راهنمای خرید کباب پز و باربیکیو

به علاوه، به خاطر دود زیادی که توسط این مدلهای ذغالی تولید می شود؛ نمی توان آن ها را در محیط های کوچک و سر بسته استفاده کرد. کبابپز ذغالی بیشتر برای محیط های باز مانند باغ و یا حیاط ویلا و تراس و… مناسب می باشند. یکی از مهم ترین این معیارها شرکت و کارخانه سازنده کباب پز می باشد. کبابپزهایی که در کارخانه های معروف و شناخته شده همچون هانیستا تولید می شوند در مقایسه با کباب پزهایی که در شرکت های تازه کار تولید می شوند، هم به لحاظ کیفیت و هم خدمات و قیمت در جایگاه بالاتری قرار دارند.

مقدار بودجه که قرار است برای خرید کباب پز هزینه کنید را مشخص کنید تا راحتتر بتوانید انتخاب کنید. این کار باعث می شود از میان مدل ها و طرح های گوناگون مورادی را انتخاب کنید که با مقدار بودجه ی شما هماهنگی داشته باشد. کباب پز های برقی دقیقا مشابه مدل های گازی است اما به جای استفاده از گاز شهری یا مایع، از برق به عنوان سوخت استفاده می کند. اما چون از برق استفاده می کنند قابلیت متحرک بودن خود را از دست داده اند و همین دلیل باعث شده اکثرا از این مدل برایخرید اینترنتی کباب پز استفاده نمی کنند.

اگر مواردی مانند گارانتی معتبر، اندازه دلخواه و ایمنی را هم در نظر بگیریم این انتخاب چالش فروشگاه اینترنتی بر‌انگیز خواهد بود. حال اگر شما فردی باشید که کیفیت ساخت، اشتعالی قدرتمند و یکنواخت و امکان استفاده از تجهیزات جانبی مانند استیک پز چدنی، سبد ذغال، هود و پایه نیز مدنظرتان باشد انتخاب درست تبدیل به عاملی حیاتی می ‌‌گردد. کباب‌پز گازی استیل آتش مهر می‌تواند گزینه ایده‌آل شما باشد و جایگزین منقل‌های سنتی شود.

  • خرید این مدل از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • شاید بد نباشد قبل از این که بخواهید دوباره بساط کباب را در آپارتمان و منزل بچینید راهنمای خرید باربیکیو یا بهترین کباب پز خانگی را همراه با به‌نظر مرور کنید.
  • آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.
  • کباب پز تابشی نوعی اجاق تابشی که از سیستم تابش امواج مادون قرمز برای پخت و کباب کردن گوشت استفاده می کند.
باربیکیوها از جمله انواع پر طرفدار کباب پزها هستند که اندازه نسبتا بزرگتری در مقایسه با اکثر انواع دارند. به همین دلیل، این نوع برای انواع مهمانی ها و دورهمی های کوچک و بزرگ شما مناسب هستند. انواع مختلف و متنوعی از باربیکیوها وجود دارند که در جنس، ابعاد، انرژی مصرفی و… با هم تفاوت دارند. باربیکیوها برای استفاده در فضاهای باز از قبیل ویلا، تراس، باغ و موارد مشابه طراحی و ساخته می شوند.

قیمت کباب پز مدل کباب زن کوکو مدل digikoko

منقل کباب از تجهیزات رستوران است که در دو نوع گازی یا ذغالی ساخته می شود. بدنه بیرونی دستگاه عموما از ورق استیل و مابقی قسمت ها از آهن می باشد. البته در نمونه های سفارشی می توان تمامی قسمت ها را از جنس استیل در نظر گرفت. اجزای تمام استیل به طور قابل ملاحضه ای سبب افزایش عمر، دوام و کیفیت دستگاه شده که بالطبع افزایش قیمت را نیز در پی دارد. سلام قربان قیمت کباب پز استیل گازی رومیزی با ابعاد ۸۰×۴۰ برای استفاده با گاز شهری را می خواستم . مزیت دیگر کباب پز تابشی پخت انواع کباب های بر روی سیخ و حتی در مدل سالاماندر پخت انواع کباب های بدون سیخ مانند استیک، ماهی، همبرگر و ..

از اونجایی که در معرفی محصول روی جنس خوب استیل بدنه بسیار تاکید کردند. من هم کنجکاو شدم تا بوسیله آهنربا آزمون تست استیل بدنه را انجام دهم. اینکار را به دفعات و روی تمام بخشهای بدنه انجام دادم که در همه موارد بدنه استیل کباب پز آهنربا را جذب کرد.

همانطور که در بالا گفتیم در کباب پز تابشی حرارت لازم جهت پخت کباب از طریق سوختن گاز در مشعل های تابشی و تابش اشعه مادون قرمز ایجاد می شود. سطح رویه این مشعل ها از سرامیک های نسوز پوشانده شده که دارای روزنه های ریز به قطر 1 میلیمتر هستند، گاز مخلوط با اکیسژن از این روزنه ها خارج شده و می سوزد. حرارت ناشی از سوختن گاز، توسط سرامیک جذب شده و کم کم به بیش از 900 درجه سانتیگراد می رسد. سپس سطح سرامیک گداخته ( سرخ) می گردد و اشعه مادون قرمز شروع به تابیدن می نماید. مشعل ها در کباب پز تابشی در قسمت بالا قرار گرفته (در مدل های اتوماتیک در کنار) و امواج از بالا به پایین می تابد.

راهنمای خرید کباب پز و باربیکیو

در مقابل، با استفاده از کباب پز گازی، همه جای مرغ یا گوشتی که برای کباب زدن در نظر گرفته اید به صورت متناسب می پزد. چرا که وقتی کباب پزی خیلی ارزان باشد؛ این می تواند به معنای کیفیتِ پایین، عمرِ مفید پایین و یا نبود خدمات پس از فروش آن باشد. از سوی دیگر، پرداخت هزینه های خیلی زیاد نیز منطقی نمی باشد. بهترین قیمت کباب پز، مبلغی است که نه خیلی بالا و نه خیلی پایین، بلکه متوسط و به صرفه باشد.

علاوه بر آن، کاربرد مناسبی دارند و برای استفاده در مقیاس خانگی کاملا مناسب هستند. این مدل از ذغال یا چوب خشک برای تامین انرژی لازم برای طبخ کباب ها استفاده می کنند. این مدل ها مزه دودی و جذابی به کباب شما می دهند که بسیار کم نظیر و مطبوع است. البته در مقایسه کباب پز گازی، طبخ کباب با استفاده از این نوع به مراتب بیشتر طول می کشد.

کباب پز گازی :

توسط احمد گل کار

احمد گل کار