درب عقب راست لیفان x60 لوازم یدکی خودرو چینی قطعات خودرو چینی

این درب از متریال با کیفیت و درجه یکی تهیه شده است و تاثیر بسیار زیادی در ظاهر بیرونی خودرو شما دارد. طراحی آیرودینامیک این قطعه باعث می‌شود تا مصرف خودروی شما کنترل شود. در صورت وقوع خسارات و تصادفات شدید، بهتر است حتما قطعات اصلی و شرکتی را خریداری کنید، زیرا قطعاتی که از برندهای متفرقه در بازار موجود هستند، ممکن است بر روی خودروی شما سوار نشوند و ظاهری نامناسب به خودروی شما بدهند. این پمپ‌ها به علت خرابی موتور الکتریکی و یا مشکلات در سیم‌کشی خودرو دچار مشکل می‌شوند که با این اتفاق سیستم قفل مرکزی خودرو دچار اختلال خواهد شد و باید سریعا مورد بررسی قرار گرفته و در صورت خرابی تعویض گردند. برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید.

فراموش نکنید که مشتریان تهرانی می‌توانند از طریق پست در کمتر از ۲۴ ساعت و از طریق پیک در کمتر از ۲ ساعت، از قطعات خریداری شده را در حجم تک و عمده دریافت کنند. این مجموعه با ارائه قابلیت تعویض و مرجوع کردن قطعات لیفان، جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نگذاشته است. در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت سفارش و دریافت قطعات سوالاتی در ذهن شماست، می‌توانید برای رفع این ابهامات با پشتیبانی فروش فروشگاه یدک مارکت در ارتباط فقط روی وب سایت بعدی کلیک کنید باشید.

آینه لیفان 620

با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. بسته بندی درب لیفان به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و جعبه قطعه خام می باشد.

این مجموعه با ارائه ضمانت اصالت و سلامت کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و اصلی به صورت ایمن دریافت کنید. یدک مارکت ، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. خرید آسان و سریع انواع ابزار و یراق آلات ، لوازم یدکی خودرو و کالاهای الکتریکی و روشنایی در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب … وب سایت یدکی مارکت بزرگترین وب سایت فروش لوازم یدکی در ایران است که برای اولین بار امکان غرفه داری و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان لوازم یدکی را فراهم کرده است. وجود فروشندگان متعدد در سایت فضای رقابتی ایجاد کرده و همین باعث در دسترس بودن محصولات با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت برای مصرف کنندگان عزیر خواهد بود.

فروشگاه “آژیراک یدک” با شروع و فعالیت اینترنتی,با عنوان فروش لوازم یدکی خودرو در تلاش است تا سهولت در “خرید لوازم یدکی” را برای شما فراهم سازد. شما به راحتی میتوانید پس از انتخاب ماشین،قطعه مورد نظر خود را پیدا کرده و با شماره درج شده تماس بگیرید سپس سفارش خود را ثبت نمایید. ماشین نو با عرضه لوازم یدکی محصولاتِ برندهای مختلف همچون هيوندای، کیا، لیفان، جک، پژو، ایران خودرو ، سایپا، ام وی ام، جیلی، چری، زانتیا، سوزوکی، نیسان، مزدا ، سانگ یانگ، برلیانس، دانگ فنگ، رنو، بسترن، گریت وال، چانگان، ام‌جی، تویوتا، بایک، آلفارومئو، لکسوس، بی وای دی و … توانسته سهم خوبی در ارائه محصولات در فضای فروش آنلاین و اینترنتی داشته باشد. سیستم مکانیکی بسیار پیچیده‌ای در روند باز شدن درب خودرو وجود دارد. در واقع برای باز شدن درب لازم است تا ضامن از دور قلاب آزاد شده و در باز شود.

این سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیک یک راه مطمئن برای خرید شماست. درب عقب راست لیفان X60 اصلی قطعه‌ای بسیار مهم از قطعات بدنه خودرو لیفان می‌باشد. افراد به وسیله باز و بسته کردن درب خودرو می‌توانند در داخل کابین و اتاق خودرو بنشینند. قفل درب عقب راست لیفان X60 یک محصول وارداتی با کیفیت است که با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

پمپ كلاچ بالا (زيرپا) لیفان X60 اصلى

بعد از اینکه بیشتر قطعات خودرو الکترونیکی شد و سیستم قفل مرکزی در خودرو پیاده شد، خودروسازان تصمیم گرفتند که قفل خودرو را به یک سیستم یک‌پارچه وصل کرده تا همه درها به صورت یک جا قفل شوند. به دلیل نوسانات قیمت و محدودیت موجودی، امکان تغییر قیمت و عدم وجود کالا در لحظه سفارش وجود دارد. لطفا درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان یدکی مارکت بمانید. آژیراک یدک قصد دارد با ارائه قطعات اصلی وارداتی با مناسب ترین قیمت و ارسال در سریعترین زمان به سراسر ایران، نیاز صاحبان این خودروها را برطرف سازد. جهت خرید دیگر قطعات لیفان x60 می توانید به دسته بندی لیفان x60 مراجعه نمایید یا از قسمت جستجو، قطعه مورد نظر را پیدا کنید.

این محصول از مواد اولیه درجه یک و قطعات الکترونیکی مرغوب ساخته شده است تا در خودروی شما با طول عمر بالا و کارکرد قابل قبول انجام وظیفه کند. برای خرید درب‌های فابریک شرکتی رنگی و خام بدون رنگ می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از ثبت نهایی سفارش خود، قیمت‌های رقابتی مجموعه یدک مارکت را با سایر توزیع کنندگان قطعات یدکی خودروهای وارداتی مقایسه کنید تا از حسن نیت ما اطمینان حاصل کنید.

  • طراحی آیرودینامیک این قطعه باعث می‌شود تا مصرف خودروی شما کنترل شود.
  • درب عقب راست لیفان X60 اصلی قطعه‌ای بسیار مهم از قطعات بدنه خودرو لیفان می‌باشد.
  • برای خرید درب‌های فابریک شرکتی رنگی و خام بدون رنگ می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.
  • فروشگاه اینترنتی مکس خودرو با هدف تامین قطعات با کیفیت خودروهای چینی و ایرانی و قیمت رقابتی ایجاد شده است که برای تحقق این هدف از تجربه ۱۰ ساله فروش و تامین قطعات یدکی بصورت حضوری بهره گرفته شده است.
  • فروشگاه “آژیراک یدک” با شروع و فعالیت اینترنتی,با عنوان فروش لوازم یدکی خودرو در تلاش است تا سهولت در “خرید لوازم یدکی” را برای شما فراهم سازد.

کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد. اکسسوری خودرو یا لوازم جانبی همواره مخاطبین و همراهان خود را در بخش تزئین خودرو و مراقبت از خودرو به همراه دارد. نظافت داخلی خودرو، سلامت صندلی خودرو، فرمان خودرو ،سلامت رنگ بدنه خودرو و حتی رایحه داخلی خودرو که برای خیلی از دارندگان خودرو اهمیت ویژه‌ای دارد را در فروشگاه به عرضه گذاشته‌ایم تا بتوانید با خیالی آسوده سفر کنید. رادیاتور را می‌توان از آن دسته کالاهایی در خودرو دانست که علی‌ رغم قیمت نه چندان بالایش می‌تواند خسارت‌های بسیار سنگین و شدیدی به خودرو بزند زیرا وظیفه خنک سازی موتور را در بخش موتوری بر عهده دارد و همچنین برای سیستم تهویه خودرو که در بخش رادیاتور و اجزا قرار دارد آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد. برای پیشگیری از این نوع خسارت همواره مراقب سلامت این نوع دسته بندی کالایی در خودرو باشیم. این مجموعه تمامی قطعات را در کمتر از سه روز به شما در هر کجای ایران که باشید، ارسال می‌کند.

درب عقب راست لیفان x60 لوازم یدکی خودرو چینی قطعات خودرو چینی

توسط احمد گل کار

احمد گل کار