تور ارمنستان قیمت تورهای ارمنستان و تور ارزان ارمنستان دنیا گردی

یا حتی مناطقی که چشم انداز خوبی از کوه زیبای آرارات را برایتان به همراه بیاورند. سبک آشپزی مردم ارمنستان، متاثر از غذاهای اروپایی و مناطق شرقی دریای مدیترانه است. اما غذاهای سنتی و لذیذ بسیاری در این کشور وجود دارد که امتحان کردن آن‌ها، بر مسافرین تور ارمنستان واجب است. از غذاها و خوراکی‌های سنتی ارمنستان می‌توان به شامپوز ، قاپاما ، خاش یا کله‌پاچه ، چورچخلا ، چولومبور آپور ، چورگ ، تیسژیک ، هاریسا ، اسپاس و برش اشاره کرد. در فرودگاه‌ها و هتل ها نیز دلار به‌ راحتی خرج می‌گردد اما در بازار ارمنستان بهتر است از درام استفاده نمایید.

  • بهترین زمان خرید تور ارمنستان زمینی و هوایی از فصل بهار تا اواخر فصل تابستان می‌باشد.
  • همچنین می توانید قیمت تور ارمنستان هوایی را در لحظه آخر مقایسه کنید.
  • همچنین هر چقدر تعداد روزهای اقامت کمتر شود، شما به خرید تور ارزان ارمنستان نزدیکتر می‌شوید.
  • در ادامه به برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان اشاره خواهیم کرد.

همچنین هتل‌های La Floresta Hotel Campestre، هتل Armenia و هتل Centenario پذیرش 24 ساعته دارند. از هتل‌های استخر دار ارمنستان نیز می‌توان به هتل Armenia و هتل La Floresta Hotel Campestre اشاره کرد. لازم به ذکر است تورهای لحظه آخری به صورت زمینی از جمله‌ تورهای ارزان است؛ وگرنه تورهای هوایی لحظه آخری اصولا همچنان از تورهای زمینی ساده گران ‌تر هستند.

تور ارمنستان قیمت تورهای ارمنستان و تور ارزان ارمنستان دنیا گردی

بطور معمول بهترین قیمت بلیط هواپیما ارمنستان، خرید ساعات پروازی شب است که میتوان تاثیر مستقیم آن را در قیمت نهایی پکیج مسافرتی ارمنستان خود مشاهده کنید. اما گاهی هم با بارش باران روبرو می شود و دمای هوا مقداری پایین می آید. بنابراین اگر در بهار به این کشور سفر می ‌کنید حتما لباس گرم همراهتان ببرید. برای اطلاع و خرید آفر تور ارمنستان در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت سفریار مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوعی که در اختیارتان گذاشته شده، ارزانترین تور را خریداری کنید.

صومعه قرون وسطایی گغارد در میان صخره‌های سر به فلک کشیده همچون کاخی مقدس و باستانی جلب توجه می‌کند و نوعی حس احترام را به قلب آدمی منتقل می‌کند. قدمت این مکان به سال 1215 میلادی باز می‌گردد و ساخت و تکمیل آن چهار قرن به طول انجامیده است. فضای منحصر به فرد این صومعه در کنار کوه و دره‌ای سرسبز و رودی که از میان آن می‌گذرد، بسیار جلب توجه می‌کند.

علاوه بر این، گندم ترک خورده یا بلغور اغلب در غذاهای ارمنی به جای برنج و ذرت استفاده می شود. ما بهترین غذاهایی را که باید در سفرتان با تور ارمنستان امتحان کنید. در تورهای ارمنستان ، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالیتان می توانید هتل مناسب در این مکان زیبا و دوست داشتنی را انتخاب کنید. تور ارمنستان ما شامل تور لوکس ارمنستان هم هست و اگر علاقمند به این مدل تور هستید می توانید از تور لاکچری ارمنستان استفاده نمایید. تور ارمنستان از شیراز، اصفهان، مشهد، تهران و سایر شهرها نیز برگزار می گردد. آژانس هواپیمایی مهرپرواز، در حال حاضر تورهای خود را از تهران برگزار می کند.

کشور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد دنیا برای ما ایرانیان است، چرا که هم سفر به آن راحت بوده و هم دردسرهای اخذ ویزا را ندارد و هم اینکه پر است از جاذبه‌ های توریستی و تفریحی شگفت انگیز که هر شخصی را وسوسه تور ارزان ایروان گشت نامه می کند. چنانچه بخواهید بدون تور راهی ارمنستان شوید، باید اطلاعاتی راجع به هزینه حمل‌ونقل داشته باشید. در حال حاضر (تابستان ۱۴۰۰) اتوبوس‌های ایرانی اجازه ورود به خاک کشور ارمنستان را ندارند و مسافران را فقط تا شهر مرزی نوردوز در جلفا می‌برند که با این اوصاف مسافران باید مابقی مسیر را با وسایل نقلیه ارمنستان طی کنند. هر اتوبوس برای ۱۷ تا ۲۵ مسافر ظرفیت دارد و از آنجا که اتوبوس‌ها به‌صورت دربستی فعالیت می‌کنند، کرایه دربستی از مقصد تهران بین هشت تا ۱۰ میلیون تومان می‌شود. برخی نیز قیمت اتوبوس دربستی برای رفت و برگشت را ۱۲ میلیون تومان ذکر کرده‌اند. از مرز تا ایروان حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار هزینه گرفتن سواری دربست است که با تقسیم این مبلغ بین چند نفر می‌توانید هزینه سفر را کاهش دهید.

ارمنستان دارای آب و هوایی معتدل است و در بیشتر روزهای سال مناسب است. کوهستانی بودن این منطقه باعث شده است تا ارمنستان زمستان‌های سرد و برفی را تجربه کند. بهار ارمنستان اغلب بارانی است اما همچنان آب و هوا معتدل و مطلوب است. تابستان‌های ارمنستان نیز خشک و آفتابی است و درجه دما بالاتر می‌رود.

اتوبوس‌های تور ایروان، همه روزه از تهران (ترمینال آزادی و یا ترمینال بیهقی) به مقصد ایروان حرکت کرده و ۲۲ ساعت تا ۲۴ ساعت بعد به شهر ایروان می‌رسند. مبلغ مالیات سفر به ارمنستان به صورت زمینی برای بار اول2,640,000ریال، بار دوم3,960,000و بار سوم5,280,000است. ازهتل های خوب ارمنستانمی توان به هتل نورک رزیدنس ایروان ، هتل هرازدان ایروان و هتل ایمپریال پالاس ایروان اشاره کرد. هتل های نام برده و باقی هتل های شهر با توجه به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های مختلفی هستند. در ارمنستان انواع مختلفی از هتل‌ها با درجه بندی‌های مختلف وجود دارد. بدیهی است هرچه هتل باکیفیت‌تر و مدرن‌تری بخواهید، هزینه شما افزایش خواهد یافت.

هزینه لازم برای سفر به ارمنستان

تور ارمنستان پاییز معمولا پرطرفدار است زیرا ایرانی‌ها می‌توانند هوای خنک‌تری را در ارمنستان تجربه کنند و از تعطیلاتشان به خوبی استفاده کنند. در این صفحه می‌توانید آخرین قیمت تورهای ارمنستان پاییز 1401 را ببینید و با هم مقایسه کنید. فصل زمستان که ارمنستان طرفداران کمتری دارد، راحت‌تر می‌توان تور ارزان ارمنستان پیدا کرد. امّا اگر در این فصل سفر کردن برایتان ممکن نیست، روزهای غیر تعطیل و طی هفته تور ارمنستان ارزان، راحت‌تر از تعطیلات و آخر هفته‌ها پیدا می‌شود. بهار مطبوع، تابستان‌های گرم که در مرداد ماه گاهی دما به ۴۰ درجه نیز می‌رسد و پاییز و زمستان سرد.

سوغاتی های معروف در ارمنستان

رود هرازدان که پایتخت ارمنستان حیاتش را به آن مدیون است، از این دریاچه سرچشمه می‌گیرد. در اطراف دریاچه سوان پارک ملی سوان نیز فرصتی استثنایی برای مسافران تور ارمنستان فراهم می‌کند. یکی از بزرگترین افتخارات ما در فارا گشت به این است که خداوند بی نهایت مهربان این فرصت رو میده که حتی برای هموطنان ارمنی خودمون هم بتوانیم تور ارمنستان را رزرو کنیم. رضایتی که از متن شما حاکی بود خستگی ما را در این روزهای کرونایی در کرد. من خیلی دوست داشتم شما به این سفر بروید چون یادمه خیلی زیاد تحقیق کرده بودید و برنامه چیده بودید.

تور زمینی ارمنستان – تور ایروان 1401

توسط احمد گل کار

احمد گل کار