بهترین لپ تاپ ایسوس زیر 10 میلیون تومان آپدیت آبان ماه 1401

حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود. بازار پی‌سی گیمینگ فقط به پی‌سی‌های رومیزی محدود نمی‌شود و چند سالی است که لپ تاپ های گیمینگ هم با استقبالِ روز افزونِ گروهی از کاربران مواجه است.

  • در کنار طراحی متفاوت‌تر خود لپ تاپ، احتمالا وجود نور پس‌زمینه یا همان بک لایت در این محصول، بیش از هر چیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
  • می خواهید بدانید پر فروش ترین لپ تاپ های لیپک کدام مدل ها هستند؟ لپ تاپ هایی که متناسب با نیاز های مختلف طراحی شدند و در بازه های قیمتی مختلف در فروشگاه اینترنتی لیپک موجود هستند.
  • یکی از رقبای قدرتمند در این رده قیمت لپ تاپ GA401QC از سری زفیروس ایسوس است.
  • لپ تاپی با سی پی یو Ryzen U با 8 مگابایت کش و دارا بودن حافظه اس اس دی 512 گیگابایت که یک باتری 41 وات ساعتی نیز دارد.
  • ابتدایی ترین عملکردها مانند عملیات های حسابی و مدیریت دستگاه‌های ورودی/خروجی را انجام می دهد و همچنین دستورات را برای سایر اجزای لپ تاپ بهینه می کند.

با این حال، با وجود این مشکلات، از نظر عملکرد وقیمت، شکست دادن این لپ تاپ ایسوس بسیار سخت خواهد بود. به عنوان یک لپ تاپ لمسی با قلم می‌توانید از آن در موقعیت‌های مختلف کاری و دانشگاهی استفاده کرده و طراحی و یادداشت برداری را بسیار ساده‌تر از همیشه انجام دهید. با تبدیل آن به تبلت هم دیگر نیازی به هزینه اضافه برای خرید تبلت جداگانه نخواهید داشت. صرف نظر از اینکه به کدام ژانر گوش می‌کنید، این اسپیکرها به اندازه‌ای بلند هستند که یک اتاق بزرگ را بدون اعوجاج پر کرده و جداسازی استریو را با موفقیت انجام دهند. به عنوان یک لپ تاپ لمسی با قلم می‌توانید روی استفاده از قلم همراه با صفحه نمایش هم فکر کنید که برای طراحی گرافیکی و مدل‌سازی در کنار یادداشت برداری کاربرد دارد.

مشخصات فیزیکی

اگر کاربری هستید که به قدرت زیادی در لپ تاپ نیاز دارید و بهره‌وری صفحه نمایش لمسی برای شما باید بالا باشد، باید به سراغ محصولی بروید که از نظر باتری عمر بیشتری داشته و کارایی‌اش هم برای انجام سریع کارها، مدنظر قرار گیرد. اگر به دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه با صفحه نمایش لمسی هستید که حس خوبی از خریدش داشته باشید، یقینا ویوو بوک فلیپ ۱۴ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این محصول تنها ۷۰۰ دلار قیمت داشته و ارزش خرید آن از XPS 13 دل و مک بوک ۱۳ اینچی با قیمت ۱۸۰۰ دلار بالاتر است. تعادل عملکردی به واسطه پورت‌های USB Type-A و USB-C همراه با صفحه کلید راحت و صفحه نمایش عالی 1080p فراهم شده است. اچ پی آن‌قدر تلاش کرد تا این لپ تاپ میان‌رده را شبیه یک دستگاه پرچم‌دار روانه بازار می‌کند که به نظر ما، تصمیم به استفاده از تاچ پد پلاستیکی گیج کننده، یک اقدام ناامید کننده برای کاهش هزینه بوده است.

مطمئنا هنوز هم این لپ تاپ چند ایراد دارد، اما وقتی زیبایی‌اش را در نظر داشته باشید، به راحتی این ایرادها را فراموش می‌کنید. مدل‌های Spectre شرکت اچ پی همواره در برابر رقبا الهام بخش بوده است. لپ تاپ جدید هم کاملا با طراحی لوکس در اختیار شما علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. عمر باتری حماسی این لپ تاپ ۱۲ ساعته بوده و عملکرد کلی سریعی را نیز در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. ما می‌توانیم به این موارد، یک تاچ پد با ابعاد عالی هم اشاره کنیم که حالت لمس بسیار عالی به همراه داشته و در کنار آن یک صفحه کلید راحت و البته با عمق پایین هم دارد. زمانی جایگزین واقعی ویندوز برای مک بوک پرو محسوب می‌شود و با همان رده قدرت، می‌توانست رقابت خوبی را در برابر اپل شکل دهد.

مایکروسافت Surface Laptop Studio؛ از بهترین مدل های لپتاپ جهان

میانگین روشنایی این لپ تاپ هم ۵۶۵ نیت است و هنگامی که در خارج از منزل حضور داشته باشید، هیچ مشکلی در زمینه کار کردن با لپ تاپ نخواهید داشت. صفحه نمایش در حالت عادی هم روشنایی ۳۸۱ نیت دارد و در هر حالتی می‌تواند اکثر رقبای خود را کاملا شکست دهد. بنابراین، این لپ تاپ جادار بودن صفحه نمایش را فدای قابلیت حمل آن نمی‌کند. اگر یک فیلم روی این صفحه نمایش تماشا کنید، تحت تاثیر جزئیاتش قرار خواهید گرفت. تنها رنگ‌ها کمی به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانید آن‌طور که باید رنگ‌های شفاف را از نیمه شفاف تشخیص دهید. این لپ تاپ با سرزندگی بالایی را در طول روز کاری شما فراهم می‌کند و هیچ گونه مشکل گرم شدن در ناحیه‌های مختلف لپ تاپ را بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 نخواهید دید.

مکانیزم کشش به جلو خیره کننده آن سبب می‌شود که با یکی از بهترین نمونه‌های تجاری روبرو باشیم. اما به‌طور کلی، با یکی از بهترین دستگاه‌های لمسی روبرو هستیم که با سیستم‌عامل کروم می‌تواند نیازهای شما را برطرف سازد. این محصول تفاوت قابل توجهی با نسل قبلی خود دارد و علیرغم اینکه قیمتش افزایش یافته است، اما ارتقای سخت افزاری عالی آن به اندازه کافی قانع کننده است.

بهترین لپ تاپ ایسوس زیر 10 میلیون تومان آپدیت آبان ماه 1401 این لپ تاپ مملو از فناوری‌های نوآورانه و حل کننده مشکلات مختلف است. رنگ سنج هم در آزمایشگاه نشان می‌دهد که با این لپ تاپ، ۸۵.۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را خواهید داشت. فقط کروم بوک Detachable CM3 با پوشش ۹۳.۶ درصدی می‌تواند بهترین از این لپ تاپ در بازه قیمت مشابه باشد. تست روشنایی این لپ تاپ هم موفقیت آمیز بوده است و به‌طور متوسط می‌توانید روشنایی ۳۶۱ نیت داشته باشید.

من توی مقاله بهترین لپ تاپ اپل، بهتون بهترین‌های اپل رو معرفی کردم. حالا توی این مقاله میخوام یکی دو مدل از بهترین‌های اپل رو معرفی کنم. تا آخر مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین لپ تاپ رو معرفی کنم. روی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مدل 1115G4 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار گرفته است. این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

بهترین لپ تاپ تا 23 میلیون

توسط احمد گل کار

احمد گل کار