خودشناسی: چگونه شخصیت واقعی خود را کشف کنید و چرا اهمیت دارد

بیایید صادق باشیم: گاهی اوقات فکر می کنم که آیا مردم فکر می کنند من بیش از آنچه فکر می کنم نفرت انگیزم. چون احتمالا نمیدونی این برای من بخشی از طرح است. چقدر خودمان را واضح می بینیم؟ و به هر حال شما واقعی کیست – شخصی که فکر می کنید هستید یا شخصی که دیگران می بینند؟

در جستجوی پاسخ، کاری را انجام دادم که اکثر افراد عاقل از آن اجتناب می‌کنند: من اطلاعات صادقانه‌ای درباره ماهیت خود را از دوازده دوست، اعضای خانواده و همکاران دریافت کردم. من از آنها خواستم که یک پرسشنامه 60 امتیازی را که توسط روانشناسان طراحی شده بود پر کنند تا شخصیت را ارزیابی کنند و دو ویژگی را که بیشتر با من مرتبط می‌دانند ارائه کنند – یکی مثبت و دیگری منفی. بعد عصبی منتظر شدم تا پولک از چشمم بیفتد.

تست شخصیت …


منبع: https://www.newscientist.com/article/mg25634161-600-self-knowledge-how-to-know-your-true-personality-and-why-it-matters/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

جیسون فورد

وقتی نوبت به شناخت خود می رسد، تصور شما از شخصیتتان لزوماً با افراد اطرافتان مطابقت ندارد. اما کدام دقیق تر است؟ و آیا کشف ماهیت واقعی شما می تواند منجر به زندگی بهتر شود؟

انسان


7 دسامبر 2022