لاله ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | mikhakflower

گلدان ها را باید در فضای باز قرار دهید تا نیاز سرمایی آن رفع شود حتی در صورت بارش برف و باران نیاز به جابجا کردن گلدان ها از زیر برف نیست. زادگاه گل لاله، مناطق بومی قاره آسیا، آفریقا و اروپا می باشد. لاله ها یکی از گل هایی هستند که فوراً قابل تشخیص هستند، اما قطعاً همه آنها یکسان نیستند! 75 گونه مختلف و بیش از 3000 گونه در حال حاضر شناخته شده وجود دارد.

مشخصات پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression قرمز مرغوب

بیش از 3000 گونه از لاله به صورت پرورش و کشت انتخابی تولید گشته‌اند. در منطقه‌هایی که آب و هوای آن ها سرد است گل لاله به صورت دائمی می باشد. این گل زیبا حداکثر می تواند در حدود دو ماه کارایی داشته باشد . پیازهای این گل زینتی را به هنگام فصل تابستان و یا در پاییز می کارند که در این زمان هنوز شروع به ریشه دادن نکرده است. پس از این که پیازها شروع به ریشه دادن کردند دمای مناسب آن 12 درجه سانتیگراد خواهد بود. قبل از کاشت پیاز لاله در گلدان باید خاک مناسب آن را فراهم کنید.

آنتوریوم با گلدان میکا و پایه چوبی

از لحاظ گیاه شناسی انواع گل لاله به دو گروه بزرگ لاله های پرورشی و لاله های خودرو تقسیم می شود. حال بایستی گلدان مورد نظرتان که پیاز در آن کاشته شده است را خوب آبیاری کنید. اگر می خواهید این گل را در داخل گلدان بکارید بایستی اندازه گلدان مورد نظرتان بزرگتر از 10 سانتی متر باشد. دو روش وجود دارد که می توانید برای ازدیاد و تکثیر این گل استفاده نمایید. اگر بخواهیم در مورد بوی این گیاه صحبت کنیم بوی زیاد خوشایندی ندارد و مشهوریت بسیار آن به دلیل شکل ظاهری آن است. یکی از انواع مختلف گل لاله، لاله واژگون می باشد که در اطراف دامنه‌های سر سبز کشور عزیزمان ایران رشد می کند.

http://architecton.ir

هر قدر که شرایط خاک نامناسب تر و مواد غذایی کمتری داشته باشد پیازهای شکل گرفته ریزتر خواهند بود. نگهداری از گیاهان و گلها در خانه به شما این امکان را می دهد که در مقیاس بسیار کوچکتر و به روش بسیار آسان باغبانی کنید و به خصوص برای ساکنان آپارتمان بسیار مفید است. در زمان سلجوقیان به کشور ترکیه آورده شده و در قرن 16 به اروپا رفته است. امروزه به دلیل طرفداران زیادی که این گل در جهان پیدا کرده است در اکثر نقاط جهان می توان این گل را دید. این گل زیبا از جمله گل هایی است که دارای پیشینه بسیار قوی و طولانی می باشد. ما در تیم تولید محتوای سایت آکادمی علی ولی در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه گل آرایی و راه‌های کسب درآمد از آن را برای شما فراهم کنیم.

  • در صورت آلودگی گیاه به این ویروس رگبرگ های گل زرد رنگ شده و شکل خاصی به خود می گیرد.
  • در مرکز گل یک تخمدان بطری شکل سه حجره‌ای وجود دارد که هر حجره شامل تعداد زیادی تخمک است.
  • گل لاله از خانواده سوسنی‌ها و گیاهی پیازدار است که از تنوع بالایی در رنگ و شکل برخوردار است.
  • یک سوراخ عمیق‌تر از آن حفر کنید تا خاک شل شود و زهکشی شود.

در زمان های اولیه، فقط در باغ ملکه الیزابت یافت می شد. فقط خانواده سلطنتی می توانستند از لاله های بنفش استفاده کنند. در بهار، زمانی که برگ ها ظاهر می شوند، لاله خود را با همان غذای پیاز یا پودر استخوانی که در زمان کاشت استفاده می کردید، تغذیه کنید. با این حال، اگر دوره خشکی وجود دارد و باران نمی بارد، باید مجله خبری گل میخک پیازها را هر هفته آبیاری کنید تا زمین یخ بزند. طبیعت هرگز در نظر نگرفته است که پیازها در بالای زمین بچرخند، بنابراین کاشت پیازها را پس از خرید به تاخیر نیندازید. اگرچه لاله ها از نظر فنی یک گیاه چند ساله هستند، قرن ها هیبریداسیون به این معنی است که توانایی این پیاز برای بازگشت سال به سال ضعیف شده است.

دسته گل لاله قرمز و سفید

توسط احمد گل کار

احمد گل کار