خفاش‌های دث متال و خوانندگان از همان ساختار گلو برای غرغر کردن استفاده می‌کنند

هاکانسون و همکارانش حنجره های جدا شده از خفاش های داوبنتون را چسباندند (Myotis daubentonii) با میکروفون و آنها را زیر میکروسکوپ قرار داد. آنها سپس هوا را از طریق حنجره هدایت کردند و شبیه سازی کردند که چگونه از دهان یک خفاش صدادار خارج می شود. این جریان هوا باعث ارتعاش ساختارهای حنجره و تولید صدا شد که محققان با دوربینی با سرعت بالا آن را ثبت کردند. محققان دو ساختار حنجره ای را شناسایی کرده اند که مسئول بلندی و پایینی شدید دامنه صدای خفاش است که سه یا چهار اکتاو بالاتر از یک انسان معمولی است.

جنس رایدل

خفاش‌ها به تماس‌های با فرکانس بالا شهرت دارند، که از آن برای انعکاس صدا و گرفتن طعمه استفاده می‌کنند، اما تماس‌های فرکانس بسیار پایین‌تری را برای ارتباط خفاش به خفاش نیز منتشر می‌کنند. ساختار حنجره خفاش ها که به آنها اجازه می دهد این صداها را تولید کنند، همان ساختاری است که توسط خواننده های دث متال برای غرغر کردن نت های کم استفاده می شود.

خفاش داوبنتون (Myotis daubentonii) اعتبار: ینس رایدل

در Wild Wild Life، یک خبرنامه ماهانه رایگان ثبت نام کنید که تنوع و علم حیوانات، گیاهان، و دیگر ساکنان عجیب و غریب و شگفت انگیز زمین را جشن می گیرد.

درباره این موضوعات بیشتر بدانید:


منبع: https://www.newscientist.com/article/2348901-bats-and-death-metal-singers-use-the-same-throat-structure-to-growl/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

برای دهه‌ها، دانشمندان در مورد ساختارهایی در حنجره خفاش که فرکانس‌های متفاوتی تولید می‌کنند، حدس می‌زدند. می گوید: «اما این فقط با بازرسی تشریحی بود یوناس هاکانسون در دانشگاه کلرادو در کلرادو اسپرینگز. و سپس ما جلوتر رفتیم و گفتیم، “خب، آیا واقعاً چنین است؟ “”

توسط احمد گل کار

احمد گل کار