واقعاً در چه سنی بالغ می شویم؟ و چرا دانستن آن حیاتی است

اما وقتی یک شنبه، سطل آشغال آشپزخانه ام را باز کردم و درب آن پر از انگل را دیدم، کاملا احساس درماندگی کردم. پس به مادرم زنگ زدم. این یک درک کوبنده بود: من ممکن است شبیه یک بزرگسال به نظر می رسیدم، اما احساس نمی کردم که بزرگسال هستم. این مرا به این فکر انداخت که اگر خانه و همسر باعث بزرگسالی نمی شود، چه می شود؟

اگر از نقاط عطف سنتی پیروی کنید، به نظر می رسد غربی ها دیرتر از همیشه بزرگ می شوند. میانگین سنی برای اولین خرید خانه در بریتانیا در طول شش دهه گذشته هفت سال افزایش یافته است. در ایالات متحده، میانگین سن ازدواج اول حدود هشت سال افزایش یافته است در طول همان دوره و نسبت زنانی که در استرالیا اولین فرزند خود را بالای 30 سال دارند بین سال های 1991 تا 2019 بیش از دو برابر شده است.

با این حال، طبق قوانین بریتانیا، پاسخ ساده است: بزرگسال هر فردی 18 ساله یا بیشتر است. این سن بسیار تعیین کننده است، از اینکه آیا می توانید رای دهید یا خیر و چگونه می توانید به خدمات بهداشت روانی سرویس بهداشت ملی (NHS) دسترسی پیدا کنید تا اینکه آیا می توانید در یک میخانه نوشیدنی بنوشید. اغراق کردن تأثیری که این تعریف می تواند بر زندگی جوانان داشته باشد دشوار است، بنابراین فکر کردم که آیا نیاز به بازنگری دارد. در چه سنی …


منبع: https://www.newscientist.com/article/mg25634121-100-what-age-do-you-really-become-an-adult-and-why-its-vital-to-know/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

سنی که در آن شما را بزرگسال در نظر می گیرند در سراسر جهان متفاوت است، اما تحقیقات جدید روی مغز در حال رشد نشان می دهد که ما ممکن است مفهوم بزرگسالی را اشتباه درک کرده باشیم. واقعا چه زمانی بالغ می شویم؟

سلامتی


8 نوامبر 2022

تصویر پیش فرض New Scientist

بون رودریگز/ سهام گالری

به عنوان یک زن سی و چند ساله، بسیار شبیه یک بزرگسال هستم. من شغل، خانه و شوهر دارم. فکر کردم و یک ماشین ظرفشویی، یک ماشین لباسشویی و یک یخچال خریدم. من را با وسایلم قضاوت کنید، و من تمام کادرها را علامت می زنم.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار