انواع تلویزیون شهری ماشینی و قابل حمل

قاب قطعات تابلو روان تابلو روان چیست؟ فروشگاه اینترنتی گرسوز با بهره گیری از تجربه ارزشمند سال های متمادی در زمینه عرضه تابلوهای تبلیغاتی در قالب فروشگاه جهان نما و نمایشگاه دائمی پارساتابلو در قلب بازار لوازم الکتریکی تهران (لاله زار) و دارا بودن کارگاه های تخصصی و مجهز جهت ساخت تابلو روان، اقدام به معرفی انواع محصولات شامل انواع ماژول LED، انواع بردهای کنترلی، پاور و قاب های مورد نیاز و سایر لوازم جانبی نموده است. جهت اتصال برق شهری و کابل پاور ماژل ها به خوبی نشان داده شده است. از کدام پاور بایدبزای کنترل برد استفاده شود. ابزارهای تبلیغاتی جدید شامل نمایشگرهای شهری و استفاده از تابلوروان ال ای دی هستند. راهنمای خرید تابلو ال ای دی ثابت به شما کمک میکند تا از بین انواع مختلف تابلو ها و انواع ال ای دی ها بهترین گزینه هارو انتخاب کنید و به شما اطلاعات کافی، در زمینه تابلو های تبلیغاتی ثابت و روان میدهد. آرایه ای از نمایشگرهای با وضوح بالا را در نظر بگیرید که روی هم قرار گرفتهاند پس تا زمانی که پردازنده سیگنال دیجیتال قوی وجود داشته باشد، تلویزیون شهری میتواند یک تصویر عظیم را بدون از دست دادن جزئیات آن به خوبی نمایش دهد. خوشبختانه، این یک قابلیت متداول برای ویدئو والهای مدرن است و میتواند جذابیت نصب را بسیار افزایش دهد.

اعتقاد بر این است که پرسنل سازمان بهزیستی با همه کمبودها، کاستیها و مشکلاتی نظیر مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و مسکن که درحال حاضر دست به گریبان جامعه است، به نحو مطلوب و بسیار شایسته اقدامات خود را انجام دادهاند و آمار و ارقام نیز بیانگر این موضوع است اما متأسفانه مشکلاتی که افراد جامعه را درگیر کرده، مشکلاتی است که با همت یک دستگاه حل نمیشود. همیشه مهمترین قسمت پیام خود را در اولویت آنچه نشان می دهید، قرار دهید. آنچه ممکن است تعجب آور باشد این است که آنها همچنین در پخش اطلاعات و پخش انواع رسانهها نیز بسیار عالی عمل می کنند. به طوری که برخی از مدل های آنها را می توان بر روی زمین و محل رفت و آمد افراد نصب نمود. نمایشگر ویدئو وال مدل PL490 برای اتصال به دستگاه های دیگر از پورت های متنوعی مانند VGA، HDMI، DVI، Display Port، USB2.0، RJ45، Audio بهره برده و میزان حداقل توان مصرفی منبع تغذیه آن 110 وات می باشد. هر چند ارائه یک طرح جدید نیازمند ریسک پذیری نیز می باشد که با بررسی منطقی و توجیه هدفمند طرح ریسک آن را می توان به یک فرصت تبلیغاتی بدل کرد.

هم چنین محیطهای پرترافیک که رانندگان سرعت کمتری دارند و معمولاً توجه بیشتری به محیط اطراف میکنند، قطعا تاثیرگذارتر است. مطمئنا بهبود روشهای ساخت موجب میشود که این عدد و همچنین کارایی آنها که تاکنون هم نسبت به سایر فناوریها برتر بودند، باز هم افزایش یابد. با استفاده از کنترلر ویدئو وال نیز میتوان به هر یک دسترسی داشت، بنابراین می توان آنها را به صورت جداگانه دستکاری کرد و به صورت مجزا مدیریت کرد تا برای ارائه آماده باشد. این یک سوال ساده نیست بلکه اصلی ترین فاکتور برای بهره جویی از یک راهکار مبتنی بر استفاده از این تکنولوژی می باشد. به این ترتیب، آنها نه تنها می توانند محتوا را در مقیاس بزرگ تری نمایش دهند، بلکه می توانند محتوای بیشتری را با سرعت روان تری نسبت به نمایشگرهای تکی به نمایش بگذارند. از آنجا که آنها بدون حاشیه ساخته شده و چیده شدهاند (برخلاف لبههای ضخیمی که هنوز در نمایشگرهای تکی موجود است)، به نظر تمیز و ساده میرسند. این در حالی است که یک ویدئو وال LCD شامل یک سطح بزرگ برای فیلم یا تصاویر ساخته شده از تعداد زیادی از صفحههای LCD است. ویدئو وال می باشد، اما نمی توانیم بدون پشتوانه ی علمی و اقتصادی، یک راهکار ویدئو وال جدید را توجیه کنیم، به همین منظور اجرایی کردن طرح های تبلیغاتی نیازمند مشاوره از طراحان دکور و مشاوران اجرایی ویدئو وال می باشد تا بتوانیم با کمترین هزینه و زمان و بهینه ترین فضای فیزیکی ممکن، یک ویدئو وال را نصب کنیم.

هر دو مورد، فقط میتوانند به بعضی از دستگاهها متصل شوند و نمیتوانند همزمان تصاویری را از بیش از یک منبع واحد دریافت و پخش کنند در حالیکه با فناوری ویدئو وال، چنین مشکلی وجود ندارد. ویدئو والها از ویژگیهای مهندسی و طراحی برخوردارند که میتوانند هر کجا نصب می شوند، چشمها را به سمت خود برگردانند. از آن با خبر هستند و با توجه به حضور آنها در نمایشگاههای بین المللی سراسر کشور و قصد ورود و حضوری قدرتمند در بازار هدف خود را دارند برای نمایش خطوط تولید و بسته بندی محصولات خود، توجه به خصوصی جهت اجاره فضای نمایشگاه را دارند. آنها فقط یک نمایشگر عظیم و با وضوح بالا معمول نیستند. برای مثال برای نمایش یک محتوای خاص با رزولوشن های پایین استفاده از ویدئو وال های با رزولوشن های بالا از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد. همچنین یک سیستم نظارت تصویری برای عملکرد بهتر می بایست از رزولوشن تصویر بسیار بالا و پردازنده و تجهیزات قدرتمند بهره مند باشد و نمی توان از یک سیستم گیمینگ یا خانگی در این امر بهره جست. تلویزیون شهری یا تلویزیون تبلیغاتی یا تلیویزیون LED همه نام هایی هستند که برای این المان استفاده می شود در واقع این محصول را می توان به صورت ساده صفحه نمایشگرهای غول پیکری توصیف کرد که از تکنولوژی های ال ای دی نوری پیشرفته ای بهره می برند و امروزه در تمام دنیا به یکی از قدرتمند ترین ابزارهای تبلیغاتی مدرن تبدیل شده اند.

از موارد استفاده نمایشگر ویدئو وال ال ای دی میتوان به نمایشگر ویدئو وال ال ای دی استودیو های تلویزیونی و اموزشی و ضبط برنامه های ویدیویی، نمایشگر ویدیو وال ال ای دی سالن کنفرانس و ویدئووال اسکرین یا نمایشگر ویدئو وال سالن جلسات و آمفی تئاتر و سمینار وال ال ای دی یا نمایشگر تلویزیون وال نمایشگاه ها، نمایشگر ویدئو وال ال ای دی بزرگ تالار، نمایشگروال کافه و رستوران میتوان اشاره نمود، قیمت نمایشگر ویدئووال ال ای دی و قیمت ویدئووال غول پیکر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه پس از اطلاع ازاینکه ویدئووال چیستVIDEO WALL به چند نکته با اهمیت آن میپردازیم. برای استفاده از هر نوع رسانه تصویری، زمان و مکان مناسبی وجود دارد، در مورد ویدئو وال بهترین گزینه، زمانی است که بیشترین تأثیرگذاری مدنظر است. زیرا استفاده از کنترلر با کیفیت بسیار در تصویر تاثیر می گذارد. و چرا که این شرکت قیمت های بسیار ارزان تر از قیمت های روز بازار های خرید و فروش برای برای آن ها در نظر گرفته است. بر هیچکس پوشیده نیست که این تمایز بسیار شاخص است اما همه چیز بسته به محتویی است که برای ویدئو وال ساخته می شود، چه بسا می توانیم محتوی را به گونه ای برای این ویدئووال ها طراحی کنیم که لبه ی آن مانعی برای نمایش زیبای محتوی نباشد.

هر چند موضوع منحصر به فرد بودن یک راهکار، در اولویت نیست اما اگر به درستی اجرا شود خود ویدئو وال (فارغ از نمایش محتوی) می تواند بار تبلیغاتی به همراه داشته باشد. به همین دلیل مهم است که استراتژی بازاریابی بیلبورد خود را قبل از شروع کمپین تبلیغاتی خود تعریف کنید. تمامی افرادی که از جلوی مغازه و یا فروشگاه ما در حال تردد هستند میتوانند مشتریان بالقوه ای باشند که چون ما ابزاری برای بهتر دیده شدن نداریم در آن لحظه خودمان باعث این میشویم که مشتری را از دست بدهیم… افراد میتوانند از ویدئو والها برای پیدا کردن مسیر در اطراف ساختمان، بررسی برنامهها و رویدادها یا سفر، مشاهده گالری تصاویر یا محصولات استفاده کنند یا حتی به بازی بپردازند. مزایای زیادی را می توان برای استفاده از ویدئو وال ها برشمرد اما بهترین آن، نحوه واکنش مردم به آنها است. شاید به نظر برسد که یک ویدئووال مثل یک کودک مداوم نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، اما واقعیت این است که آنها نسبت به ویدیو پروژکتورها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند که مربوط به منبع پشتیبان سبکتر این نمایشگرها است. بلکه آنها برای مصارف روشنایی با LED، نور زمینه نمایشگرها و رقص نور برای دیسکوها و یا سالن های رقص و کنسرت طراحی کرده بودند.

جای تعجب نیست که، آنها برای برندسازی و اهداف هنری بسیار موثر هستند. کنترلر به طور موثر نمایشگرها را به یک بوم تبدیل میکند، که در برخی از طرح های خلاقانه می توان محتوای آن را مرتب، تغییر اندازه یا لایه بندی کرد. با نصب و نمایش هوشمندانه صفحه های نمایش، طراحان میتوانند نمایشگرها را با انواع الگوها، از جمله طرح های هندسی انتزاعی یا منحنی انتزاعی بچینند. نرمافزار ویدئو وال در سطح ابتدایی امکان انتخاب منبع تصویری مورد نظر و نمایش آنها در نمایشگرها را میدهد. به سختی میتوان افراد را به دلیل توجه کردن به آنها سرزنش کرد، زیرا ویدئو والها قادر به طراحی بصری باورنکردنی در مقیاسی هستند که هیچ فناوری دیگری نمیتواند با آنها مطابقت داشتهباشد. امروزه با توجه به رقابت بالایی که در کسب و کارهای مختلف وجود دارد افراد از روش های مختلفی برای جلب توجه مشتری و تبلیغات استفاده می کنند. هزینه نوع آفلاین همانطور که گفته شد کمتر از آنلاین است و برای ابعاد کوچک استفاده می شود نه خیلی بزرگ. مشکلاتی که در استانها وجود دارد مربوط به قانونگذاری و بودجهریزی در سازمان است و هرچند سالانه به اعتبارات افزوده میشود و دولت نیز در دوره جدید اهتمام ویژهای به این موضوع داشته است اما نیازهای جامعه هدف به علت اینکه دهکهای پایین جامعه هستند و در تلاطمهای اقتصادی بیشتر آسیب میبینند، نیازمند نگاهی ویژه است.

پروژکتورهای نور از جلو، اصلی ترین جایگزین یا رقیب تلویزیونهای شهری هستند، اما در مکان های روشن مانند محل هایی که به نور طبیعی متکی هستند، ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند. ساخت تلویزیون شهری و محصولات LED در زمینه تبلیغات و نورپردازی از فعالیت های شرکت می باشد که با نیروی انسانی متخصص محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید و وارد میکند. زیرا عرض خیلی کم توانایی پخش فیلم در آنها را بسیار محدود کرده و تعداد پیکسل آنها مناسب فیلم نخواهد بود. این نرم افزار به گونهای ساخته شده است که هر کسی با مهارت اولیه بتواند به راحتی آنها را مدیریت کند که به خصوص در مواردی که نیاز به تغییر منظم محتوا دارند مهم است.

تلویزیونهای شهری هنگامی جذابیت بیشتری دارند که بتوان با آنها تعامل برقرار کرد. زمانیکه صحبت از امکانات میشود، موارد بسیاری هستند که با فناوری ویدئو وال ارائه میشوند به طوریکه یک لیست جامع از آنها ممکن است هیچوقت تمامی نداشته باشد. یا یک موزه، محلی برای شبیه سازی فضا یا زمانی خاص را در نظر گرفته که بازدیدکنندگان را در حال تماشای موزه احاطه کردهاست. چه محتوایی را میخواهیم بر روی ویدیو وال پخش کنیم؟ قابلیتهای سخت افزار و نرم افزار نحوه نمایش محتوا را بر روی صفحه نمایش تعیین میکند. در یک اتاق هیئت مدیره شرکت، یک ویدیو وال مترادف با حرفه ای بودن است، که مشتریان و شرکای بالقوه را تحت تأثیر قرار میدهد.

فشرده کردن تصاویر یا ویدئو ها در یک نمایشگر که تناسب اندازه ها درست نیست، ظاهری زشت و غیر حرفه ای به خود می گیرد. هر لامپ دیودی پیش از اینکه به پایان عمر خود نزدیک شود حداقل 50،000 ساعت کارایی را با افت کمی در کیفیت ارائه می دهد. اگرچه تلویزیون های شهری oudoor به گونهای طراحی شدهاند که بهترین تصویر را حتی در نور مستقیم آفتاب به نمایش بگذارند ولی برای دید بیشتر، بهتر است سازه و تلویزیون شهری در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. ولی در مناطق سرد سیر احتیاج به استفاده از تهویه نیست. برای استفاده بیشتر از قابلیتهای این فناوری، هر محتوا را در ابعاد ویدئو وال طراحی کنید. در صورتی که شما هم این عطر را پوشیده اید و تجربه استفاده از این عطر زنانه را دارید دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید، آیا شما روایح این را میپسندید؟ بدیهی است که صاحبان مشاغل و مکانها میتوانند از این مزیت به نفع خود استفاده کنند. ویدیو والهای تعاملی، مهمترین موارد در نصبهای هنری هستند و میتوانند بدون ایجاد حس ناخوشایند، برندسازی را بهبود بخشند. آن نوارهای سیاه بین صفحه می توانند باعث پرت شدن حواس شما شده و جریان مطالب شما را قطع کنند.

ما در این بخش متن، برخی از این قسمت ها را نام می بریم، و توضیح مختصری درباره آن ها، ارائه می دهیم. در مادربورد کامپیوتر این باتری برای نگه داشتن حافظه بایوس و پسورد موجود در کامپیوتر و رام می باشد و در این مادربورد و در راه انداز یک تابلو روان یا تلویزیون شهری این باتری نیز وظیفه نگه داشتن مقادیر دیتای وارد شده توسط ما به حافظه می باشد. روز به روز شاهد وارد شدن هرچه بیشتر تکنولوژی به دنیای تابلو سازی هستیم. در نظر داشته باشیم آن چیزی که باعث پیشرفت یک تکنولوژی می شود، می تواند ایده ای باشد که تا به حال اجرایی نشده و شما با اجرایی کردن این ایده به عنوان یک پیشرو در این تکنولوژی شناخته خواهید شد. با توجه به تنوع و کارایی منحصر به فرد آنها، هیچ دلیلی برای استفاده از تکنولوژی دیگری به جز آنها وجود ندارد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ویدئو والهای نسل جدید بپردازیم، مزایا و نقاط قوت آنها را نسبت به نسلهای قدیمی مورد بررسی قرار دهیم.

در این مقاله، 4 نکته مهم که باید برای نصب ویدئو وال در فضای باز در نظر بگیرید را با شما به اشتراک میگذاریم. در یک تابلو ال ای دی ، انواع متن و جملات تبلیغی را به آسانی میتوان درج کرد و در معرض نمایش گذاشت و همه این ها در حالی میباشد که متون در تابلو نئون غیر قابل تغییر میباشند. به طور مثال تابلوی تک رنگ سفید فقط رنگ سفید را نمایش میدهد. این تابلوها به صورت تک رنگ، سه رنگ و هفت رنگ با هر ابعادی قابل ساخت بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارند. ویدئو وال ها، بسیار طبیعی تر از ویدئو پروژکتورها، امکان تعامل را فراهم میآورند. هنگام بررسی فضای مورد نظر جهت نصب ویدئو وال باید در نظر داشته باشیم، ویدئو وال را منحصر به فضای موجود طراحی کرده که در نهایت طرح مختص به فضای مورد نظر باشد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار