یک پروژه داوطلبانه از GPS برای شناسایی آزمایش موشکی کره شمالی استفاده کرد

این عکس که در 19 نوامبر 2022 توسط دولت کره شمالی منتشر شد، موشک بالستیک قاره پیمای Hwasong-17 را در فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ در پیونگ یانگ کره شمالی در روز جمعه 18 نوامبر 2022 نشان می دهد. 13630539b.
دفتر خدمات مطبوعاتی دولت کره شمالی/UPI/Shutterstock

ماهواره های GPS می توانند به عنوان یک سیستم نظارت جهانی برای شناسایی موشک های بالستیک قاره پیما استفاده شوند. این اصل هفته گذشته زمانی که محققان اختلالات جوی ناشی از بزرگترین آزمایش موشکی بین قاره‌ای کره شمالی را در داده‌های ماهواره‌ای شناسایی کردند، نشان داده شد.

یک پروژه اطلاعاتی منبع باز از ماهواره‌های GPS برای ردیابی موشک‌های بالستیک قاره‌پیما استفاده می‌کند، مانند آنچه کره شمالی هفته گذشته آزمایش کرد.

فن آوری


23 نوامبر 2022

پرتاب موشک کره شمالی در هفته گذشته

محققان یک انیمیشنی که تشخیص آنها را نشان می دهد در توییتر – یک لحظه بزرگ برای یک پروژه اطلاعاتی منبع باز که برای شناسایی پرتاب موشک و موشک در دو سال گذشته کار کرده است. داوطلبان نرم افزار کامپیوتری را برای تشخیص اختلالات در…




منبع: https://www.newscientist.com/article/2348466-a-volunteer-project-used-gps-to-detect-a-north-korean-missile-test/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

توسط احمد گل کار

احمد گل کار