صرافی کوینکس چیست ؟ -ایران ارز دیجیتال

در نهایت، باید رمز عبور حساب کوینکس خود را به همراه کد نشان داده شده در نرم افزار Google Authenticator وارد کنید تا این ویژگی فعال شود. از این رو فراهم شدن این امکان از طرف صرافی کوینکس را باید به عنوان یک مزیت بزرگ برای کاربران ایرانی معرفی کنیم. در این بخش مشکلاتی را با شما در میان می گذاریم که بیشتر متوجه کاربران در صرافی کوینکس است. بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی شرایط احراز هویت در این صرافی ادامه می دهیم. در بررسی آینده سکه درک کردید که چگونه ممکن است قیمت این کالا در شهرهای مختلف در یک لحظه متفاوت باشد. هر چقدر حجم معاملات بالاتر می رود، این قیمت به قیمت اصلی و واقعی رمز ارز مورد نظر نزدیک تر خواهد شد. در این مقاله سعی شده است به آموزش تصویری نسخه اپلیکیشن صرافی کوینکس پرداخته شود، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع بشود.

شما میتوانید در اپلیکیشن و سایت این صرافی زبان را بر روی گزینه فارسی تنظیم کنید تا همه چیز برای شما کاملاً قابل درک باشد. این هزینه در بسیاری از مواقع هزینه مربوط به خود شبکه رمز ارز مورد نظر است و گاهی نیز صرافی ها هم مبلغی اضافه بر آن به عنوان کارمزد از حساب کاربران کم می نمایند. صرافی کوینکس در تمام طول تاریخچه خود با هیچ مشکل امنیتی روبرو نشده و از این رو می توان آن را به عنوان پلتفرمی ایمن برای انجام معاملات در این بازار در نظر گرفت. برای کاهش کارمزد دریافتی صرافی کوینکس امکان تبدیل حساب کاربری به VIP0 تا VIP5 وجود دارد و برای انجام این کار علاوه بر انجام احراز هویت که با مدارک ایرانی امکان آن وجود دارد، باید توکن بومی این صرافی یا همان CET را هولد کنید.

این پلتفرم ادعا میکند که زمان تحویل برای هر برداشت در مدت 15 تا 30 دقیقه خواهد بود (این مدت زمان برای مقادیر نسبتا کمتر برابر با 5 تا 15 دقیقه است). زمان ورود به تعداد تایید(های) مورد نیاز برای واریز در CoinEx بستگی دارد. نوبت به بررسی مشکلات صرافی کوینکس می رسد. در نظر داشته باشید که مشکلات صرافی کوینکس را بیشتر به صورت خصوصی برای خود این صرافی بررسی می کنیم. برای کسانی که به دنبال انتخاب بهترین پلتفرم برای انجام معاملات خود هستند، درک مشکلات اهمیت بیشتری دارد. با نگه داری CET و فعال کردن گزینه Use CET as Fees، این توکن ها به صورت مستقیم و به عنوان کارمزد تراکنس از حسابتان کسر می شود و این برای ترید تمامی کوینها صدق میکند. البته شما می توانید در مقاله آموزش ثبت نام کوینکس نحوه احراز هویت در این صرافی را به صورت کامل و جامع مشاهده کنید.

پس پایین بودن میزان کارمزد معاملات این صرافی، دلیل دیگری است که منجر شده است تا افراد زیادی تمایل به استفاده از آن داشته باشند. اگر به دنبال خرید یا فروش ارزهای دیجیتال هستید، باید از صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال استفاده کنید. دقت کنید که شناخت مشکلات صرافی کوینکس از چند جهت اهمیت دارد. به عنوان یک سرویس ارائه دهنده، خدمات ارائه شده توسط شرکت برای کاربران هزینههایی دارد که به درآمد شرکت تبدیل میشود. شاید اگر تیم توسعه کوینکس چند نقص عمده مثل دریافت کارمزد از برداشت رمزارز را رفع کند، این صرافی بتواند به رقیبی برای محبوبترین پلتفرمهای معاملاتی مثل بایننس و کوکوین تبدیل شود. تایید Confirmation در برداشت از صرافی کوینکس چیست؟

7. رمز عبور خود را تنظیم کنید، روی گزینه تایید (“Confirm”) کلیک کنید. در سطح اول شما با تایید ایمیل و شماره موبایل خود می توانید تا حداکثر مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار را از این صرافی برداشت کنید. حتی شما برای برداشت رمز ارزها از حساب کاربری در صرافی های داخلی نیز با این چالش روبرو هستید. از یک طرف صرافی های داخلی با چالش هایی در این باره روبرو هستند و هر از چندگاهی اخباری مبنی بر کلاهبرداری ها در این خدمات در سایت ها منتشر می معرفی کامل صرافی کوینکس coinex شود. مخصوصا در زمان هایی که اخبار اقتصادی و یا سیاسی خاصی در جهان وجود دارد، خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های داخلی با چالش های زیادی همراه می شود.

را بیشتر به صورت خصوصی برای خود این صرافی بررسی می کنیم.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار