به لطف کمک های مردمی، آزمایشگاه شناخت کوروید کمبریج از بسته شدن نجات یافت

همچنین کار بر روی یک مطالعه منحصر به فرد در مورد چگونگی درک زبان پرندگان ادامه خواهد یافت. کلایتون توضیح می دهد که برای مثال، یک رخ 18 ساله به نام لئو، قبلاً درک عالی از فرمان “صبر کن” را نشان داده است.

می‌گوید: «این واقعاً خبر خارق‌العاده‌ای است اوا جابلونکا در دانشگاه تل آویو اسرائیل ادامه تحقیقات در این مرکز منحصر به فرد بسیار مهم است. کمبود تحقیقات شناخت مقایسه ای وجود دارد، و آزمایشگاه کلایتون، که دارای امکانات منحصر به فرد و حیوانات غیرقابل جایگزینی است، قبلاً به درک ما از ذهن کووید (و ذهن بزرگتر) بسیار افزوده بود، به طور کلی، سؤالات جدیدی را در تحقیقات حیوانات ایجاد کرد. هوش، تخیل، حافظه و جامعه پذیری.


یک مرکز تحقیقات هوش پرندگان در دانشگاه کمبریج به لطف کمپینی که توسط دانشمند جدید مقاله ای که طی چند هفته 500000 پوند از طریق کمک های مردمی جمع آوری کرد. با حمایت دانشگاه، این کمپین آینده نزدیک موسسه را تضمین کرد.

اما روک ها می توانند 80 سال زندگی کنند، بنابراین او امیدوار است که بودجه بیشتری برای ادامه فعالیت این مرکز برای بیش از پنج سال در نظر گرفته شود. او می‌گوید: «کار با این پرندگان باهوش و با عمر طولانی یک پروژه بلندمدت است. “شما نمی توانید فقط متوقف شوید و شروع کنید.”

دو برج در یک پرنده
گزارش باعث شد جاناتان برچ به مدرسه اقتصاد لندن برای نوشتن یک نامه ی سرگشاده از دانشگاه می خواهد در بستن آزمایشگاه تجدید نظر کند و از موسسه حمایت بلندمدت کند. برچ می گوید: «به سختی می توان اهمیت بین المللی آزمایشگاه را دست بالا گرفت و بسته شدن آن ضایعه وحشتناکی برای ذهن و علم مغز خواهد بود.

درباره این موضوعات بیشتر بدانید:


منبع: https://www.newscientist.com/article/2329991-cambridge-lab-for-clever-birds-saved-from-closure-by-public-donations/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

کلایتون در حال حاضر ایده های بلندپروازانه ای برای تحقیقات آینده کووید دارد. او می گوید: «ما برای کاری که می خواهیم انجام دهیم، برنامه های زیادی داریم. «سوالات بی پاسخ بسیاری در مورد سفر ذهنی در زمان از حافظه منبع وجود دارد – به عنوان مثال، چگونه می دانید که به یاد دارید [something]: دیدی یا شنیدی؟ – فکر کردن به آینده علاوه بر این، ما می‌خواهیم نحوه واکنش پرندگان به آینه‌ها را مطالعه کنیم و با استفاده از جادو، مطالعاتی در مورد توهمات شناختی انجام دهیم.

در ماه مه، ما در مورد مسابقه برای بازگرداندن 25 jays و هفت برج گزارش دادیم نیکلاس کلیتونآزمایشگاه شناخت مقایسه ای، که در ماه ژوئیه به دلیل برگزیت و مشکلات مالی مربوط به بیماری همه گیر در خطر بسته شدن بود.


فرانچسکا ام. کورنرو/ دانشگاه کمبریج

دو دور در آزمایشگاه شناخت مقایسه ای

برای کلایتون، بسته شدن آزمایشگاه شخصی بود، نه حداقل به این دلیل که او و تیمش پرندگان را از جوجه‌ها پرورش دادند و سال‌ها سرمایه‌گذاری کردند تا اطمینان حاصل کنند که آنها راضی و خوشحال در این تحقیق شرکت می‌کنند. او می‌گوید: «این باید جایی باشد که پرندگان واقعاً بخواهند با ما کار کنند و وقتی ما آنها را صدا می‌زنیم بر فراز آن پرواز کنند. اگر می خواهید دریچه ای به طرز تفکر این پرندگان داشته باشید، باید اعتماد و احترام آنها را داشته باشید. این رابطه نزدیک و درازمدت بین پرندگان و محققان به این معنی بود که این مرکز به راحتی نمی‌توانست به جای دیگری منتقل شود.

این مؤسسه که 22 سال پیش توسط کلایتون تأسیس شد، نقش کلیدی در درک شناخت کورویدها – اعضای خانواده کلاغ – ایفا کرده است. تحقیقات او نشان داده است که چگونه این پرندگان توانایی هایی دارند که زمانی تصور می شد برای انسان ها و میمون های بزرگ محفوظ است، مانند درک ذهن دیگران و سفر ذهنی در زمان – تأمل در گذشته و برنامه ریزی برای آینده.

کلایتون می‌گوید: «من از حمایت‌های دانشگاه کمبریج، همکاران دانشگاهی‌ام و عموم مردم از همه اقشار به مثبت‌ترین حالت غرق شده‌ام. “من برای هر پنی بسیار سپاسگزارم. این یک ترن هوایی احساسی بود، با پایانی مثبت و دلچسب.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار