جدیدترین کتاب ها فروشگاه کتاب مژده

رنگ آمیزی ساعت ها تفریح بی دغدغه و آرام را به عنوان راهی برای کسب آرامش میسر می سازد. کتاب قرقره ی آبی نوشته ی آن تایلر یک رمان حساس و عاطفی است که داستان خانواده ی ویتشنک را روایت می کند. تایلر می داند که اعضای خانواده علی رغم میل باطنی همیشه همدیگر را وارد جریاناتی می کنند که خانواده ی ویتشنک نیز از این قضیه مستثنی نیست. ترجمه دو رمان «مهمان نیمه‌شب» نوشته هدر گودنکاف و «ارتقا» نوشته بلیک کراوچ از سوی نشر نون منتشر شد. «متفکران بزرگ فلسفه» عنوان کتابی است از فیلیپ استوکس که نشر سنگ آن را به چاپ رسانده است. ترجمه کتاب‌های «وقتی گرفتار احساس‌های آنی می‌شوم، چه باید بکنم؟» و «وقتی بی‌هدف هستم، چه باید بکنم؟» منتشر شد.

جذابیتی که در این مادر و دختر وجود دارد، کاری می‌کند که هر چهار فرزند ریچاردسون‌ها، مجذوب و دلباخته‌ی آن دو بشوند. دوستان خانوادگی ریچاردسون‌ها در فکر قبول کردن سرپرستی نوزاد دورگه‌ی چینی – آمریکایی هستند، همان تصمیمی که شهر را بهم می‌ریزد. النا ریچاردسون نمی‌تواند به میا و تصمیمات و گذشته‌ی او اطمینان کند. او می‌خواهد به هرقیمتی که شده، از گذشته‌ی میا سر دربیاورد. زندگی خاص میا، بی‌اعتنایی‌اش به قوانین و رفتارهایش، همه و همه، جامعه‌ی آرام و قانونمند حومه‌ی کلیولند را تهدید می‌کند.

  • برای دانلود کتاب از این وبگاه نیز نیازی به ثبت‌نام نیست.
  • این رمان کلاسیک، تصویری از زندگی در یکی از محله های نزدیک به ساحل غربی ایالات متحده را در دوره ی پس از رکود اقتصادی بزرگ ترسیم می کند.
  • جان هویر آپدایک در تمام آثارش، به‌خصوص چهارگانه‌ی خرگوش، به مضمون رنج‌کشیدن و تنها ماندن شخصیت اصلی‌اش در برابر ارزش‌های کذایی زندگی عامه می‌پردازد.
  • نکته‌ی مهم درباره‌ی خلاصه کتاب های چکیدا اینه که تمام کتاب‌ها با لحن محاوره‌ای روایت میشن؛ درست همون لحنی که ما برای مکالمه‌ی روزمره ازش استفاده می‌کنیم.
  • خیلی از کاربران ممکن است نقل قول‌هایی از کتاب مطرح کنند یا بخشی از آن را پیرو نقد شخصی خود در صفحات اجتماعی منتشر کنند.
جدیدترین کتاب ها فروشگاه کتاب مژده

عمارت زیبایی با سبک کلاه فرنگی در وسط باغ بنا شده بود. طرف غرب آن چهار اتاق با ایوان پهنی جلوی آن‌ها بود و سقف قشنگی با ستون‌هایی باریک ایوان را می‌پوشاند که برای پذیرایی از خانم‌های میهمان مرتب کرده بودند. در زیر آن‌ها زیرزمین‌های کاشی کاری و خنک برای بعدازظهر‌های تابستان و انبار‌های گودی برای نگاهداری قالی‌ها، ظروف و اشیاء گرانب‌ها و حتی اسلحه بنا کرده بودند.

رمان پل سن لوئیس ری، درون مایه‌ای فلسفی عرفانی دارد و یکی از برجسته‌ترین موفقیت‌های ادبیات داستانی آمریکا است. ویلیام گلدینگ، نویسنده‌ی انگلیسی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات در این کتاب لزوم حاکمیت قانون در جوامع انسانی را به تصویر می‌کشد. هواپیمای حامل بچه‌های یک مدرسه در نزدیکی جزیره‌ای متروکه سقوط می‌کند. پس از مدت کوتاهی گروه قانون‌گریز با توسل به اهرم‌های زر و زور و تزویر جمعیت را به سوی توحش می‌کشند.

حتی اگر مقدمه‌ یا خلاصه‌ای از داستان پیدا نمی‌کنید جستجویی در فضای وب شما را به بخشی از نوشتار کتاب می‌رساند. خیلی از کاربران ممکن است نقل قول‌هایی از کتاب مطرح کنند یا بخشی از آن را پیرو نقد شخصی خود در صفحات اجتماعی منتشر کنند. در رمان داستایوفسکی ، این دو انسان (راسکولنیکوف و سویدریگالوف) که هر کدام در صدد برتری خود در راستای یکی از این دو نظریه بودند ، سرانجام به انزوای کامل از جامعه می رسند و هرکدام سرنوشت خود را می یابند. این کتاب حاوی مطالبی در زمینه روانشناسی ، خودشناسی و جامعه شناسی است که توسط رولف دوبلی ، اقتصاددان و رمان نویس معروف سوئیسی نوشته شده است.

اسکوبی، در غیاب همسرش، عاشق و شیدای بیوه‌ای جوان به اسم هلن شده و زندگی‌اش پس از این تجربه، به کلی تغییر می‌یابد. چندلر به‌جای معمای یک قتل، از شبکه‌ی درهم پیچیده‌ای از جنایات و خلافکارها به‌عنوان هسته‌ی مرکزی دانلود کتاب از فراکتاب داستان استفاده می‌کند. او چنان ماهرانه وقایع را چفت و بست می‌کند که تا صفحه‌ی آخر کتاب تعلیق آن حفظ می‌شود و داستان یک لحظه از تک و تا و نفس‌گیری نمی‌افتد. راوی این داستان شخصی است به نام جک بوردن، یک خبرنگار سیاسی که آمده تا به‌عنوان دست راست فرمانده استارک (یکی از سیاستمداران جنوب آمریکا در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی) کار کند. در طول رمان مسیر زندگی حرفه‌ای و سیاسی استارک با داستان جک بوردن بازتابی فلسفی به خود گرفته و به‌گونه‌ای شامل دو داستان می‌شود، داستان ویلی استارک و داستان جک بوردن.

پرفروش‌ترین کتاب «نیویورک تایمز» به زبان فارسی منتشر شد

این رمان در محکومیت بی‌عدالتی، روایت سفر طولانی یک خانواده‌ی تنگدست آمریکایی است که به امید زندگی بهتر، از ایالت اوکلاهما به کالیفرنیا مهاجرت می‌کنند. اما اوضاع آن‌گونه که آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند پیش نمی‌رود. اتفاقات این رمان در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی و در سال‌های پس از بحران اقتصادی بزرگ آمریکا روی می‌دهد. رمانی است به‌سبک کمدی سیاه که داستان آن از دیدگاه افراد مختلف با زمانی گذرا بیان شده‌است. وقایع این رمان مربوط به سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۴ جنگ جهانی دوم می‌باشد و دیدگاه انتقادی به عملیات‌های بروکراتیک دارد. رهبری این جنبش را گروهی از خوک‌ها به‌دست دارند، ولی پس از مدتی این گروه جدید نیز به رهبری خوکی به نام ناپلئون همچون آقای جونز به بهره‌کشی از حیوانات مزرعه می‌پردازند و هرگونه مخالفتی را سرکوب می‌کنند.

کتاب صوتی جوینده

توسط احمد گل کار

احمد گل کار