دولت بریتانیا اطلاعات مربوط به وضعیت حیات وحش انگلیس را مخفی خواهد کرد

دسته ای از غازها در دریاچه های لاکفورد در سافولک

مارک اوری، یکی از بنیان‌گذاران سازمان غیرانتفاعی Wild Justice، می‌گوید: «دفرا در رسیدگی به تلفات حیات وحش ناکام است و بنابراین تصمیم گرفته است که شواهد را دفن کند. این یک بخش بی شرم است.

کریس پکهام، طبیعت‌شناس و انیماتور می‌گوید: «انتخاب کدام یک فقط بزدلی است. گفتن اینکه آنها در زمان بحران مطلق نیاز به استراحت دارند مانند این است که بگوییم آتش نشان ها را در وسط بلیتز بیرون می کشیم تا بتوانیم خودمان را جمع و جور کنیم و به کاری که انجام می دهیم فکر کنیم. مسخره است. من فکر می کنم دلیل اصلی آن این است که اخباری که قرار است منتشر شوند، اخبار بدی هستند.

تصمیم این هفتهمنتشر شده به عنوان پاورقی در وب سایت وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی (دفرا)، به این معنی است که در یک مصالحه ظاهری، هفت شاخص از 24 شاخص سالانه پایش تنوع زیستی انگلیسی در نهایت در سال جاری منتشر خواهد شد.

هر نشانگر از یک یا چند معیار تشکیل شده است که در مقیاسی از چراغ های راهنمایی بسته به بهبود، تغییر اندک یا بدتر شدن آنها مشخص شده است. بر اساس آمار سال گذشته، از شاخص هایی که امسال حذف می شوند، 22 شاخص سبز، 6 شاخص نارنجی و 19 شاخص قرمز است.

دانشمند جدید سال گذشته فاش کرد که دولت بریتانیا گزارش‌های مربوط به همه شاخص‌های تنوع زیستی را در سال 2022 به حالت تعلیق در می‌آورد تا امکان بررسی با در نظر گرفتن اهداف جدیدی که در اجلاس تنوع زیستی در نظر گرفته می‌شود، فراهم شود.

با این حال، بسیاری از شاخص های حذف شده، مانند پیشرفت در مقابله با گونه های مهاجم و وضعیت زیستگاه های اروپایی، قبلاً وخامت محیط طبیعی را نشان می دادند.

دفرا در بیانیه‌ای گفت: «برای اینکه Defra بتواند بررسی‌های لازم را انجام دهد، امسال یک مجموعه پایه را منتشر می‌کنیم. اما هیچ داده ای از بین نخواهد رفت، همه چیز منتشر خواهد شد [in 2023]”

درباره این موضوعات بیشتر بدانید:


منبع: https://www.newscientist.com/article/2331542-uk-government-to-hold-back-data-on-state-of-biodiversity-in-england/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

در Wild Wild Life، یک خبرنامه ماهانه رایگان ثبت نام کنید که تنوع و علم حیوانات، گیاهان، و دیگر ساکنان عجیب و غریب و شگفت انگیز زمین را جشن می گیرد.

ریچارد بنول از ائتلاف Wildlife and Countryside Link گفت: «مجموعه محدود شاخص‌های امسال نمی‌تواند داستان را پشت اعداد پنهان کند. پایان گزارش، که برای اولین بار آپدیت این هفته را منتشر کرد. به جای پیشرفت سریع در جهت احیای گونه‌ها و زیستگاه‌ها، می‌بینیم که سایت‌ها و گونه‌ها همچنان در حال کاهش هستند.»

وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی تایید کرده است که مجموعه کاهش یافته شاخص های تنوع زیستی را در سال جاری منتشر خواهد کرد.

محیط


1 آگوست 2022