خرید و قیمت پیراهن جین زغالی مردانه اورجینال دیلم

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال یک ست ورزشی زیبا هستید بدون شک به خاطر تنوع زیاد در مدل های آن دچار مشکل در انتخاب هستید. اگر کُت و شلوار دارید می توانید برای زیر کُت آن پیراهن جین بپوشید. کیفیت، قیمت مناسب و رضایت مشتری را از اهداف اصلی خود قرارداده است. ارسال به تهران با پیک موتوری، تحویل سفارش بین 6 تا 12 ساعت، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. اگر می خواهید در محیط کارتان حس و حال متفاوتی داشته باشید، بهتر است از پیراهن های لی استفاده کنید و آن را با شلوار پارچه ای بپوشید.

دوست عزیز حتما قبل از ثبت سفارش کالا از طریق بخش گفتگو یا تماس تلفنی نسبت به موجودی و ا … استفاده از مطالب فروشگاه اوریجینال دیلم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

خرید و قیمت پیراهن جین زغالی مردانه اورجینال دیلم بهتر است کت و شلوار مشکی کلاسیک و کفش دربی چرم را با پیراهن یقه لباس پیراهن لی مردانه بپوشید و استایلی منحصر به فرد برای خود پیراهن لی سفید مردانه بسازید. البته بهتر اسـت کـه از رنگ هاي خنثی مانند مشکی، کرم، خاکستری و… استفاده کنید. توجه داشته باشید که پیراهن لی مردانه ارزان را باید با شلوار و اکسسوری های مناسب بپوشید تا شیک تر و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید. همان طور که می‌دانید پیراهن مردانه لی در طرح‌های متفاوتی همچون طرح لی کاغذی، لی زاپ دار، لی اسپرت و رنگ‌های زغالی، آبی یخی و آبی نفتی و… موجود است.

ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید. تصاویر مستقیما توسط خود هنرمند تولیدکننده در سایت قرار داده شده . اما توجه کنید که ممکن است گاهی تفاوت های جزیی با چیزی که در تصویر میبینید وجود داشته باشد . در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

در آن زمان کارگران، گاوچران‌ها و معدن چیان نیاز به شلواری با دوام و مقاوم داشتند که به راحتی پاره نشده و از بین نرود، به همین خاطر تا مدت‌ها شلوار جین برای استفاده در خیابان‌ها ممنوع بود. شما محصولات را به سبد خرید اضافه میکنید و با زدن دکمه تکمیل سفارش به صفحه نهایی سفارش منتقل میشوید . اطلاعات تماس را وارد میکنید سپس به درگاه بانک متصل شده و پرداخت را انجام میدهید .

شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند. برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت‌‌‌‌های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید. یک طرف بالاترین قسمت کمر شلوار را با استفاده از متر خیاطی اندازه بگیرید. برای اندازه گیری آستین از سرشانه متر خیاطی را به سمت دست ها بیاورید و تا روی مچ متر بزنید. متر خیاطی در بالاترین قسمت شانه (کنار یقه) قرار داده شود، سپس تا انت‌‌‌‌های لباس اندازه بگیرید.

در ادامه به انواع پیراهن مردانه لی و نحوه ست کردن آن‌ها خواهیم پرداخت. کافه کادو به عنوان پلتفرم آنلاین فروش محصولات از سال 1393 و با نظارت وزارت صنعت معدن و تجارت شروع به فعالیت نمود. کافه کادو پلتفرمی برای خرید و فروش طیف گسترده ای از محصولات (از لوازم خانگی ، دکوری ، مبلمان تا لوازم آرایشی و بهداشتی) است . همچنین کافه کادو ، بخش مهمی به نام “خیابان هنر” دارد برای حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان صنایع دستی و دستآفریده های ایرانی که بصورت روزانه با محصولاتی زیبا و رنگارنگ بروزرسانی میشود . اعتقاد ما در کافه کادو خرید اینگونه محصولات به عنوان کادو و هدیه برای عزیزان است .

توجه داشته باشید که پیراهن لی را باید به همراه شلوار و اکسسوری هایی مناسب بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید. در صورت تمایل می توانید پیراهن لی را به همراه شلوار اسپرت رنگی بپوشید که در این صورت بهتر است رنگ شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پیراهن تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. برای دانستن ورود پیراهن لی به دنیای مد باید کمی به عقب رویم؛ یعنی روزهایی که شلوار جین بین مردان مد شد. در قرن 19 ام برای اولین بار شلوار جین 5 جیب برای استفاده معدن چیان تولید شد.

ما تامین کنندگان همکار را بسیار با دقت انتخاب کرده ایم . این تامین کنندگان بسیار حرفه ای (هم در تولید محصول و هم در بسته بندی و ارسال ) هستند. به همین دلیل مطمئن باشید که محصول کامل و سالم بدست شما میرسد . در ضمن کافه کادو سلامت محصول را تضمین کرده و در صورت بروز مشکل محصول را بدون پرسش تعویض میکند . © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار