آشنایی با 9 تا از محبوب ترین انواع گل رز رونده گُل‌سِتان | mikhakflower

نگهداری از رز فلوریبوندا نسبت به رز هیبرید چای و گراندیفلورا بسیار آسان تر است. میزان آبدهی مناسب برای گل رز های استاندارد حدود 3 تا 6 گالون می باشد. باید همیشه سطح آب رسیده شده به این گیاه را بسنجید که این سنجش باید بر اساس نوع خاک و شرایط اقلیمی باشد. این نوع مجله خبری گل میخک از این گل قد بلندی دارد، به طوریکه ممکن است تا 3 متر قد بکشد. اگر توانایی نگهداری از این گل را نداشته باشید، رشد زیادی می‌کند و ممکن است به دلیل بلندی زیاد دچار شکستگی شود. پس باید شرایط مناسب را برای این گل فراهم کنید تا در نگهداری از این گل به مشکل نخورید.

گل رز چند نوع دارد؟

هزاران گل رز ترکیبی وجود دارد که پرورش داده شده اند و با معرفی گونه های جدید به طور مداوم ، جایگزین انواع منسوخ شده می شوند. رزهای هیبرید چای یا رز های گل درشت که از تلاقی رزهای اروپایی و چینی بدست می آید ، بعنوان گل شاخه بریده از آنها استفاده می شود. رز هیبریدی در گرمای تابستان گل نمی دهند و پرورش آنها در مناطق گرم اصلا توصیه نمی شود. هنگام خرید یک نوع گل رز مدرن ، تقریبا همیشه با یک نام منحصر به فرد به فروش می رسد تا نام نوع گونه حقیقی اش. گل رز به طور گسترده در سراسر جهان به عنوان نماد عشق ، همدردی یا غم استفاده می شود.

  • ما در این مطلب قصد داریم که به شما کاربران عزیز بهترین نوع گل رز را معرفی کنیم، که از عطر منحصر به فرد و زیبا و خارق العاده ای برخوردار می باشند.
  • جالب است بدانید که گل رز در هر خاکی رشد می کند ولی در یک گلدان نمی توان دو گل رز را پرورش داد چون رشد خوبی ندارند.
  • رز های آلبا از تلفیق و پیوند گل نسترن و محمدی بوجود می‌آیند.
  • همچنین برای مثال بعد از کاشتن گل رز هلندی بهتر است در اواسط بهار از سولفات منیزیم و کود برای رشد بهتر گیاه استفاده شود.

رز دورگه چای یکی از قدیمی‌ترین انواع گل رز باغی جدید است. این رز زیبا از پیوند رز دورگه پرپچوال و رز چای به وجود آمده است. اولین رز دورگه چای رز فرانسه بود که در سال ۱۸۶۷ معرفی شد و توانست بین رز باغی‌های قدیمی و مدرن متفاوت باشد.

http://architecton.irاین گل شاخ و برگ سبز و سرسبزی دارد که به زیبایی گلبرگ های قرمز او جایی دیده نمی شود. این گل همه ساله از تابستان تا بهار شکوفا شده و بوی آن بسیار شیرین است، دقیقاً مانند گل های رز قرمز معمولی و به عنوان بهترین نوع گل رز شناخته می شوند. این گل قطعا توجه هر بینندگان را به خود جلب کرده و بیش تر برای دسته گل هایی که با گل های رز سفید و صورتی و تزیینات گل عروسی ترکیب شده اند، بسیار جالب به نظر می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد. این گل های رز که برای اولین بار در حدود سال 1940 ساخته شده که از طبیعت گل آزاد و رنگ چای های ترکیبی است.

کاشت گل رز باغچه به روش برش زدن

ارتفاع این گل رز به 1.2 متر می رسد و در اواسط بهار تا پاییز نیز شاهد رویش این گال های خوش عطر لیمویی خواهید بود. البته یکی از زیباترین انواع گل رز ،گل رز هلندیاست .این گل، گلبرگ های مخملی تیره و شکوفه های بزرگی دارد و انواع آن شامل رنگ زرد،قرمز،صورتی،سفید، طلایی است. قطعا یک دسته گل رز هلندی صورتی یا سبد گل هدیه که ترکیبی از گل رز هلندی هفت رنگ می باشد، هر سلیقه ای را راضی می کند.

زنبور برگ‌خوار گل رز Arge Rosea

توسط احمد گل کار

احمد گل کار