تزریق ژل لب مدل روسی بهمراه تصاویر، مزایا و عوارض این روش پر طرفدار شهر کلینیک-مهسا امانی

کلینیک هلیا از جمله‌ی این مراکز معتبر است که در زمینه‌ی خدمات زیبایی پوست و مو شرایط ویژه‌ای را برای مراجعه کنندگان و به ویژه مخاطبان همیشگی خود در نظر می‌گیرد. برای اطلاع از هزینه تزریق ژل لب روسی و سایر خدمات می‌توانید از خدمات مشاوره‌ی این مرکز به صورت رایگان بهره‌مند شوید. در واقع کاری که متخصصان زیبایی برای تزریق ژل لب مدل روسی انجام می‌دهند تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب انجام می شود. تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی، تزریق کردن ژل لب به سبک روسی یکی از سبک های بسیار پرطرفدار می باشد، چرا که این سبک باعث برجسته سازی لب های شما می شود و زیبای خاصی را بر روی فرم لب به وجود می آورد.

در تزریق ژل آلیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر حداکثر 9 ماه باقی می ماند و البته در مواردی ماندگاری آن یک سال نیز گزارش شده است که کمتر برای ناحیه لب اتفاق می افتد. چنانچه علاوه بر افزایش حجم از بین بردن چین‌های سطحی و عمقی همراه نیز مدنظر باشد، می‌توان تزریق پرکننده و تزریق بوتاکس را توأما نیز انجام داد که نتایج بالینی خوبی به همراه دارد. به علاوه، معمولا مقداری تورم نیز پس از تزریق وجود دارد که در روزهای اولیه به صورت واضح مشخص نیست که این تورم ناشی از تزریق و یا نتیجه ورود ژل و پرکننده به لب می باشد . همچنین برای ژل های موقت نیز، مقداری زمان جهت ادغام مواد پرکننده با بافت لب لازم است. به خاطر داشته باشید که پس از تزریق حتما مقدار زیادی آب به صورت روزانه مصرف نموده و دستورالعمل های ویژه پزشک خود را برای مراقبت های پس از تزریق فراموش نکنید.

سرفصل های ژل و بوتاکس:

جهت انتخاب کیس آموزشی جهت انجام کار عملی با کارشناسان آموزش مشاوره نموده و سلامت جسمی و روحی کامل و نداشتن سابقه بیماری زمینه ای و حساسیت و عدم مصرف دارو و اطلاع از شرح حال زیباجو کامل الزامی میباشد. در برخی کارگاهها شرکت کنندگان میتوانند تحت نظر اساتید روی کیس واقعی کار عملی را انجام دهند و در برخی کارگاهها با استفاده از مولاژ کار عملی آموزش و انجام داده خواهد شد. بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی دترلند، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است. اگر داروی خاصی را استفاده می کنید حتما این مورد را با پزشک متخصص در میان بگذارید تا در این مورد مشاوره لازم را به شما ارائه دهد. طبق نظر متخصصین زیبایی پوست تا زمانی که بی‌حسی از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید زیرا لبهای شما حسی ندارد و ممکن است در هنگام غذا خوردن لب های شما دچار گازگرفتگی شده و به.

بنابراین این روش برای فرد چندان زمان‌گیر نخواهد بود و نیازی نیست یک روز کامل را برای این کار تعطیل کنید. تزریق ژل یکی از بهترین روش‌ها برای زیبایی بخشیدن به قسمت‌های مختلف صورت و بدن است. استفاده از این روش برای حجم بخشیدن به لب‌ها و اصلاح فرم ظاهری آن‌ها، به ویژه در میان بانوان، بسیار رواج دارد.

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

در تزریق ژل با هیالورون پن از سوزن استفاده نمی شود بنابراین احتمال پارگی مویرگ ها، التهاب و کبودی و خون مردگی وجود ندارد. از آن جا که هیالورونیک اسید یک قند طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد احتمال حساسیت به آن برخلاف دیگر ژل های موجود در بازار وجود ندارد. علاوه بر آن احتمال خطای انسانی از جمله کج شدن لب و گلوله شدن مواد در یک نقطه وجود ندارد. این عمل درمانی به همان میزانی تاثیر خود را حفظ می‌کند که استفاده از روش‌های دیگر افزایش حجم لب قادر به حفظ حالت لب هستند.

مهم است که تزریق دقیقاً قبل از کشیدن سوزن از پوست متوقف شود تا از نشت ژل یا از بین رفتن زیاد سطحی در پوست جلوگیری اموزش تزریق ژل لب بطور کامل و حرفه ای شود. هدف از این و درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست، و همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید تکنیک تزریق لب روسی در اندازه لب بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه لبها توجه دارد. انسان ها ذاتاً زیبایی را دوست دارند و زیباترین چهره هر فرد در طول سال های جوانی او می باشد.

به این شکل که صبر کنیم تا ژل تزریق شده در محل خود تثبیت شود و ببینیم لب چه حالتی می‌گیرد. افزایش حجم تدریجی باعث می‌شود که توجه اطرافیان نیز بیش از اندازه جلب نشود و به قولی نفهمند که ژل تزریق کرده‌اید. آیا اهل تحقیق هستید ؟ پزشکان با تجربه اغلب سالها در این زمینه فعالیت داشته اند .

  • در حالی که در سایر روش‌ها فیلر از مرز لب‌ها به سمت داخل تزریق می‌شود.
  • عوامل تاثیر گذار روی طبیعی بودن نتایج شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست است.
  • متخصص زیبایی باید به بیمار خود اطلاع دهد که انجام هر مدلی از تزریق فیلر، برای همه مناسب نیست؛ چرا که سایز لب ها و سایر اعضای چهره ی همه ی بیماران یکسان نیست و مهم ترین هدف در تزریق ژل، رسیدن به لب های متقارن و نچرال است.
  • سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها،گونه ها، چین های دور دهان در خلال لبه فک ،در لب ها و به پیشانی تزریق می شود.
بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می شود تا حجم آنها را پرتر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند. در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود. می‌توان مهم‌ترین مزیت تزریق فیلر لب روسی را مانند سایر اقدامات زیبایی، تأثیر مثبت آن در زیبایی ظاهر و اعتمادبه‌نفس افراد دانست.

تزریق ژل لب مدل روسی بهمراه تصاویر، مزایا و عوارض این روش پر طرفدار شهر کلینیک-مهسا امانی

توسط احمد گل کار

احمد گل کار