سبک های جذاب دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی

لازم است که یا استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای را به حداکثر مقدار ممکن برسانید و یا آن که از دیگر رنگ هایی که متضاد این دو رنگ هستند نیز استفاده کنید. در حالت کلی تراش آینه و شیشه به دو صورت ایستاده و متحرک انجام می گردد که وجود متخصصین حرفهای رامادر سبب شده است که تراش آینه به صورت حرفهای و خاص تراش داده شده و محصول و قابی فوق العاده شیک و زیبا با هزینه ای بسیار مناسب ایجاد شود. به این ترتیب طراحی آینه پرو در طلافروشی به خلاقیت و همچنین ظرافت خاص نیاز دارد که باید توسط مجربترین و با سابقه ترین طراحان داخلی صورت پذیرد. حتی اگر مغازه شما مساحت کمی دارد میتوانید از وسایل زیادی استفاده کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که از شلوغی و به هم ریختگی مغازه خودداری کنید؛ برای مثال میتوانید با استفاده از رنگهای طوسی و سفید مغازه را بزرگ نشان بدهید و با آویزان کردن کالاها یا استفاده از قفسههای بسیار زیاد وسایل زیادی را در آنها تعبیه کنید. مثلاً استفاده از رنگهای آبی، سبز یا سفید میتواند در آرامش مشتری بسیار کمک کند.

اگر فروشگاه شما شلوغ است حتماً فضاهایی برای استراحت مشتریان در نظر بگیرید مثلاً ایجاد یک مبلمان خوب و راحت میتواند مناسب باشد. مهم ترین گزینه ای که باعث می شود تا نصب شیشه های بین کابینتی به صورت حرفهای انجام گردد بحث برش و نصب دقیق است که خوشبختانه با وجود تیم تخصصی رامادُر تمام مراحل نصب به صورت فوق العاده حرفه ای و عالی انجام میشود. خوشبختانه امروزه با وجود مجموعه رامادُر میتوان به انواع استند ها و ویترین های مختلف در طلافروشی با کیفیت تضمین شده و قیمت بسیار مناسب دسترسی پیدا کرد. اگر ویترین شما نمایانگر اجناسی باشد که در مغازه دارید و انها را به جلوه خوبی نیز نشان دهید میتوانید فروش بهتری داشته باشید. بسیار مهم است که ویترینی جذاب از لوکسترین طلاهای خود را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید. ویترین طلا فروشیها دقیقاً تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلاها در معرض نمایش قرار می گیرد.

برای انجام این کار نیاز به استند های خاص است تا بتوان دکور طلافروشی را به صورت فوقالعاده عالی دیزاین کرد که خوشبختانه امروزه وجود عرضهکنندگان معتبر مانند رامادُر سبب شده است تا امکان خرید انواع استند و محصولات مورد نیاز دیگر برای دکوراسیون طلافروشی در اندازه های مختلف و با کیفیت فوقالعاده بالا به گونهای که امنیت صد درصدی محصولات حفظ گردد امکان پذیر شود. نورپردازی در طراحی داخلی رستوران هم بسیار مؤثر است البته بسته به نوع موقعیت رستوران، نوع نورپردازی هم کاملاً با یکدیگر فرق دارد. بهتر است برای بالا بردن امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی ها از یک ویترین شیشه ای در بسته در مرکز جواهر فروشی استفاده شود که مشتریان هنگام تماشای جواهرات اشراف کامل را بر روی آن ها داشته باشند و همچنین فروشنده نیز به طور کامل بتواند حرکات مشتریان را رصد کرده و دوربین ها نیز در اطراف مختلف فروشگاه امنیت فروشگاه را بیشتر کنند و بالا ببرند. همچون طراحی داخلی طلافروشی، در اینجا هم بحث امنیت بسیار مهم است پس به آن در کنار زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی، اهمیت بدهید. در کنار زیبایی و به روز بودن، حرفه طلا فروشی، حرفه ای است که امنیت در آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

تا ویترین زیبا و جذاب باشد دکور فانتزی سبک تر و خلوت تر خواهد بود. یکی از مهم ترین مشخصات این مغازه، توجه در انتخاب دکور مناسب می باشد، دکوراسیون این محیط بایستی به شکلی باشد که همه وسایل و تجهیزات جایگاه مشخصی داشته و بطور صحیح در جای خود قرار بگیرند، شلوغی زیاد یا خلوت بودن بیش از حد فضا سبب سردر گمی و جلب نشدن نظر مشتری می گردد. کاشی های فرش را می توان مستقیماً بر روی کفهای سخت یا بتنی نصب کرد و نسبت به بسیاری از انواع فرش مقاوم در برابر رطوبت هستند. کفپوش مدولار: که به کاشی فرش یا کفپوش مدولار معروف است.مقاوم در برابر حرارت و رطوبت بالا است. نکته مهم دیگر این است که طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی خود را فدای امنیت نکنید چراکه امنیت هم بهاندازه زیبایی مغازه شما مهم خواهد بود. چگونه در بازیهای آنلاین امنیت خود را حفظ کنیم؟ در طراحی داخلی رستوران سنتی دقت کنید که حس قدیمی بودن، حس سنتی بودن در مشتری شما تداعی شود. سعی کنید به مشتریان خود حس آرامش و اعتماد را بدهید و باید دقت کنید رنگها در این موقعیت میتوانند به کمک شما بیایند. شما باید نقاط پراهمیت فروشگاه را شناخته و به خوبی روی دکوارسیون آن ها تمرکز کنید.

با توجه به اینکه تزیینات و جزییات و دیتیل های بیشتری را احتیاج داریم تا به کمال زیبایی برسیم . دلیل دیگر این است که کاشی های فرش احساس گرما و کاهش صدا را ایجاد می کنند. اگر نمی توانید لکه ای را از بین ببرید یا به نحوی آسیب می بیند.در بسیاری از طرح های فروشگاه طلا و جواهر ، از کاشی فرش در پشت جعبه های طلا و جواهر ، پشت POS و داخل جزیره جعبه جواهرات استفاده می کنند.دلیل اصلی این انتخاب این است که صاحب مغازه به جای اینکه روی سطح سخت که در تمام طول روز روی کف کار کند و احساس خستگی و بی حوصلگی داشته باشد. سعی کنید که از رنگهایی که حس تجمل و زیبایی را بیشتر القا کند. دقت داشته باشید که در طراحی داخلی مجتمع تجاری خود از مبلمان یا صندلیهای راحتی حتماً استفاده کنید تا مشتریان شما بتوانند استراحت کنند. سعی کنید در گوشهای از مغازه خود صندلی یا مبلمان راحتی را فراهم کرده باشید.

علاوه بر این افراد با وجود چنین حسی نمی توانند بر روی جواهرات و طلاها تمرکز کرده و انتخابی داشته باشند. در ویترین این مغازه ها فقط بروی هویت و برند محصولات تمرکز می شود. ویترین طلافروشی – طراحی دکور طلا و جواهر . تعیین درجه و شدت نور استفاده شده در طراحی دکوراسیون ویترین طلا فروشی بسیار تخصصی است و با توجه به فضا، رنگ بندی و دکور تعیین شده قابل تغییر می باشد. در یک صرافی ممکن است بخشهای مختلفی وجود داشته باشد لذا حتماً با استفاده از پارتیشنبندی و … یکی از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت در طراحی وب سایت و پلتفرم های فروشگاهی بخش انبارداری و موجودی کالاست که یک وب سایت فروشگاهی اصولی و استاندارد بایستی از این مهم بهره مند باشد تا محصولات ناموجود به صورت خودکار و داینامیک در معرض دید اولیه مشتریان قرار نگیرد و یا با لیبل ناموجود مشخص گردند و یا محدودیت باقی مانده موجودی کالا به مشتری نمایش داده شود تا مشتری سریعا قبل از اتمام کالا اقدام به خرید نماید یا همچنین زمانی که موجودی محصولی ناموجود است با تجدید موجودی محصول به مشتری از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی شود که این مهم در شبکه های اجتماعی و یا اینستاگرام تعبیه نشده است، یا همچنین بخش سفارشات که شامل سفارش درخواستی مشتری، شماره تماس، آدرس و دیگر اطلاعات وی است تا در هر زمان در صورت نیاز بتوان به سرعت و به راحتی به آن ها دسترسی داشت.

نکته اول اینکه با توجه مشتریان با سطح درآمدی و اجتماعی بالا که به آنجا مراجعه میکنند باید طراحی داخلی صرافی را شیک و لوکس در نظر بگیرید. انتخاب کفپوش تجاری مناسب می تواند یک چالش باشد ، به ویژه هنگامی که می خواهید کف ساختمان یا مغازه طلا فروشیتان برای مدت طولانی دوام بیاورد. ایجاد تهویه مناسب و نورپردازی خوب را حتماً در دستور کار خود قرار دهید مخصوصاً در نقاط پرتراکم و شلوغی که بیشتر افراد در حال رفتوآمد هستند. در انتخاب رنگ پیشخوان خود دقت فراوانی به خرج دهید. که در حالت کلی باید با حفظ امنیت بتوان دکوراسیون داخلی و یا ویترین های طلافروشی را به صورت کاملاً شیک و مدرن طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی طراحی کرد. در این پروژه طبق طراحی کارهای نورپردازی ویترین و داخل مغازه و همچنین نورهای مخفی و هالوژن ها در مسیر ورود و خروج اجرا شد. اکثر پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی ها با کاشی فرش انجام شده است و از انتخاب آنها راضی نیز هستند. در طراحی با چوب لازم است از نورپردازی به صورت حرفه ای تر استفاده نمود تا نور کافی محیط تامین شود.

در واقع همیشه بحث خرید محصولات مورد نیاز جهت دکوراسیون داخلی و یا ویترین طلافروشی یکی از دغدغههای اصلی طلافروشان بوده که دیگر با وجود مجموعه معتبری مانند رامادر امکان دسترسی به انواع محصولات که علاوه بر زیبایی و دکوراسیون حرفه ای باعث حفظ امنیت محصولات نیز می گردد به کاری بسیار راحت تبدیل شده است. زمینهای که برای ویترین انتخاب میکنید، اغلب بهتر است ساده باشد. نکاتی مانند ارتفاع ، شکل ، رنگ ، متریال و فرم ویترین از جمله مواردی است که اثر زیادی بر طراحی و ذهن مشتری میگذارد. المان های ساده و تکراری فاجعه است! ما برای طراحی ویترین گالری طلای نیکا از المان های ساده ای استفاده کردیم که با پرهیز از اغتشاش، باعث درخشش هرچه بیشتر طلاها می شود. اولین چیزی که مشتری شما با آن مواجه خواهد شد، ویترین مغازه است لذا سعی کنید که در ابتدا از کالاهای لوکس خود در آن استفاده کرده و با نورپردازی زیبا بر روی هر محصول، سعی در نشان دادن هر چه بیشتر آن محصول شوید.

اما نکته خیلی مهم این است که ممکن است مغازه شما در کنار بسیاری از مغازههای دیگر قرارگرفته باشد لذا حتماً در طراحی ویترین مغازه سعی کنید تفاوت را ایجاد کنید مثلاً تصویر بالا که میتوانید از یک فانوس آویز برای نمایش دادن کفشهایتان استفاده کنید. مثلاً اگر رنگی که در برند یا سایت شما است، قرمز است، سعی کنید که طراحی اداری خود را بیشتر به سمت رنگهای قرمز یا رنگهای شبیه به آن ببرید. زمانی که مشتری نمی تواند جنسی که از آن تعریف می کنید را مشاهده کند عملاً پول خود را برای تغییر دکوراسیون مغازه دور ریخته اید.

و در معرض دید و تماشای مشتریان و خریداران قرار میگیرد. نورپردازی هم لازم است که به گونه ای باشد که مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی محصولات خود را انتخاب کنند. برخی از ویژگیهایی که برای انتخاب نهایی شما اهمیت دارد دوام ، سهولت نظافت ، استفاده از فضا و ظاهر است. به نظر می رسد ، مزایای ارزشمندی در استفاده از کاشی فرش وجود دارد. مزایای شیشه رنگی بین کابینت چیست؟ در حالت کلی شیشه های رنگی بین کابینتی دقیقا در فضای خالی بین کابینت ها نصب می گردند که باعث زیبایی چندین برابر آشپزخانه می شوند، که مراحل نصب این شیشه ها در چند مرحله تخصصی انجام میشود.

بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد. همچنین دکوراسیون مغازه جواهــر فروشی می بایستی به صورت باز و جادار طراحی شود یعنی نبایستی بیش از اندازه کوچک و تو در تو باشد. برای لوگوهای طلا فروشی اکثرا شما میتوانید از این نوع فونت ها استفاده کرده و ظاهری ساده در عین حال جذاب به فروشگاه خود بدهید. به خاطر داشته باشید که هدف از تزیین زیورآلات به نمایش گذاشتن تکه های طلا است نه صرفاً نمایش دکوراسیون. داشتن ویترین شیک و دکوراسیون عالی در طلافروشی فوق العاده حائز اهمیت است و ارتباط مستقیمی با جذب مشتری و افزایش فروش دارد. این نورپردازی ها میتوانند در سقف، دیوار ها و همچنین در بالای هر ویترین اعمال شود، البته انتخاب نوع نورپردازی بستگی زیادی به نوع ویترین های مغازه دارد. البته در نظر داشته باشید میزان و شدت نورپردازی در طراحی داخلی طلا فروشی در هر مغازه متفاوت بوده و به عوامل بسیاری بستگی دارد. در حالت کلی قیمت آینه تراش خورده به ضخامت و اندازه آینه و طرح اجرا شده روی آن بستگی دارد و امروزه مجموعه های معتبری مانند رامادر به تراش حرفه ای و خاص این خدمات را با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان انجام میدهند.

هدف از تراش دادن آینه این است که بتوان باعث ایجاد نمایی زیبا و قالبی خاص شد که برای این کار نیاز به تجهیزات و تخصص بالا است. شیشه های رنگی بین کابینت تنوع بسیار زیادی دارند و بر حسب استانداردهای خاص تولید شده اند که برخی مواقع تا سقف می توان از این شیشه ها جهت زیبایی آشپزخانه استفاده کرد. شیشه های رنگی کاربرد مختلفی دارند مثلاً یکی از کاربرد شیشه های رنگی استفاده از آنها در فضای بین کابینت است که باعث زیبایی بیشتر محیط آشپزخانه می گردد، که خوشبختانه امروزه انواع شیشه های رنگی با طرح و رنگ های بسیار گوناگون قابل دسترسی هستند که این شیشه ها بر حسب سلیقه مشتری توسط متخصصین برحسب اندازه برش داده شده و در فضای بین کابینت نصب می گردند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار