چگونه رژیم دیجیتال خود را برای رفاه بیشتر بهبود بخشید

فعالیت‌های آنلاین مانند بازی، رسانه‌های اجتماعی و تماس‌های ویدیویی دارای ارزش‌های «تغذیه‌ای» منحصربه‌فردی هستند که بر خلق و خو، تمرکز و سطح انرژی ما تأثیر می‌گذارند. در اینجا نحوه بهینه سازی مال خود آورده شده است

مزاحم می شود


17 اکتبر 2022

آ …


منبع: https://www.newscientist.com/article/mg25634090-300-how-to-improve-your-digital-diet-for-greater-well-being/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=homeچنین آینده ای ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اما به گفته کسانی که در تلاش برای درک اینکه چگونه اینترنت بر سلامت و شادی ما تأثیر می گذارد، نسخه های دیجیتالی سفارشی می تواند ظرف یک دهه به واقعیت تبدیل شود. برای سال‌های متمادی، پیوندهای درک شده بین زمان نمایشگر و رفاه، به ترس‌های گسترده مبنی بر مضر بودن فناوری دیجیتال برای ما دامن زده است. امروزه بیشتر و بیشتر متوجه می‌شویم که کیفیت بیشتر از کمیت مهم است و تمرکز ما بر روی صفحه نمایش اشتباه است.

تشابه‌هایی بین آنچه که آنلاین مصرف می‌کنیم و غذاهایی که می‌خوریم، رویکردی مفیدتر است. همانطور که سالادها برای ما بهتر از رول های کاسترد هستند، برخی از جنبه های رژیم دیجیتال ما مغذی تر از بقیه هستند. با این حال، آنچه که یک رژیم غذایی سالم را تشکیل می دهد، بسته به فیزیولوژی ما از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به همین ترتیب، هیچ رژیم عددی سالم جهانی وجود ندارد. در آینده، یک نسخه دیجیتال شخصی می‌تواند همه این موارد را در نظر بگیرد. با این حال، در حال حاضر، محققانی که به آنچه ما آنلاین مصرف می کنیم نگاه می کنند، شروع به جداسازی سالم از ناسالم کرده اند. با انجام این کار، آنها عادات آنلاین را شناسایی می کنند که می توانید برای بهبود رژیم غذایی دیجیتال و رفاه خود اتخاذ کنید.

لیزا شیهان

سال 2032 است و شما در آستانه یک انقلاب هستید. شما به تازگی برنامه ای برای رژیم غذایی دیجیتال شخصی خود دریافت کرده اید. منویی از ترفندها را برای رفتار آنلاین شما تجویز می کند که “خستگی زوم” را از خود دور می کند، اسکرول بی فکر را محدود می کند و تعاملات رسانه های اجتماعی شما را پر از معنا می کند. حتی یک دوز منظم بازی برای تقویت حافظه کاری و توجه وجود دارد. به زندگی جدیدی از رضایت دیجیتال خوش آمدید.

تصویر پیش فرض New Scientist

توسط احمد گل کار

احمد گل کار