شبیه سازی شهر کوانتومی نحوه ایجاد یک اینترنت کوانتومی به اندازه پاریس را نشان می دهد

در یک شهر کوانتومی، مخابرات و موسساتی که مقادیر زیادی داده را پردازش می کنند، در شبکه ای متصل می شوند که به جای مودم و روتر از دستگاه های کوانتومی استفاده می کند. این دستگاه ها از اثرات کوانتومی برای به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده می کنند …


منبع: https://www.newscientist.com/article/2347674-quantum-city-simulation-shows-how-to-make-paris-sized-quantum-internet/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

عکسی هوایی که در هنگام غروب خورشید بر فراز طاق پیروزی در پاریس، فرانسه گرفته شده است، با منظره ای وسیع از بالای بنای یادبود، با خیابان هایی که مانند پرتوهایی از بنای یادبود در مرکز بیرون زده اند.

یک نسخه شبیه سازی شده از پاریس که در آن دانشگاه ها و هاب های مخابراتی توسط یک شبکه ارتباطی کوانتومی به هم متصل شده اند، نشان می دهد که فناوری موجود در حال حاضر به توانایی ایجاد “شهرهای کوانتومی” کاربردی نزدیک شده است.

فن آوری


21 نوامبر 2022

به زودی ممکن است در شهرهای کوانتومی زندگی کنیم. شبیه سازی کامپیوتری شهری که در آن دانشگاه ها، مراکز داده و مراکز مخابراتی با اینترنت کوانتومی به هم متصل شده اند، نشان می دهد که فناوری موجود در آستانه تحقق آن است.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار