دستگاه اندازه گیری مواد مغذی می تواند مایکروویوهایی بسازد که کالری شماری می کنند

Shutterstock/Africa Studio

زنی که کاسه ای با سبزیجات در اجاق مایکروویو می گذارد، از نمای نزدیک.  کد شاتر استاک 1011440542;  سفارش خرید: -؛  کار: -;  مشتری: -؛  دیگر: -
دستگاهی که اطلاعات مواد مغذی را از پرتوهای الکترومغناطیسی نشتی جمع‌آوری می‌کند، می‌تواند به مایکروویوهای هوشمندی منجر شود که می‌توانند کالری را بشمارند.

حتی اگر به صورت جداگانه تعداد کالری و ارزش غذایی مواد را اندازه گیری کنیم و سعی کنید همه آنها را با هم بپزید، پیدا کردن یک غذای بسیار خوب بسیار دشوار است.


منبع: https://www.newscientist.com/article/2341252-nutrient-measuring-device-could-make-microwaves-that-count-calories/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

دانشمندان راهی برای استفاده از تشعشعات الکترومغناطیسی نشتی برای اندازه گیری مواد مغذی در وعده های غذایی مایکروویو یافته اند.

فن آوری


5 اکتبر 2022

تشعشعات الکترومغناطیسی خارج شده از اجاق مایکروویو می تواند اطلاعاتی را برای تخمین مواد مغذی و کالری مواد غذایی داخل آن ارائه دهد. این می‌تواند به اجاق‌های مایکروویو هوشمند اجازه دهد تا ارزش غذایی خورش‌های خانگی و باقیمانده‌های رستورانی که دوباره گرم شده‌اند را اندازه‌گیری کنند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار