نکات فنی اجرای کناف چیست؟

ایده دکوراسیون داخلی منزل ایده های طراحی دکوراسیون منزل| بازسازی ساختمان | بازسازی و نوسازی منزل | مجری دکوراسیون داخلی … کف پوش ها در دکوراسیون کف پوش ها در بازسازی ساختمان | کف پوش ها در دکوراسیون داخلی جهت سفارش و مشاوره با شرکت بازسازی … نئوپان لترون اجرای نئوپان و لترون در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون آشپزخانه جهت مشاوره و بازدید با کارشناسان شرکت … قشنگ ترین ایده سقف کناف آشپزخانه و معرفی بهترین نصاب کناف سقف کناف آشپزخانه در کنار نصب انواع کابینت باعث زیبایی و دل‌بازتر شدن فضای آشپزی خواهد شد. انواع کناف برای زیباسازی تمام محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان تولید و طراحی شده و بهترین نوع کناف برای نمای ساختمان مدل کناف پنل سمنت برد است. با توجه به نوع فعالیت ساختمان اداری بهتر است از انواع کناف سقفی مناسب با حوزه فعالیت خود بهره برده و سپس تجهیزات میز و صندلی را در راستای کناف اجرا شده تهیه کنید.

قیمت اجرای سقف کناف

البته میزان هزینه اجرای چنین طرحی در مقایسه با خرید یک خانه جدید و نقل و مکان نمودن به آن، بسیار کمتر و به صرفه تر است و به همین دلیل اکثر افراد سعی در تغییر نحوه چیدمان و یا استفاده از هنر هایی مانند اجرای سقف کاذب و کناف و… می کنند. اما در این مقاله ما قصد داریم شما را برخی از نکات بسیار مهم و ضروری اجرای سقف کاذب و کناف بپردازیم، لطفا در ادامه با خدمت نت همراه باشید. در ابتدا بهتر است خدمتتان عرض کنیم که سقف کناف خود به تنهایی نوعی از سقف های کاذب می باشد که اکثر مردم متاسفانه سقف کناف را جدای از سقف کاذب می دانند. در هر کاری که باشیم رفتار مناسب ، طرز بیان و روابط عمومی بالا و همچنین راستگویی در سخن حرف اول را میزند . چه مشاور کناف کار و چه تیم اجرایی و تیم پشتیبانی پس از اجرای خدمات باید در ارتباط با مشتری در هر مرحله ای یکسان باشند .

قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. دستمزد روزانه اجرای کناف 1401 بین 600 تا 700هزار تومان اعلام شده‌ است. برای محاسبه هزینه نصب نورمخفی در دو طرف باکس کناف، متراژ سقف را در عدد 1.5 ضرب‌‌ می‌کنند. استفاده از مصالح نامرغوب ممکن است باعث ایجاد ترک شده و هزینه‌ تعمیر یا تعویض را به شما تحمیل کند.

  • کناف بيش از 80 سال است که در صنايع ساختماني فعاليت دارد.اين شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف)در سال 1932 بنيان گزاري شد.
  • با نصب هر یک از صفحات کناف ذکر شده مقاومت ساختمان در برابر رطوبت و آتش‌سوزی را افزایش خواهید داد.
  • در میان سقف های کاذب طرح دار یکی از پر استفاده ترین و زیباترین متریال ها سقف کاذب طرح دار کناف است تنوع در این سقف ها بالاست شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل سبک مورد نظر اعم از ساده , سقف کناف مدرن و یا کلاسیک را سفارش دهید .
  • البته جای قاب چهار چوب درب و پنجره نیز با استاد کلاف بندی شده و چهار چوب ها نصب می گردد.
  • گچ ساتن کناف نباید با سایر موادی که باعث تغییرات در خواص و مشخصات فیزیکی محصول می گردد ̜ ترکیب نمود.

با استفاده از پالت چوبی و در محل خشک می توان در حدود ۶ ماه گچ پوشش کناف را انبار کرد. در صورتی که کیسه باز شده می بایست به خوبی در برابر رطوبت محافظت شود. در مواردی که سطح زیر کار از از لایه های با درصد جذب بالا تشکیل شده و یا از قالب های پلاستیکی و فلزی در اجرای سطوح بتنی استفاده شده باشد بهتر است پیش از شروع کار یک لایه پرایمر بدون افزودن حلال ̜ روی سطح اندود شود. هنگامی که ملات پرفیلکس کناف گرفته (سفت شده) است دیگر نمی توان با اضافه نمودن آب آن را رقیق نمود و یا هم زد تا برای استفاده مجدد آماده شود و این ملات مناسب کار نمی باشد. ماده اصلی بتونه درزگیر کناف ̜ گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده برای درزگیری و یا نازک کاری سطوح مربوطه رسیده است.

آماده سازی سطح زیر کار :

اما در صورتی که قصد ایجاد ابزار گچی روی کناف را دارید ، میتوانید از ابزارهای گچی آماده در بازار استفاده نمایید. اما اگر باز هم قصد گچ کاری روی کناف را داشتید باید در محل تماس ابزار گچیبا کناف، کاغذ پانل کناف را بتراشید تا سطح زبر شده و گچ ابزار به گچ کناف بچسبد. صفحات مذکور، بدون زيرسازي فلزي و به وسيله چسب خميري مخصوصي به نام پرلفيکس (یا به وسیله بتونه درزگیر کناف) مستقيما به ديوار زمينه متصل مي شوند. درزهای میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه حاصل می شود. سطح بدست آمده قابلیت اجرای رنگ، کاغذ دیواری و پوشش های دیگر را خواهد داشت. سقف کاذب کناف خودایستا در برابر زلزله و فشارها هم مقاوم است و مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

امکان بررسی امتیاز متخصصان و نظر افرادی که از خدمات خدمت نت استفاده کرده‌اند به شما کمک می‌کند تا بهترین متخصص را برای انجام کارهای خود انتخاب کنید. مجموعه خدمت نت طیف گسترده‌ای از خدمات خانه و ساختمان را پوشش می دهد. هم اکنون خدمت نت در شهرهای تهران و اطراف تهران فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد. با ثبت سفارش خدمات تجربه لذت بخش و هوشمندانه‌ای از دریافت خدمات منزل و محل‌کار خواهید داشت.

نکات فنی اجرای کناف چیست؟ در واقع اینگونه سازه های ساختمانی با استفاده گچ از تولید شده‌اند اما نحوه اجرای سقف کناف بسیار راحت تر از رابیتس کاری است. شما می توانید از این محصولات برای سقف کاذب پذیرایی و اتاق خواب استفاده کنید. برای اجرای سقف کناف فاصله قرار گیری سازه بسیار مهم است و از طرف دیگر در اجرای کناف پیج ها هم باید در فاصله های مناسبی از یکدیگر قرار گرفته باشند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار