معرفی 10 گل رز مناسب برای باغچه خرید گل آنلاین گندم VIP | mikhakflower

این گونه از رز ها شامل گل های هر دسته ای هستن که میشه اونا رو روی حصار ها، نرده ها، آلاچیق ها و درختان با استفاده از چوب بلند و یا هر محافظی پرورش داد. قدرت عطرش این رز خیلی قویه و دارای بوی شیرین و دل انگیزیه. ارتفاع و عرض این گل به ابعاد ۶۰ تا ۹۱ سانتی متر میرسه.

گل محمدی

امکان کاشت و نگهداری گل رز در گلدان برای گونه های مختلف گل رز وجود دارد، تنوع بالا در رنگ ها و نوع های مختلف گل رز یکی دیگر از دلایل معروف شدن این گل می‌باشد. در این قسمت بعنوان نمونه شرایط نگهداری دو نوع از این گونه ها بیان شده است. گل رز بیشتر در باغچه و باغات کاشته میشود، اما به تازگی قابلیت کاشت و نگهداری گل رز در گلدان در بیشتر گونه های این گل ایجاد شده است.

  • گل رز از زیبا ترین و خوشبو ترین گل های طبیعی است که معمولا در رنگ و دسته گل های مختلفی برای فروض عرضه می شود.
  • از همینجا می‌توان فهمید که بهترین گل برای هدیه به خانمها گل رز می باشد، گلی که میتواند همه جوره نیازهای پوستی آنها را پاسخ دهد.
  • بعد از اولین سرما، خاک اطراف بوته گل رز را کاملا آبیاری کنید.
  • گل های رز باید از کف گلدان باندازه چند سانتی متر بالاتر باشند.
  • برای مشاهده محصولات فروشگاه آنلاین کشاورزی اگری راز کلیک و اطلاعات آن را مشاهده کنید.
لارو این گروه از آفات و بیماری گل رز از برگ‌های گل رز تغذیه می‌کنند. حشرات بالغ نیز با تخم‌گذاری روی شاخه‌های جوان درختچه را تضعیف می‌کنند. قارچ Phragmidium mucronatum عامل بروز زنگ مجله خبری گل میخک زرد به‌عنوان آفات و بیماری گل رز است. این بیماری به‌صورت نقطه‌های زرد ریز روی برگ گل رز گسترش می‌یابد‌. عدم کنترل بیماری و تکثیر قارچ‌ها سبب خشک‌شدن برگ‌ها و تضعیف درختچه می‌شود.

کاربرد های غیر خوراکی گل رز

از هر ۱۰۰ کیلو شاخه گل رز تنها ۸–۳ گرم اسانس استخراج می‌شود. اسانس رز، احساسات منفی را تعدیل کرده و باعث به وجود آمدن آرامش روانی می‌شود. هر گرم اسانس گل رز به‌طور تقریبی معادل یک گرم طلا دربازار جهانی قیمت دارد. می‌توانید با هدیه گل رز یا تهیه یک باکس گل رز لاکچری در انواع مناسبت‌ها، دیگران را از عطر سرمست کننده آن بهره‌مند کنید. اگر یک شاخه گل رز را در ذهن خود مجسم کنید؛ بدون شک به گلی قرمز با برگ های بسیار تو در تو، نسبتا بزرگ و با ساقه رز خاردار فکر خواهید کرد. رزها در سه گروهِ کلی رزهای خودرو، رزهای باغی قدیمی و رزهای باغی جدید قرار می‌گیرند.

گل های رز رونده در حیاط منزل و اطراف خانه منظره زیبا و دیدنی را ایجاد خواهند کرد. روش های جلوگیری به اندازه کافی می تواند به گل های رز کمک کند که رشد قوی و سالمی داشته باشند و بهترین کاری که می توانید برای این گیاهان انجام دهید، این است که فضای آفتابی را برای پرورش گل رز استفاده کنید. گل رز مانند هر گل و گیاهی، دچار آفات و بیماری می‌شود.

http://architecton.ir

توسط احمد گل کار

احمد گل کار