان خود را در خانه‌های مربعی بازی جابه‌جا کنید و دشمنان را شکست دهید. در این بازی هر قهرمان یک سری نقطه قوت و نقطه ضعف دارد که بازیکنان باید براساس آن‌ها، تیم سه‌نفره خود را چینش کنند. برای جابه‌جایی نیروها کافی است آن‌ها را انتخاب کرده و به‌سمت خانه‌ای که مدنظرتان است، آن را هدایت کنید. پس از نزدیک شدن نیروی شما به نیروی دشمن، آن‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند و برنده انتخاب می‌شود.

بازی کریپتو بلیدز (CryptoBlades)

توسط احمد گل کار

احمد گل کار