پلنیوم باکس ویرگول

3-امکانِ ساخت در انواعِ سایز و ابعادِ متنوع ،با درنظرگرفتنِ شرایطِ سقفِ کاذب. این است که مجرا یک لوله ، لوله یا کانال است که هوا یا مایع را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کند در حالی که پلنوم (فیزیک) فضایی کاملاً پر از ماده است. به طور معمول ، سیستم های داکت HVAC از ورق فلز ساخته می شوند ، اما ممکن است از مواد مقاوم در برابر حرارت دیگر مانند فایبرگلاس یا پلاستیک عایق استفاده شود.

پلنیوم باکس ویرگول جعبه پلنیوم منجر به تعادل در فشار هوا شده و پخش هوا را کاملا تدریجی و مناسب انجام می پلنیوم باکس کانال دهد. در ادامه این مطلب با طراحی پلنیوم باکس و مزایای استفاده از آن آشنا خواهیم شد. علاوه بر افزایش زیبایی در نمای بصری ساختمان به پخش جریان متناوب و مطبوع هوا در محیط داخلی ساختمان کمک خواهد کرد.

  • جعبه تنظیم هوا تنها در صورتی که دارای دریچه هوای متصل باشد برای افراد قابل رویت بوده و در صورت نیاز قابلیت رنگ‌آمیزی بر اساس سلیقه مشتری را نیز دارد.
  • این باکس یکی از تجهیزات جدید در صنعت تهویه می باشد که 0 تا 100 در این مقاله در این باره صحبت کرده ایم.
  • جهت یکنواختی جریان هوا در ساختمان ها نیاز به استفاده از وسیله ای می باشد تا فشار هوا را به صورت یکنواخت پخش کند، پلنیوم باکس وسیله ای جدید است که بدین منظور از آن استفاده می شود.
  • اغلب شرکتها با در اختیار داشتن امکان برش کامپیوتری قادر به تولید انواع پلنیوم در سایزها و قوس های مختلف می باشند.
  • یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد.

به طور کلی پلنیوم باکس به عنوان توزیع کننده هوا به صورت یکنواخت فعالیت می کند. این باکس یکی از تجهیزات جدید در صنعت تهویه می باشد که 0 تا 100 در این مقاله در این باره صحبت کرده ایم. از باکس های گوناگون می توان به باکس پشت دریچه های سقفی چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود. به منظور اختلاط بهتر هواي پشت دريچه هاي خطي ، اسلوت و قوسي لازم است تا پلنوم باكس در پشت هر دريچه نصب شود. محصول فوق می تواند با استفاده از خرچنگی یا بست وسط پلنیوم به دریچه اسلات فیکس گردد. همچنین میتوان آن را به صورت پروفیل در زیر نشیمن گاه پلنیوم یا پیچ ساپورت از سقف فیکس کرده و دریچه اسلات را بر روی آن نصب کرد.

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود. جهت قرار گرفتن بست های خرچنگی دریچه های اسلوت لبه های نگهدارنده ای درون آن تعبیه شده است. از باکس های گوناگون می توان به باکسِ پشتِ دریچه های سقفیِ چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود که تصاویرِ متنوعِ باکسها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قابل مشاهده است.

کاربرد پلنيوم باکس

نصب جعبه توزیع هوا به یکی از سه شیوه نصب بر روی دیوار، سقف کاذب مثل کناف و سقف اصلی اتاق امکان‌پذیر است. جهت نصب پلنیوم باکس از پیچ و مهره خاصی استفاده نشده و از لبه‌های خم‌دار و بست‌های خرچنگی برای اتصال بخش‌های جعبه توزیع هوا کمک گرفته خواهد شد. با توجه به حساسیت فنی و بصری در نصب پلنیوم، بهتر است تجهیزات مربوط به سیستم هوارسانی توسط افراد متخصص انجام شود. پلنیوم در زیرمجموعه فیلتر باکس بوده و با کارایی مثبت خود از ورود آلودگی به جریان هوا جلوگیری خواهد نمود.

قیمت پلنیوم باکس با کیفیت

ازآنجاکه دریچه‌های خطی واسلوت به‌صورت دکوراتیو و در طول‌های بالا کار می‌شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالای دریچه وجود ندارد. استفاده از پلنیوم باکس به‌منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و مهم است. پلنیوم باکس‌ها معمولا در طول بالا با ورودی‌های گرد به فواصل حداکثر ۱/۲متر پشت دریچه‌های خطی نصب می‌شوند.

قیمت کانال اسپیرال ، شرکت کولاک فن

توسط احمد گل کار

احمد گل کار