پشتیبانی شبکه های کامپیوتری-مناسب ترین تعرفه سال99 سپتاک-ترازنت

رفع مشکل کامپیوتر خدمات سرور شبکه و پشتیبانی کامل از سیستم ها ، بکاپ گیری منظم چند لایه ضد باج افزار از نرم افزارهای حسابداری اداری ایمیل ها و غیره به طور مستمر ، مانیتورینگ کامپیوتر و کنترل اینترنت از موارد اصلی خدمات ما می‌باشند. و اگر واقعا می شد سیستم ها و شبکه را طوری تنظیم کرد که هیچ خرابی و مشکلی ایجاد نشود حتما تمام شرکت هایی که قرارداد پشتیبانی شبکه دارند از این روش استفاده می کردند تا مجبور نباشند هزینه پرسنل متخصص پرداخت کنند و مدام شبکه بررسی شود. ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص امنیت شبکه و ارتقا شرکت ها از خدماتی است که توسط گروه استاد شبکه در طی خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ارائه می شود. هنگام پرداختن به پشتیبانی امنیت شبکه در سراسر سازمان ، لایه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. حملات می توانند در هر لایه در مدل لایه های امنیتی شبکه رخ دهند ، بنابراین سخت افزار ، نرم افزار و سیاست های امنیتی شبکه شما باید برای پرداختن به هر منطقه طراحی شده باشد. دپارتمان شبکه شرکت همچون اولین دپارتمان تشکیل شده در این شرکت از سال 1387 به ارائه خدمات متنوع در حوزهپشتیبانی شبکه های کامپیوتری و نگهداری سیستم های وابستهبه آن می پردازد.

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری-مناسب ترین تعرفه سال99 سپتاک-ترازنت

این همچنین به معنای حمایت از افرادی است که از تجهیزات استفاده می کنند ، شما “کاربر نهایی” هستید. شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه چه مدت فعالیت دارد؟ با چه شرکت هایی کار کرده است و چه مشتریانی دارد؟ با بیش از دو دهه فعالیت به شما این اطمینان را می دهیم که تجربه کافی در این زمینه را داریم. نگهداری و مدیریت اتوماسیون اداری و سازمانی بدون استفاده از Network Support امکان پذیر نیست. شرکت ها و سازمان هایی که برای شبکه خود پشتیبانی خوبی ندارند با مشکلات زیادی مواجه هستند. استفاده از Network Support در سطح کیفی بالا باعث افزایش سرعت و امنیت شبکه سازمان و بهبود عملکرد شبکه آنها می شود. هرچه شبکه کامپیوتر و خدمات مورد نیاز شما برای پشتیبانی پیچیده تر باشد، به نیروی متخصص تری نیاز دارید و این امر باعث افزایش هزینه خدمات شما می شود.

مجوز های فعالیت

پشتیبانی با کیفیت به معنای شناسایی سریع مشکل و حل آن در کمترین زمان ممکن است. نوع تجهیزات سخت افزاری موجود در یک شبکه اهمیت زیادی دارد و هر کدام تخصص، مهارت و تجربه کاری مرتبط به خود را برای پشتیبانی و رفع ایرادات نیاز دارند و این موضوع وابستگی زیادی با علم و تجربه مورد نیاز کارشناسان و متخصصان دارد. در شبکه کامپیوتری یک مجموعه ,نظارت بر سیستم های شبکه و عیب یابی شبکه و حل به موقع مشکلات شبکه اولین و مهم ترین گام در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می باشد. ما از تعهدات خود و مسئولیت پذیری اعضای تیم مطمئن هستیم و رزومه کاری ما گویای این ادعا است . جهت مشاهده لیست شرکت ها و سازمان هایی که به ما اعتماد کردند روزمه کاری سامانه گستران روز را مطالعه نمایید.

ما معتقدیم خدمات IT برای کاهش هزینه شرکت ها می‌باشد

پشتیبانی شبکه این اطمینان را می دهد که دستگاه های شما سالم هستند و سخت افزار، نرم افزار و دستگاه های جانبی شما سازگار و کار می کنند. با شتیبانی شبکه می توانید اطمینان داشته باشید که ترافیکی وجود ندارد و شبکه به اندازه کافی پهنا دارد تا همه ترافیک را مدیریت کند. پشتیبانی شبکه همچنین به معنای حمایت از کاربران نهایی است که از تجهیزات استفاده می کنند. جهت مشخص نمودن هزینه و قیمت مناسب و دقیقخدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه ، بعد از مشاوره با مشاوران و تعیین اندازه های پروژه کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان از شرکت مورد نظر شما بازدید می کنند. بعد از تعیین کرئن ملزومات مشتری و رتبه بندی دستورالعمل ها با توجه به نیازهای شماپیش فاکتور خدمات شبکهتعیین می شود. بهترین روش برای ارائهخدمات پشتیبانی شبکه، یک شرکت پیمانکار متخصص فناوری اطلاعات در سطح سازمانی است که در همیشه در دسترس باشد و تحت یکقرارداد پشتیبانی به سرویس دهی بپردازد.

پشتیبانی شبکه نامحدود و واقعی چیست؟

قیمت نصب و راه اندازی شبکه و پشتیبانی آن با اعزام کارشناس به محل برآورد خدمات پشتیبانی شبکه خواهد شد. یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد . ما از معدود شرکتهایی هستیم که پشتیبانی شبکه 24 ساعته ارائه می دهیم. شرکت شایگان بخش پشیتبانی شبکه شرکت شما را به عهده می گیرد و شما می توانید به فعالیت های تخصص خودتان تمرکز داشته باشند. یک مهندس پشتیبانی شبکه، فردی حرفه ای است که برای ارائه برخی یا همه عملکردهای ذکر شده در بالا آموزش دیده است.

  • توانستـه است گامـی بلند در جهت توسـعه صنعـت آی تی ، خدمات شبکه ، دوربین مدار بسته و امنیت در سطح کشور بردارد.
  • ما در مجموعه کلینیک آی تی با خدمات نامحدود در IT پشتیبان شما هستیم.
  • همچنین شامل ارائه اطلاعات، کمک و یا پیشنهادات در مورد پیکربندی و نصب دسکتاپ و همچنین اتصال دسترسی به شبکه است.
  • مدیریت شبکه برای مشاغل ضروری است زیرا کارمندان، داده ها، برنامه ها و کل عملیات نیروی کار به اینترنت و شبکه وابسته هستند.
  • متخصصین و کارشناسان گروه فناوران پارسه توانایی و دانش لازم جهت کمک در خصوص مشاوره، طراحی، برنامه‌ریزی و پیاده سازی ارتباط تجهیزات شبکه با تکنولوژی‌های متفاوت را دارند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار