پیش بینی جام جهانی 2022: برزیل توسط مدل موسسه آلن تورینگ به عنوان برنده انتخاب شد

آنها همچنین آن را تنظیم کردند تا وزن بیشتری به نتایج بازی‌های خاص، مانند نیمه نهایی و فینال، و بازی‌های جدیدتر بدهند، و همچنین این مدل را در تورنمنت‌های گذشته اجرا کردند تا ببینند پیش‌بینی‌های آن چقدر با نتایج واقعی مطابقت دارد، و آن را بر اساس عملکردش تنظیم کنید.

اما مدل های دیگر برندگان متفاوتی را پیش بینی می کنند. شرکت بیمه لویدز از ارزش جمعی قابل بیمه بازیکنان یک تیم برای پیش بینی آن استفاده کرد. انگلیس با غلبه بر برزیل در فینال پیروز خواهد شد. همین مدل به درستی پیش بینی کرد که آلمان قهرمان جام جهانی مردان در سال 2014 و فرانسه در سال 2018 قهرمان خواهد شد.

بسیاری از افراد، از بنگاه‌ها گرفته تا بانکداران، مدل‌هایی را اجرا می‌کنند که سعی می‌کنند برنده جام جهانی فوتبال مردان ۲۰۲۲ در قطر را پیش‌بینی کنند، اما بیشتر آنها پشت درهای بسته اتفاق می‌افتند.

نیک بارلو در موسسه آلن تورینگ و همکارانش مدلی را ایجاد کرده اند که مردم می توانند روی کامپیوترهای خانگی خود اجرا کنندبا 1000 تورنمنت در 15 دقیقه روی یک لپ تاپ متوسط.

استادیوم 974 (راس ابو عبود) قبل از جام جهانی فوتبال در قطر

یک مدل پیش‌بینی که هر کسی می‌تواند امتحان کند، شانس 25 درصدی را برای قهرمانی در جام جهانی مردان به برزیل داده است – اما نتایج برای بسیاری از کشورهای دیگر نگران کننده است.

شرکت


18 نوامبر 2022

در حالیکه بلژیک به عنوان محتمل ترین برنده پیش بینی شده است توسط یک مدل طراحی شده توسط متیو پن در دانشگاه آکسفورد و همکارانش که به درستی برنده یورو 2020 مردان ایتالیا و شش نفر از 8 بازیکن یک چهارم نهایی را پیش بینی کردند. این مدل فرض می کند که گل های زده شده و دریافت شده به طور مساوی حول یک مقدار متوسط ​​توزیع می شود.

درباره این موضوعات بیشتر بدانید:


منبع: https://www.newscientist.com/article/2347699-brazil-picked-as-2022-world-cup-winners-by-alan-turing-institute-model/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=homeیک مدل کامپیوتری پیش بینی کرد که برزیل محتمل ترین برنده جام جهانی فوتبال 2022 قطر خواهد بود.

بر اساس مدل پیش بینی موسسه آلن تورینگ لندن، برزیل محتمل ترین برنده جام جهانی فوتبال 2022 است. مدل در دسترس عموم شانس 1 در 4 را به برزیل می دهد و شانس انگلستان کمتر از 1 در 10 است.

وقتی بارلو و تیمش با استفاده از مدل خود 100000 بار مسابقات را برگزار کردند، متوجه شدند که برزیل در 25 درصد مواقع برنده شده است، نزدیکترین رقیب آنها بلژیک با 19 درصد و آرژانتین با 13 درصد.

ماجا هیتیج – فیفا/فیفا از طریق گتی ایماژ

مدل بارلو با مدلی از آخیم زایلیس از دانشگاه اینسبروک در اتریش و همکارانش که الگوریتم خود را بر روی یک ابررایانه برای یافتن آن اجرا کردند، موافق است. برزیل نیز برنده احتمالی بود و شانس خود را 15 درصد اعلام کرد..

بارلو می‌گوید: «برای بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهیم، بسیار مهم است که آن‌ها را منبع باز کنیم. ما مردم را تشویق می‌کنیم که درگیر شوند، از کد ما استفاده کنند و در آن مشارکت کنند.»

محققان روش رایجی را که برای مسابقات در لیگ‌های داخلی استفاده می‌شود اقتباس کردند که به تیم‌ها امتیاز دفاع و حمله برای پیش‌بینی مسابقات می‌دهد، اما آنها مدل خود را تغییر دادند تا مزیت خانگی را که برای همه تیم‌های قطری به جز کشور خود از دست می‌داد، حذف کنند. و همچنین با در نظر گرفتن تفاوت بین قدرت تیم هایی که در مسابقات دوستانه بین المللی به رقابت می پردازند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار