لیست کتابهای انتشارات گام به گام فروشگاه اینترنتی کتاب قم

دیجی بوک شهر تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند. جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید. سلام این کتاب عالیه ولی من کتاب رو اول مهر انلاین خریدم الان دیدم نزدیک به 30 صفحه کتاب وسطش نیست و مشکل داره لطفا از این به بعد رسیدگی کنید.

  • خرید این کتاب می‌تواند به اندازه خرید کتاب درسی برای دانش‌آموزان کارآمد باشد.
  • سلام این کتاب عالیه ولی من کتاب رو اول مهر انلاین خریدم الان دیدم نزدیک به 30 صفحه کتاب وسطش نیست و مشکل داره لطفا از این به بعد رسیدگی کنید.
  • این بسته آموزشی شامل ویدیو تدریس کامل مباحث درس ریاضی این مقطع به همراه حل تمرین است و مانند یک معلم خصوصی می‌تواند اشکالات دانش آموز را رفع کند.
  • بیاموز حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی می کند آموزش ها را با نهایت کیفیت به کاربران خود ارائه نماید.

در این کتاب ها بهتمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسیپاسخ داده شده. در این کتاب بهتمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسیپاسخ داده شده. می توان به دسته بندی فوق العاده آن اشاره کرد، به طوری که دانش آموزان می توانند با بررسی فهرست کتاب گام به گام به راحتی به بخش مورد نظر خود مراجعه کنند.

لوازم التحریر

مطالب درسی با توجه به ویژگی‌های آن، به طور خاص و ویژه ارائه شده است. برای مثال در درس ریاضی، پس از آموزش مفاهیم، بخش فعالیت‌ و کار در کلاس مورد بررسی قرار گرفته است و در ادامه به حل تمرینات پرداخته می‌شود. سعی شده است در پاسخ به هر سوال، نکات مهم آن نیز به دانش‌آموز منتقل شود. درسنامه‌های مجموعه کتاب های درس یار تفاوت کوچکی با دیگر آثار این فهرست دارند؛ تفاوتی که در درسنامه‌های مربوط به دروس عمومی دیده می‌شود.

کتاب گام به گام هشتم سری شاه کلید کلاغ سپید انتشارات بین المللی گاج

درسنامه‌های این دروس، به صورت پرسش و پاسخ طراحی شدند تا جذابیت بیشتری برای دانش‌آموزان داشته و در کنار یادگیری بهتر مطالب، از خستگی آموزش کنکور درس جت آنان جلوگیری کند. در کتاب‌ پیش رو، ضمن پوشش کامل مطالب درسی، کلیه‌ی فعالیت‌های کلاسی، فکر کنید و تمرینات مندرج در کتاب درسی واکاوی شده و برای آن‌ها پاسخ کامل ارائه گردیده و همچنین نکات کاربردی در قالب کادرهای آموزشی بیان شده است. در این کتاب به تمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسی پاسخ داده شده. در این کتاب ها به تمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسی پاسخ داده شده. کلاغ سپید است و با هدف ارائه‌ی پاسخ کامل پرسش‌های کتاب درسی این پایه نوشته شده است.

لیست کتابهای انتشارات گام به گام فروشگاه اینترنتی کتاب قم کتاب های گام به گام مانند دیگر کتاب های کمک درسی طی چند سال اخیر با افزایش قیمت‌های قابل توجهی روبه‌رو شدند. با این حال ما در تلاشیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای با مناسبت‌های مختلف، امکان خرید کتاب های مختلف را برای همه فراهم کنیم. با خرید از سایت کتابانه، خیال‌تان از بابت داشتن بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت بازار راحت خواهد بود. کتاب گام به گام مقطع دوازدهم در دو رشته ریاضی و تجربی موجود هست. این کتاب علاوه بر بیان نکات آموزشی در هر بخش کتاب، انواع تمرین‌های متنوع به همراه پرسش و پاسخ رو شامل میشه. در این صفحه سایت کتابانه می‌توانید انواع کتاب های گام به گام را مشاهده کرده و نسبت به خرید اینترنتی آنان اقدام کنید.

سیر تا پیاز لغت و املا کنکور گاج

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. لازم بذکراست زمان تحویل کالا در این روش، در بعضی شهرها (از جمله گیلان)نسبت به سایر روشهای ارسال سریعتر می باشد. در صورت انتخاب ارسال با پست تیپاکس، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.

دیگه وقتشه سفارشتونو اینترنتی ثبت کنید و برای زمان و سرمایه خودتون صرفه جویی کنید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. ارسال مون در صورتی رایگان میشه که بالای 500 هزار تومان خریداری کنید. هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. همچنین3 نمونه سوالبرایامتحانات پایان ترم اولدرنظر گرفته شده است.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار