خرید نهال گردو پیوندی ژنوتیپ خوشه ای بذری قیمت فروش نهال گردو در آذر ماه 1401 نهالستان رویال نهال-ارغوان نهال

خرید نهال گردو پیوندی ژنوتیپ خوشه ای بذری قیمت فروش نهال گردو در آذر ماه 1401 نهالستان رویال نهال-ارغوان نهال امروزه افراد زیادی از سرطان رنج می‌برند و اگر همه افراد خانواده از گردو به عنوان یک عادت غذایی دائمی استفاده کنند، امکان ابتلا به سرطان به صفر می‌رسد چرا که امروزه سرطان به یک معضل جهانی تبدیل شده. Ecاب مناسب برای گردو بهتر است کوچک تر از1/1 دسی زیمنس بر متر باشد. •در سال‌های اتی صادرات مغز و خود گردو بسیار اسان شده است. با کمبود آهن ، رگهای بین رگها در ابتدای فصل رشد زرد و در مراحل بعدی سفید می شوند ، در حالی که کمبود آهن ابتدا در برگهای فوقانی گردو ظاهر می شود. سلام و درود بر شما .جناب بهروز عزیز تماس بگیرید در خدمتتون حتما خواهیم بود و مشاوره ی رایگان هم خواهیم داد .

  • در غیر اینصورت، با تماس با کارشناسان مشورت نمایید.
  • نهال گردو رقم جمال برای مناطق گرمسیری با دمای بالا و ارتفاع کم مناسب نیست.
  • با خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر در لرستان محصول دهی بسیار عالی و عمر اقتصادی بینظیری از درختان شاهد خواهیم بود.
  • این مطالب به صورت تخصصی زوایای پرورش و نگهداری نهال گردو مناسب جغرافیای تمام 31 استان کشور ایران را بررسی کرده است.
از نظر باردهی پربار و زودبازده است و در سال اول یا دوم پس از کاشت نهال گردو میوه می دهد. بهترین روش کاشت نهال های گردو در نیمه دوم جولای تا نیمه اول آگوست انجام می شود. این تنوع نهال گردو دارای رشد مناسب و رشد نسبتاً بالایی است. این گردو زود گلدهی گاهی اوقات می تواند تا ارتفاع حدود 10 متر رشد کند.

این تنوع آجیل به ترتیب باید در فاصله 6 ، 6 ، 6 متر کاشته شود. پوست و مغز مناسب مواردی است که باعث افزایش فروش گردو می شود. به جز یکی از بهترین نهال گردو ، در مناطق سردسیر مورد توجه قرار می گیرد. قیمت نهال گردو این رقم در گروه ارقام اقتصادی است. این یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما است که می توان آن را در یک سوراخ یا چاه در عمق 70 سانتی متر تا حداکثر 1 متر کاشت.

متوسط عملکرد در هر هکتار در شرایط مناسب 7800 کیلوگرم برآورده شده است، متوسط وزن میوه 18 گرم، متوسط وزن مغز 5/5 گرم و نسبت مغز و به 59 درصد می رسد میزان حساسیت به سرمای زمستانه زیاد است. شکل میوه کشیده، رنگ مغز قهوه ای روشن، سطح پوسته چوبی صاف، پوست نازک و مغز به راحتی از پوست جدا می شود. دارای درختانی نسبتا پا کوتاه با قدرت رویشی متوسط تیپ تشکیل جوانه های بارده 10 درصد جانبی (عموما انتهایی)، در بعضی مواقع به صورت خوشه ای میوه تولید می کند. زمان رسیدن محصول در شرایط کرج اوایل شهریورماه ، از ارقام پر محصول ، متوسط میزان محصول هر درخت به 22 کیلوگرم می رسد. متوسط عملکرد در هر هکتار در شرایط مناسب 6200 کیلوگرم برآورده شده است، متوسط وزن میوه 11 گرم، متوسط وزن مغز 4/5 گرم و نسبت مغز و به 48 درصد می رسد میزان حساسیت به سرمای زمستانه زیاد است. ازدیاد گردو اکثراً با کشت بذر انجام می گیرد اما به دلیل ناخالص بودن بذر گردو، درختان حاصل شده یک دست و متجانس نبوده و کمتر به پایه مادر شباهت دارند.

قیمت نهال گردو؛ در این رقم در دسته نهال های مناسب و ارزان قیمت قرار می گیرد. قبل از کاشت نهال یا بذر گردو ؛ بهتر است زمین های کشاورزی را به خوبی شخم بزنید تا خاک حاصلخیزتری به دست آورید. نهال گردو یکی از بهترین و پرسودترین ارقام میوه است.

چرا نهال گردو بکاریم ؟!

در ترکیه در برخی مناطق این گردو را بهترین درخت گردو می دانند. آبیاری در مناطق کم باران برای درختان گردو ضروری است. کمبود آب باعث رشد آهسته ، کاهش عملکرد و کیفیت میوه می شود. آب زیاد نیز باعث رشد کند و بیماری های تاج و ریشه می شود. آبیاری برای درختان جوان و پیوندی ضروری است ، اما در درختان بالغ آبیاری ادامه دارد . مقدار و مقدار آبیاری به سن درختان ، نوع خاک ، میزان بارندگی و توزیع آن بستگی دارد.

گردو چندلر و فرنور گلدانی

دمای بالاتر از 38 درجه سانتی گراد می تواند باعث سوختگی سبز پوست و چین و چروک مغز گردو شود و گاهی اوقات میوه پوک می شود. در رطوبت نسبی پایین و دمای بالاتر از 40 درجه سانتیگراد ، گردو آسیب زیادی می بیند. دمای پایین در تابستان نیز نامناسب است ، زیرا باعث پر شدن ناکافی میوه می شود ؛ بارندگی و رطوبت باعث افزایش پژمردگی گردو در اواخر بهار و تابستان می شود ، اما انواع با برگ دیر معمولاً آلوده نیستند. در سال اول تولید می شود و 50 تا 60 کیلوگرم نهال خشک گردو در 5 یا 6 سالگی قابل فروش است.

قیمت نهال گردو این رقم در گروه ارقام اقتصادی است.

نهال گردو روند RDM حدود 20 روز پس از آغاز بهار شروع به رشد می کند. این نهال به عنوان بهترین گرده افشان شناخته می شود زیرا تولید گل نر آن بسیار زیاد است. از این رقم نهال گردو برای گرده افشانی انواع دیگر گردو مانند چندلر ، فرانکت ، هارتلی و پدرو استفاده می شود. عمر اقتصادی آن به بیش از 30 سال می رسد و هر 20 روز به 20 لیتر آب نیاز دارد.

این فروش و خرید نهالی که انجام می شود، اگر از مرجع مناسبی صورت پذیرد، قطعا می تواند برای هر دو شخص سودآور باشد. چندلر یکی از بهترین ارقام جهانی است و دیرگلی بسیار خوبی دارد اما متاسفانه این دیر گل بودن باعث دیر رس شدن میوه در پاییز می شود. قیمت نهال گردو امریکایی پیوندی واریته ای جدید است که از کاشت هسته بذری با تلقیح آزاد از یک رقم گردوی کالیفرنیایی در آمریکا به دست آمده است. به طور کلی باید بدانید برش مناسب برشی می تواند باشد که جوانه های درخت گردو را به خوبی پیرایش کند. اگر شاخه ای زمان Pruning a walnut tree؛ و یا پیش از هرس کردن بریده شود موجب جوانه زدن گیاه زیری آن می‌گردد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد برش دادن نهال گردو چندلر زهره وجود دارد.

سلام و درود بر شما .بهترین نهال گردو مناسب با منطقه سنجیده میشه . اگر در منطقه ی سردسیر قرار دارید، نهال گردو فرنور پیوندی، یکی از بهترین ارقام می باشد. عمق چاله برای کاشت درختان گردو بر اساس میزان طول ریشه و مقدار نفوذ آن در خاک و همچنین ارتفاع درختان مشخص می شود. اما به صورت نرمال برای درختان گردو بهترین اندازه برای چاله 1 متر عمق و تا 50 سانتی متر عرض می باشد. در قیمت نهال دوساله گردو خارجی می توانند تعیین کننده می باشند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار