تفاوت سئو on-page و سئو off-page سئو On-page و سئو Off-page چیست؟ -بهترین بک لینک

تفاوت سئو on-page و سئو off-page سئو On-page و سئو Off-page چیست؟

گوگل هم به‌عنوان یک ناظر آگاه که مدام در حال رصد وضعیت میلیون‌ها سایت است، متوجه این موضوع می‌شود. برای گوگل هیچی چیزی به اندازه‌ی ارائه‌ی محتوای ارزشمند به کاربرانش اهمیت ندارد. حالا مقاله‌ی شما در وضعیتی قرار دارد که این چراغ سبز را به گوگل نشان می‌دهد. به شما تبریک می‌گویم نظر مساعد گوگل در سئو آف پیج را جلب کرده‌اید و رتبه‌ی بالاتری را به دست آورده‌اید.

  • پادکست راهکار فوق العاده‌ای است که با آن می‌توانید مخاطبین جدیدی پیدا کنید، تجربه خود را به اشتراک بگذارید و در موتورهای جستجویی به غیر از گوگل دیده شوید.
  • اگر از گوگل بپرسید به شما خواهدگفت که هر لینکی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کند باید لینک طبیعی باشد.
  • هماهنگی موضوعی با سایتی که از آن بک لینک میگیرید ،یک پارامتر مهم در سئو offpage سایت می باشد .
  • فروم‌های مرتبط با فعالیت وب سایت خود که شامل گروه‌ها و افراد زیادی هستند را پیدا کنید.

با این وجود ، اگر عنوانی را ایجاد کنید که برای کاربران جذاب باشد و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در جایی که طبیعی تر به نظر می رسد ، نتایج بهتری خواهید دید. همچنین لازم به ذکر است که تقریباً تمام پیوندهایی که از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید “nofollow” هستند، به این معنی که توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می‌شوند. این جمله ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد اما به دو دلیل بسیار مهم است.

سیگنال های شبکه های اجتماعی

پیشنهاد می‌کنم تمامی مسیرهایی که طی می‌کنید و اطلاعاتی را که به دست می‌آورید را مکتوب و مستند کنید تا در انتهای کار، تحلیل و تدوین استراتژی لینک سازی راحت‌تر باشد. ایجاد ترافیک برای وب‌سایت نیاز به اقداماتی فراتر از مطالب و بهینه‌سازی‌های داخلی وب‌سایت دارد. بسیار جالب است که در طراحی وب‌سایت از هدرهای مناسب H1 استفاده شده است، کلمات کلیدی قدرتمندی به کار گرفته شده‌ و در چند لینک داخلی پراکنده شده‌اند.

سئو offpage

نه، البته، می‌توانید داده‌ها را کپی کنید، آن‌ها را در اکسل آپلود کنید، چند فرمول تنظیم کنید و تصویری از رشد را ببینید، اما چه چیزی؟ متأسفانه این شیوه گزارش دهی هنوز زنده و پابرجاست. متون و مقالات جالب، گیرا و مرتبط را در سایت هایی با اقتدار بیشتر یا در نشریات آنلاین بسیار محبوب یا خاص قرار دهید. بنابراین، اگر مجبور به سازماندهی یک کمپین لینک بیلدینگ هستید، توصیه می کنم به جای 100 پست مهمان، روی یک دامنه معتبر سرمایه گذاری کنید. در این مقاله به معرفی سئو منفی پرداخته‌ایم و روش‌های شناسایی آن را نیز معرفی کرده‌ایم. آیا می دانید Google همه وب سایت های غیر SSL را به عنوان “امن نیست” بهترین بک لینک نشان می دهد؟ این به این معنی است که اگر از گواهی اس اس ال…

مزایای سئو Off Page

شما در زمینه ‌ای که فعالیت می‌ کنید باید تخصص بالایی داشته باشید. برای دستیابی به این تکنیک باید نگاه سطحی را کنار گذاشته و به صورت تخصصی فعالیت کنید. یکی دیگر از روش ‌های مدیران وب سایت ها برای افزایش بازدید و بالا رفتن رتبه وب سایت استفاده از پست مهمان است. این روش که به عنوان یکی از روش های کسب بک لینک رایگان محسوب می شود به خوبی می تواند نقش موثری در افزایش بازدید از وب سایت ایجاد کند. افراد در طول روز با گوشی موبایل یا تبلت، بیشتر اوقات خود را در شبکه های اجتماعی سپری می‌کنند.

  • فعال بودن در تالارهای گفتگوی راهی عالی برای جلب توجه کاربران است.
  • یک روش ضروری برای سئو و بهینه سازی سایت است، که راهی برای نشان دادن کیفیت محتوای شما و اعتبار وب سایت شما در مقایسه با رقبای شماست.
  • به این معنی که داشتن تنها یک بک لینک از یک وب سایت بسیار معتبر و دارای قدرت عالی، ارزش خیلی بیشتری از صد پیوند از وب سایت های دارای محتوای بی ربط و با کیفیت پایین را دارد.
  • یک مقاله تحقیقاتی شگفت انگیز بنویسید و با محتوای پست مهمان در اختیار آنها بگذارید.
  • البته این کار کمی دشوار و زمان بر است اما هزینه ی آن، شاید کمی کمتر از اینفلوئنسرهای دیگر باشد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار