نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه با اکسس پوینت

انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. نوع دوربین و کیفیت تصویری که ارائه می دهد باید مورد توجه قرار گیرد؛ برخی دوربین ها تصویر آنالوگ و برخی نیز تصاویر HD ارائه می دهند. برای مشاهده تصویر دوربین های مدار بسته نیاز به یک مانیتور دارید. دستگاه ضبط که با نام DVR شناخته می شود و مانیتور را نصب کنید تا بتوانید تصاویر دریافتی از دوربین را بر روی مانیتور مشاهده نمایید. دوربینهای فضای باز بهویژه در معرض تجمع کثیفی یا گرده بر روی لنز هستند. نوع دوربین، تعداد دوربین ها، محل نصب دوربین، کابل و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و مسیر کابل کشی از موارد مهم در هنگام نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می باشند.

با استفاده از CD همراه با آن، دوربین مدار بسته بی سیم روی کامپیوتر نصب می شود. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی و سفارش دوربین مدار بسته، با کارشناسان فروش شرکت پویابین تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید. ” ، ما در این مقاله قصد داریم شما را در امر خرید بهترین دزدگیر اماکن ، خرید دزدگیر منزل و خرید دزدگیر بیسیم راهنمایی کنیم . و در مورد آن در این مقاله صحبتی نمی کنیم . این مقاله را تا انتها بخوانید و با اطلاعات کامل بهترین خرید را داشته باشید . پکیج های ویژه اختر برق برای آن دسته از مشتریانی که قصد داشتن یک سرویس کامل و حرفه ای دوربین مداربسته را دارند مناسب است اما گاهی ممکن است بودجه کافی برای راه اندازی سیستم دوربین مداربسته در دسترس نباشد در این صورت شرکت اختر برق برای شما یک بسته ویژه را آماده کرده است. و اما در انتها به دزدگیر سایلکس خواهیم پرداخت.

اولین نکته، اگر موقع ثبتنام به ارائهدهنده بیمه خود اطلاع دهید که دزدگیر برای اماکن را وصل کردهاید و تنطیم است، ولی بعدا آن را تنطیم نکنید، احتمالا موقع دریافت خسارت به مشکل میخورید و بیمه آن را قبول نمیکند. گواهینامه پایان دوره با توجه به تایید اعتبار و ارائه ی مدرک دوره آموزش نصب دزدگیر و سیستم های اعلام حریق از سوی سازمان فنی حرفه ای کاملا معتبر بوده و برای اینکار لازم است هنر آموز به سازمان فنی و حرفه ای در تهران یا شهرستان ها معرفی شود و آزمون سازمان را قبول شود که پس از آن قابل استعلام نیز می باشد . دزدگیر سیم کارتی: این مدل از دزدگیرها میتوانند از طریق تماس و یا پیامک، به افراد اعلام خطر کنند.

دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری ، دزدگیر اماکن سیم کارتی ، دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری و سیم کارت هم زمان ، دزدگیر اماکن اینترنتی تقسیم بندی بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن می شود . اگر آدرس IP دوربین را داشته باشید؛ می توانید از راه دور هم تصاویر دوربین را دریافت کنید. برای اینکه در دوربین های مدار بسته سیم دار، تصاویر بهتری داشته باشید؛ توصیه می شود که از کابل های HDMI استفاده شود. هزینه دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات جانبی آن نیز باید بررسی شود و با توجه به بودجه فرد، خرید دوربین انجام شود. انجام می شود. باید بدانید نصب این دوربین ها امنیت فضای ساختمان شما را بسیار بیشتر می کند، و به همین دلیل بسیاری از افراد آنها را در فضای مورد نظر خود نصب می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد جذب این رشته شده و علاقمند به فعالیت در این حوزه می باشند.

و دیگر ویژگی این است که با توجه به این موضوع که انواع سنسور ها سیمی به دستگاه متصل هستند . یک ایراد دیگر این نوع دزدگیر اماکن این است . این مسیر به یک فییوز 1 آمپیر مجهز است. و تمامی مجموعه شروع به کار می کند . و با تحریک شدن سنسور ها و چشمی شروع به ارسال پیامک اخطار و تماس تلفنی به شماره های درون حافظه خود می کند . سیستم پیامک شروع به ارسال پیامک اخطار می کند . که اگر یک سنسور از مدار خارج شود به شما اخطار می دهد . گاهی نصب و تعمیر دوربین مدار بسته شرکت ها، فقط در قسمتی از فضا که کارمندان در حال فعالیت هستند، نیاز است. ما در این پست قصد داریم توضیحات لازم و کافی را در جهت خرید بهترین دوربین مدار بسته برای منزل یا شرکت ها را ارائه کنیم، همچنین تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین را برایتان به تفضیل شرح خواهیم داد. در این پک های دوربین مدار بسته هایک ویژن همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه ضبط تصاویر, هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد.

به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. این نوع از دزدگیر اماکن بر خلاف مدل تلفن کننده شهری درون آن سیم کارت قرار می گیرد . این نوع از دزدگیر نیز دارای باتری داخلی می باشد برای پشتیبانی از دستگاه در زمان قطع برق و جلو سوء استفاده سارقان را از قطع برق منزل و سرقت می گیرد . برق تمامی چشمی ها و سنسور ها از طریق باتری داخلی دستگاه تامین می شود . دزدگیر و سنسور ها به مدت یک هفته و یا بیشتر بدون برق کار کنند شما می توانید . رکوردر دوربین ها بتواند مدت زمان طولانی تری را با یک حافظه مشخص بتواند در خود ذخیره نماید. این حجم برای نگه داری تصاویر ۳۲ دوربین با کیفیت ۲ مگاپیکسل با ضبط ۱۵ فریم به مدت حداقل ۷۵ روز کفایت می کند همچنین کاهش کیفیت ذخیره سازی مدت زمان آن را افزایش خواهد داد. نکتهای که باید در نظر داشته باشید، کیفیت دوربین، میزان ناحیه پوششدهی، تعداد موردنیاز، انتخاب نوع دوربین و ظاهر آن است. هزینه نصب دوربین مدار بسته: قیمت نصب دوربین مداربسته با توجه به تعداد و همینطور کارایی متغیر است.

این که آیا از هایلوک، هایک ویژن، داهوا یا سازنده دیگری استفاده می کنید، این بر دوربین شما تأثیر می گذارد. در ابتدا بر حسب مکان مورد نظر، جاهایی که تمایل دارید دوربین نصب شود را مشخص نمایید و با توجه به آن، تعداد دوربین های مورد نیاز خود را خریداری نمایید. باتری داخلی با توجه به تعداد سنسور ها و بر حسب نیاز با آمپر مشخص انتخاب می شود . در تمامی انواع دزدگیر اماکن دستگاه مرکزی دارای باتری داخلی است . زیرا در این مدل با توجه به نام آن نیاز به سیم کشی نمی باشد و دیزاین منزل شما بخاطر سیم کشی های سیتم امنیتی زشت نمی شود . با این تجهیزات می توانید سیم کشی دوربین ها را طوری انجام دهید که کاملا تمیز و مخفی از دید باشد. به طور کلی و خلاصه حسگرهای متصل به دزدگیر برای تشخیص ورود عامل غیرمجاز می باشند که جای آنها باید به صورتی باشد که در داخل و یا اطراف منطقه تحت پوشش نصب شوند تا بتوانند کار محافظت از خانه و یا محل کار را به درستی انجام دهند.

همچنین ایمن کردن مراحل ورود به منزل با نصب درهای ضدسرقت و اطمینان حاصل کردن از اینکه کلید اضافی منزل خود را جایی جا نگذاشتهاید و یا به جای تمام این موارد نصب یک قفل دیجیتال به روز و جدید می تواند به تامین امنیت بیشتر منزل شما کمک کنند. یعنی برعکس دوربین های آنالوگ، این مدل دوربین مداربسته از همان آغاز دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. بازدید و بررسی محل : به منظور برآورد دقیق قیمت دوربین مداربسته ، کارشناسان شرکت فاواتک به محل اعزام می شوند و پکیج دوربین مداربسته را با توجه به نیازها و اهداف مشتریان، به آنها پیشنهاد می دهند. هانیول با تعهد به کیفیت بالا، تمام محصولات خود را تحت آزمایشهای دقیق قرار میدهد. دوربین مدار بسته : دوربین مدار بسته تحت شبکه در کیفیت های متنوع و با ویژگی های متنوعی تولید می شوند . در صورتی که می خواهید با مراحل نصب دوربین مدار بسته آشنا شوید؛ می توانید به ترتیب زیر عملیات را انجام دهید. برای انجام عملیات نصب به تجهیزاتی مانند داکت، لوله و سینی کابل نیاز دارید.

در این تصویر بهترین نوع دوربین مداربسته را با توجه به درصد محبوبیت آن نشان دادهایم. با نصب دوربین مداربسته در آسانسور می توانید امنیت ساختمانتان را بالا ببرید. اما یکی از مهم ترین موضوعاتی که در زمان نصب این سیستم باید توجه داشته باشد سپردن مراحل نصب و راه اندازی به نصاب حرفه ای است. اما در این مطلب مشکل نصب پلاگین دوربین مورد بررسی قرار می­گیرد که این کار به راحتی صورت نپذیرد و مساله مشکل ساز باشد و همچنان با پیغام خطا مواجه باشید. همچنین در نمای بیرونی ساختمان باید توجه داشت که دوربین قابل رویت است اما ارتفاع دوربین با سطح زمین باید حداقل 3 متر باشد زیرا به راحتی قابل دسترسی نیست و برای متخطیان قابل دسترس است. تا آژیر خطر به صدا درنیاید و به راحتی سرقت خود را انجام دهند . کلاس ها در کارگاه های مجهز برگزار می شوند و ابزار مورد نیاز به کارآموز داده می شود تا بتواند به صورت واقعی کار نصب و راه اندازی را انجام دهد. منظور دوربین مداربسته شبکه واقعی است . اگر مراحل بالا در نصب به ترتیب و با آگاهی کامل صورت گیرد میتوانید بهترین نصاب در پروژه های نصب دوربین مداربسته شوید.

امروزه مردم برای بالا رفتن امنیت خانه و محل کار خود از دزدگیر اماکن استفاده می کنند و یکی از دلایل استفاده از دزدگیر این روزها به دلیل افزایش و بالا رفتن تعداد سرقت ها می باشد. این نوع از دزدگیر اماکن به دلیل ارزان قیمت بودن به نسبت دیگر دزدگیر اماکن های موجود در بازار مورد استقبال بسیاری از کاربران می باشد . میبینید که نکات بسیاری در انتخاب پکیج دوربین مداربسته حائز اهمیت است. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند . یک فایل ویدئویی زمانی میتواند استناد قابلقبولی به شمار بیاید که تصاویر را با کیفیت مطلوبی ثبت کرده و ارائه دهد. شکل زندگی امروزی به سمت استفاده از سیستم های مدرن پیش رفته و دزدگیرها یکی از این محصولات هستند که کیفیت آرامش زندگی را به مراتب افزایش می دهند. ایجاد آرامش و رفاه: در صورتی که نسبت به نصب دزدگیر اماکن در منزل یا محل کار خود اقدام کنید، بدون هیچ نگرانی می توانید در زمان طولانی محیط را ترک کنید. هیچ یک از انواع دزدگیر بر دیگری بهتر نیست زیرا هر کدام کارایی خود را دارد .

ولی در این سایت قصد آموزش نصب دوربین مداربسته به صورت گام به گام و مرحله به مرحله و به صورت کاملا حرفه ای را داریم. لطفاً در قسمت نظرات اگر نکته یا موردی در ارتباط با نصب دوربین مدار بسته گفته نشده است را با ما و کاربران در میان بگذارید. دزدگیر اماکن در چهار نوع از نظر برقراری ارتباط با کاربران تقسیم می شود. اما دزدگیر یک خطا در قطع ارتباط دریافت می کند . اما جای نگرانی وجود ندارد . این ویژگی از سیاه شدن تصویر در قسمت هایی که تضاد نوری بالایی وجود دارد به خصوص قسمت های ورودی جلوگیری می کند و تصویر واضح و شفاف ارائه می کند. معمولاً با به صدا درآمدن صدای آژیر افراد وارد شده به منزل محل را ترک می کنند و این موضوع موجب جلوگیری از دزدی می شود. در روزگار امروزه نصب دزدگیر اماکن برای منزل و محل کار و هرجای دیگر یک موضوع بسیار مهم و با ارزش است.

بهتر است دوربین حتما درب های ورودی و پنجره ها را پوشش دهد و در مناسب ترین زاویه نصب شود تا دید کاملی به محیط داشته باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. هرگز تغذیه تلفن کننده خودکار را به این ترمینال وصل نکنید تا در صورتی که به هر دلیل فیوز این مسیر بسوزد تلفن کننده از کار نیفتد. راهکار: این به دلیل نشستن گرد و غبار موجود در آن صنعت است . که نوع چهارم در کشور ما با توجه به مشکلات اینترنت و خطا های ممکنه مورد استفاده قرار نمی گیرد . گزینه های متنوعی در انتخاب دوربین مداربسته برای نصب در سیستم های امنیتی ساختمان های مختلف وجود دارد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار