پرده برقی زبرا پرده زبرا هوشمند قیمت پرده زبرا پرده زبرا موتوردار2022

و نور به راحتی عبور می‌کند که جلوه‌ای مشابه کرکره‌های فلزی و چوبی قدیم را به خود می‌گیرند. © استفاده از مطالب و محصولات فروشگاه اینترنتی ابزار پرده فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. نور دهی در پرده‌ ارسی خیلی معمولی‌تر از بقیه و بیشتر شبیه نوع سیلوئت می‌باشد. نکات مهم دیگری نیز وجود دارد اما این دو مورد مهم ترین آنها به شمار می آید. در این متن شما با موارد زیر آشنا خواهید شد تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

  • پرده در دکوراسیون پذیرایی به گونه‌ای قلب تپنده فضا محسوب می‌شود.
  • لازم به ذکر است که حداقل اندازه پرده زبرا باید 1.5 متر مربع باشد.
  • خرید تلفنی پرده زبرا هم برای مشتریان عزیز فراهم شده، تا افراد بتوانند به راحتی از خانه هم سفارش دهند.
  • پارچه‌ی پرده را می توان به راحتی جدا کرده و آن را با آب و کف بدون هیچگونه نگرانی شست.
  • بهتر است از گیربکس‌های با جنس مقاوم و باکیفیت بالا استفاده شود.
  • مدل پردهای جدید آشپزخانه زبرا، کرکره و سایر پرده‌های مناسب آشپزخانه همگی در ویکی دکو موجود بوده و به محض ورود مدل جدیدی از پرده‌های مختلف در فروشگاه و سایت اضافه می شود.

در مورد پرده های تصویری و چاپی هم کیفیت چاپ روی پرده بسیار https://vistapardeh.ir/ مهم است. پرده های چاپی و تصویری موجود در سروین دکور دارای دارای 2 سال ضمانت ثبات رنگ و شستشو است و شما می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید انواع پرده زبرا را انجام دهید. یکی از بزرگترین مزایای پرده زبرا، توانایی آن در کنترل و توازن نور خورشید است.

قیمت هر متر مربع پرده زبرا با توجه به عواملی مانند ساده، طرح دار و چاپی بودن آن از 150 هزارتومان شروع شده و تا 400 هزار تومان هم ادامه دارد. لازم به ذکر است که حداقل اندازه پرده زبرا باید 1.5 متر مربع باشد. شما می توانید در ادامه، تصاویر دیگری از انواع پرده زبرا در دکوراسیون داخلی مشاهده کنید. مزیت پرده زبرا این است که به خاطر سادگی خود با اکثر سبک های امروزی دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد. برای مثال، اگر شما طرفدار سبک مدرن باشید، حتما می توانید روی استفاده از این پرده در دکوراسیون داخلی فضاهای مورد نظرتان حساب باز کنید.

مزیت دیگر نصب پرده زبرا در آشپزخانه، جمع و جور بودن پرده و نیز کنترل راحت و سریع آن است. پرده زبرا سه بعدی دارای طرح و ظاهری با اشکال هندسی، و طرح های کلاسیک و مدرن می باشد. تنوع طرح و رنگ، کارایی و نمای فوق العاده و منحصر بفرد این مدل پرده نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی پذیرایی و اتاق خواب ایفا می کند. این محصول دارای خطوط ریز و درشت پلیسه است و تا حدی از سادگی در آمده است و می‌توانید از آن برای محیط‌های مختلف مانند آشپزخانه و اتاق خواب استفاده نمایید. همچنین انتخاب مناسبی برای مطب‌ها و مکان‌های اداری نیز به حساب می‌آید. یکی از بهترین انواع پرده‌ کرکره‌ای پذیرایی که می‌توان با آن سالن پذیرایی را تزیین کرد، پرده‌های زبرا است.

تا از عبور نور از بالا و پایین پرده جلوگیری نمایید، عدد عرض پنجره را بعلاوه ۱۰ سانتی متر کنید. پرده زبرا تک مکانیزم به این صورت است که فقط با یک زنجیر به حرکت در می آید و تنظیم می شود. سیستم حرکتی پـرده زبـرا بدین شکل است که با کشیدن زنجیر آویز کنار پرده، که به صورت قرقره به گیربکس ریل متصل است، پرده رول می شود و به سمت بالا و پایین حرکت می کند. به عنوان مثال در بسیاری از رستوران ها و یا کافه هایی که فضای داخلی و معماری آن ها به سبک هایی مانند باروک و یا سنتی غربی نیز می باشند می توان از طرح هایی نظیر چوب بهره برد. امروزه یکی از جدیدترین مدل پرده های مورد استفاده برای پذیرایی، پـرده زبـرا است.

پرده زبرا درواقع جزو پرده‌های مدرن و امروزی محسوب می‌شود که بسیاری از مکان‌های مسکونی و تجاری از این پرده‌ها استفاده می‌کنند. یکی از گزینه‌های محبوب برای تغییر دکوراسیون منزل، استفاده از پرده‌های زبرا است که در زیبا شدن فضای منزل شما تأثیرگذار است. پرده زبرا هم به شکل دستی و هم به صورت برقی وجود دارد که پرده زبرا برقی کارایی بیشتری دارد. حالا با بررسی عوامل موثر بر هزینه نصب پرده زبرا می توانید بهتر برای انتخاب نصاب مناسب تصمیم گیری کنید.

علاوه بر این‌، انوع‌ جدید پرده‌های زبرا یک انتخاب عالی و منحصر به فرد برای اتاق خواب‌ها و اتاق نشیمن به حساب می‌آیدا. پرده زبرا کلاسیک اولین نوع پرده زبرا ساده و طرح چوب است که از زمانی که روانه بازار شده تا به امروز، مورد استقبال همگان قرار گرفته است. به گونه‌ای که در بسیاری از منازل از طرح‌های مدرن این محصول استفاده می‎شود. پرده زبرا کلاسیک شامل یک پارچه ساده یا طرح‌هایی مانند رگه‌های چوب می‌شود و یک محصول کاملا ساده و مینیمال به حساب می‌آید. اگر به سبک‌های اسپرت و یا مینیمال علاقمند هستید، پرده زبرا ساده طرح چوب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. مطالعه کامل این مقاله به شما کمک می‌کند انتخاب شایسته‌تری داشته باشید.

انواع Zebra برای خانه

تنوع بالای مدل پرده زبرا باعث شده است تا در بسیاری از محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال در مکان های تجاری مانند فروشگاه ها ، فضاهای رسمی نظیر ادارات و شرکت ها ، واحد های مسکونی شامل اتاق ها و آشپزخانه از نمونه مواردی هستند که می توان برای زیباتر کردن محیط از این مدل پرده استفاده کرد. مدل های گل دار ، پلیسه دار و ساده نمونه هایی از این پرده می باشند. با توجه به شرایط مکان و سلیقه افراد ، می توان از هر یک از مدل ها استفاده کرد. در محیط های رسمی مثل ادارات و شرکت ها بیشتر از طرح های ساده استفاده می شود.

نصب پرده زبرا به طور متوسط با چه هزینه‌ای در سنجاق ارائه می‌شود؟

پرده برقی زبرا پرده زبرا هوشمند قیمت پرده زبرا پرده زبرا موتوردار2022 برای آن‌که بتوان پرده زبرا را به‌خوبی تمیز کرد باید قطعات آن را از یکدیگر جدا کرد که در جداسازی احتمال آسیب دیدن قطعات وجود دارد. یکی دیگر از معایب پرده زبرا این است که در برخی موارد ایراداتی در زنجیر بالابر پرده ایجاد می‌شود که باز یا بسته کردن پرده را دچار مشکل می‌کند. از مهم‌ترین عوامل خرابی پرده‌های زبرا مشکلات گیربکس آن است که با مستهلک شدن یا عدم تناسب بین گیربکس و وزن پرده در مکانیزم آن اختلال ایجاد می‌شود.

دو عکس زیر تصاویر دو نوع بست متفاوت پرده زبرا هست که به ترتیب روش باز کردن پرده رو در هر حالت میتونین در ادامه بخونین. «ال کا ایران» اولین پایگاه خبری تخصصی حوزه لوازم خانگی در ایران است که به صورت متمرکز به معرفی محصولات داخلی و خارجی صنعت لوازم خانگی می پردازد. قیمت این مدل از پرده به عواملی همچون جنس و کیفیت دوخت ، طرح های کار شده به روی پرده ، مقدار متراژ سفارش داده شده و کیفیت لوازم جانبی آن بستگی خواهد داشت. این پرده ها به دو صورت موتوری و دستی امکان جابجایی و تنظیم دارد. نوع موتوری آن، در سه مکانیزم ریموت کنترل، هوشمند و کلیدی در بازار دیده می‌شود.

مزایای مدل پرده زبرا

توسط احمد گل کار

احمد گل کار