شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در خرید این لوازم ضروری دقت کنید که مدل اصل را تهیه کنید تا لپ تاپتان دچار مشکل نشود. کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات لپ ‌تاپ‌ دل می دانند. گاهی اوقات ممکن است در شارژر لپ تاپ، آداپتور و کابل از هم جدا باشند.

شارژر لپ تاپ دل (DELL) برند(mm) مدل 19.5 ولت 4.62 آمپر 19.5V/4.62A اسلیم

پس حتما به ولتاژ و آمپر خروجی دقت کنید تا دستگاه شما دچار سوختگی نگردد. بنابراین اگر یک لپ تاپ ظرفیت باتری بالاتری داشته باشد، قطعا آداپتور آن هزینه بیشتری دارد. گذشته از آن قیمت شارژر کمی متفاوت از قیمت آداپتور است و نباید هر دو را یکسان دانست. همیشه سعی کنید لپ تاپ خود را خنک نگه دارید و از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید، چرا که این داغ شدن به دلیل فعالیت زیادی باتری ایجاد می‌شود.

همچنین معمولاً این ارور از سیستم عامل ویندوز 7 گرفته می‌شود اما این بدین معنا نیست که ویندوزهای دیگر این شارژر لپ تاپ ایسوس 19v 3.42 a ارور را ندهند. تا کردن کابل و گره گره شدن مداوم سیم آداپتور، عامل دیگری است که به آن آسیب می‌رساند و شما را مجبور به تعمیر و تعویض شارژر می‌کند. توجه کنید که این قطع شدگی های کوچک ممکن است پدیده اتصال کوتاه ایجاد کند و در نتیجه مقدار جریان زیادی را از آداپتور جذب (اصطلاحا آمپر می‌کشد) می‌کند. وقتی این جریان بیش از حداکثر جریان خروجی شارژر لپ تاپ باشد، بسادگی شارژر می‌سوزد و مجدداً باید تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ انجام دهید. شارژر لپ تاپ ها از دو قسمت تشکیل شده اند، آداپتور و کابل برق. تفاوت پردازنده های سری M و U اینتل یکی از مهم ترین قسمت ها و قطعات لپ تاپ استوک و کامپیوتر پردازنده ی مناسب می باشد .

  • برند لنوو در ایران نیز از چنین خدماتی بهره می‌برد و از روی گارانتی بر روی محصولات نیز می‌توانید به این موضوع پی ببرید.
  • فعالیت پس‌زمینه و اعلان‌ها را محدود می‌کند و به‌طور خودکار روشنایی صفحه‌نمایش را زمانی که سطح باتری شما به زیر یک نقطه معین کاهش پیدا کرد، تنظیم می‌کند.
  • لپ تاپ‌ها جزو دستگاه‌های برقی هستند که به وسیله‌ی باتری روشن می‌شوند.
  • لپ تاپ استوک Dell Precision 3520 دارای پردازنده core i7 نسل ششم است که دارای سرعت بسیار بالایی است و می تواند محاسبات را با سرعت بالایی انجام دهد.
  • داده‌های منبع اصلی را یادداشت کنید تا گزینه‌ای را که دارای مشخصات فنی مشابه است جستجو کنید.

اخبار جدید حاکی از آن است که به تازگی بیشتر از هزار فروشگاه در کشور چین افتتاح شده است که با احتساب فروشگاه‌های گذشته، تعداد آن‌ها به بیش از دو هزار فروشگاه رسیده است. شیائومی با قدرت بیش از پیش، در تلاش برای گسترش این فروشگاه‌ها در گوشه گوشه‌ی جهان است. فروشگاه‌های Mi دارای محصولات متنوعی هستند و امکان متفاوت بودن محصولات هر فروشگاه با دیگری، بر حسب اولویت فروش و بازار آن در هر شهر یا استان وجود دارد. همانطور که می‌دانید در سرتاسر جهان، همه روزه برای انواع محصولات برندهای مختلف هزینه‌های قابل ملاحظه‌ بسیاری صرف تبلیغات می‌شود؛ در نتیجه قیمت نهایی محصولات بیشتر می‌شود. در این بحبوحه، شرکت شیائومی هزینه‌ای صرف تبلیغ رسانه‌ای یا تلویزیونی محصولاتش نمی‌کند و تمام تبلیغات این برند از طریق شبکه‌های مجازی و توسط اینترنت صورت می‌گیرد.

کابل شارژراز آداپتور به لپ تاپ متصل می‌شود که اصطلاحاً کابل تعمیری نیز میگویند. ولی در بعضی از مدل‌های خاص مثل تبلت Yoga 3 کابل به صورت USB می‌باشد. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.

شارژر لپ تاپ لنوو 20V 3.25A – سوکت USB ا Lenovo (USB) 20V 3.25A

شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

توسط احمد گل کار

احمد گل کار