قیمت PLC خرید پی ال سی + 10 مدل پرفروش PLC در ایران سال 1401

در همین راستا شرکت Atech ای‌ تک توانسته است plc برند دلتا و لوگو زیمنس را بومی‌ سازی و باز طراحی کند و با قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه خارجی آن به بازار عرضه کند. پی ال سی های سری 300 به سادگی توسط نرم افزار TIA PORTAL برنامه نویسی می‌شوند. این پی ال سی در مدلهای شناخته شده 221، 222، 226XP، 224 و 224XPSI وجود دارد. سری 200 استپ 7 زیمنس، دارای امکانات ارتباطی فوق العاده‌ای نظیر اترنت و پروفی باس است و در مدلهای مختلف خود از 6 تا 22 ورودی-خروجی IO دارد. لوگو در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد به همین دلیل انتخاب خوبی برای شروع یادگیری و آموزش کار با پی ال سی نیستند.

زیمنس یک شرکت آلمانی با سابقه طولانی در توسعه و تولید محصولات اتوماسیون به‌شمار می‌رود. این شرکت، پی ال سی‌های متفاوتی را در کلاس‌ها و دسته‌های فراوانی برای برآورده‌سازی نیازهای متفاوت فرایندهای اتوماسیون طراحی و تولید کرده است. این محصولات، پی ال سی‌های کامپکت و فشرده با ماژول‌های یکپارچه، پی ال سی‌های قدرتمند برای پیچیده‌ترین نیازها، PLCهای با معماری توزیع‌شده و نیز پی ال سی‌هایی برای اتوماسیون فرایندهای کوچکتر و مدیریت آنها توسط کامپیوترهای شخصی را شامل می‌شوند. علاوه بر مقایس‌پذیری، هر PLC ساخت زیمنس از ویژگی‌هایی مانند عملکرد بالا،‌ طراحی نوآورانه،‌ خطایابی آسان،‌ ایمنی و امنیت یک‌پارچه نیز بهره‌مند است.

اتوماسیون صنعتی

با نصب نرم‌افزار مخصوص plc بر روی کامپیوتر و نوشتن برنامه دلخواه و آپلود آن به دستگاه پی ال سی، کارهای کنترلی فرایندهای صنعتی کارخانجات قیمت plc مختلف انجام می‌شود. در واقع به خاطر همین قابلیت برنامه‌نویسی است که به تجهیزات پی ال سی؛ کنترل‌گر منطقی برنامه‌پذیر گفته می‌شود. سیگنال برد ورودی دیجیتال زیمنس SB 1221 با کد 6ES7221-3BD30-0XB0 دارای 4 ورودی دیجیتال 24 ولت DC با حداکثر فرکانس ورودی 200KHZ می باشد. از جمله مشخصات دیگر این کارت می توان سطح ولتاژ تغدیه 24 ولت DC. سیگنال برد ورودی دیجیتال زیمنس SB 1221 با کد 6ES7221-3AD30-0XB0 دارای 4 ورودی دیجیتال 5 ولت DC با حداکثر فرکانس ورودی 200KHZ می باشد. جی رله ای، دو ورودی آنالوگ با سطح ولتاژ 0 تا 10 ولت، دو خروجی آنالوگ 0 تا 20 میلی آمپر و 2 پورت شبکه Profinet می باشد.

برای مشاوره در زمینه خرید PLC زيمنس و قيمت پي ال سي زيمنس با کارشناس فروش الکتنو تماس بگیرید. شرکت الکتنو وارد‌کننده تخصصی قطعات صنعتی خاص بیش از 120 برند می‌باشد. ما هر گونه تجهیزات صنعتی را بدون هیچ محدودیتی برای تامین می‌کنیم.

قیمت انواع اتوماسیون صنعتی

PLC های RAC نوع دیگری از PLC های زیمنس هستند که مانند PLC های مدولار کار و عمل می کنند . تفاوت اصلی RAK PLC با PLC مدولار، اتصال تجهیزات به واحد مرکزی و نصب عمودی است. با این حال ، در یک MODULAR PLC، تمام تجهیزات به یکدیگر متصل می شوند. بر این اساس رک PLC یکی از بهترین گزینه ها برای پروژه های بزرگ است. در این نوع PLC عناصر اصلی مانند خروجی ها، قسمت ورودی، CPU و قسمت منبع تغذیه به صورت فشرده داخل جعبه هستند.

HMI یک کامپیوتر صنعتی است که برای برقراری ارتباط باPLC و اپراتور مورد استفاده قرار می گیرد به عبارت دیگر از HMI به منظور وارد کردن دستورات بهPLC و کسب بازخورد از وضعیت آن‌ ها، مورد استفاده قرار می گیرد. ایمنی یکپارچه به معنای انتقال راحت دستگاه‌های PRO flsafe از طریق PRO flBUS و PRO flNET و سازگاری داده‌ها بین اجزای برنامه‌ی استاندارد و ایمن در برابر خرابی است. برای تهیه PLC S7-200 زیمنس به راحت ترین و مطمئن ترین روش می توانید با نمایندگی زیمنس (فروشگاه تکنو کلید) تماس بگیرید.

  • از مهمترین ویژگیهای این سری میتوان به سازگاری تنظیمات شبکه مختص مشتری، طول عمر کاری بالا، امکان تخصیص رمز برای عملیات نمایشگر از طریق برنامه TIA Portal و امکان جداسازی نمایشگر از برق در حین کار اشاره کرد.
  • در طبقه بندی محصولات زیمنس PLC ها در زیر محصولات SIMATIC (سیماتیک) قرار می گیرند.
  • در این سری PLC از CPU‌های قوی‌تری نسبت به پی ال سی S7-200که منسوخ شده است استفاده می‌شود.
  • چندین کلاس از پردازنده‌های با عملکرد درجه‌بندی شده همراه با طیف گسترده‌ای از ماژول‌ها با عملکردهایی کاربرپسند در دسترس هستند.
  • شرکت آسام فروشنده پی ال سی های زیمنس به خصوص Simatic S که از محصولات مهم خانواده S7 زیمنس می باشد با ارائه مناسب ترین قیمت های بروز آماده خدمت رسانی می باشد.

پی ال سی های زیمنس به دلیل تعداد زیاد در بازار جایگاه ویژه ای در صنعت به خود اختصاص داده اند. PLC ها معمولا همان کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی هستند. از این تجهیزات می توان برای تولید تابلوهای برق، طراحی مدارهای الکتریکی و یا بردهای مدار الکترونیکی استفاده کرد. پی ال سی ها کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی است که در صنایع کاربرد بسیاری دارد.

این مدل سی پی یو اس 7 زیمنس، CPU 1214C سری PLC S در 5 مدل ارائه شده است. در جدول زیر می توان مشخصات و تفاوت های CPU 1214C پی ال سی S زیمنس را مشاهده کرد. این مدل سی پی یو اس 7 زیمنس، CPU 1212C سری PLC S زیمنس در 5 مدل ارائه شده است. در جدول زیر می توان مشخصات و تفاوت های CPU 1212C پی ال سی S زیمنس را مشاهده کرد.

قیمت PLC خرید پی ال سی + 10 مدل پرفروش PLC در ایران سال 1401

برای خرید plc زیمنس s7 میتوانید با سایت تماس بگیرید و یا پیغام بگذارید .کنترل کننده بصورت ماژولار یکی از راه حل های نوآورانه در صنعت به حساب می اید. SIMATIC S7-300 با طراحی نوآورانه سیستم و مهندسی تولید و طراحی شده است و به عنوان یک سیستم اتوماسیون جهانی بکار گرفته شده است. قابل اعتماد در صنایع حساس و همچنین بیشترین مورد استفاده در بازار و صنعت ایران رادارد . PLC زیمنس مدل S برای گرفتن موجودی و قیمت پی ال سی زیمنس سری SV-1200 با لطفا واحد فروش تماس بگیرد و راهنمایی خرید دریافت نمایید. پی ال سی زیمنس شرکت زیمنس برای کاربری های مختلف صنعتی و نیازهای مختلف برق صنعتی ، اقدام به تولید انواع PLC مناسب با کاربری های متفاوت کرده است.

که پی ال سی زیمنس مدل S7-300 CPU PN/DP را برای استفاده به عنوان یک کنترل کننده مرکزی با خطوط ورودی و خروجی مرکزی و توزیع شده مناسب کرده است. این PLC دارای اینرفیس و رابط کاربری DP-master/slave و MPI / PROFIBUS به طور جداگانه و ترکیبی و دو پورت با رابط یکپارچه PROFINET با توپولوژی خطی میباشد که این مدل را از سایر پی ال سی های خانواده SIMATIC S7 300 مجزا نموده است. کارت CPU319 3PN/DP از سری 300 و دارای پورت پروفینت میباشد .پارت نامبر 6ES7318-3EL01-0AB0 از سری محصولات plc زیمنس میباشد .

ویژگی های محصول S7 400 ؛

توسط احمد گل کار

احمد گل کار