کانال سازی و دریچه کولر تهران

انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن .انواع لوله و اتصالات پلی پرو پیلن دریچه بازدید . اتصال سه راه کوپلر دار مخصوص لوله کشی 5 لایه ساختمانی pex (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راه کوپلر دار مخصوص لوله کشی 5 لایه pex (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راه کوپلر دار برای لوله کشی های 5 لایه pex (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راه مخصوص لوله کشی 5 لایه پرسی pex (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راه کوپلردار برای لوله کشی 5 لایه (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال پرسی سه راه مخصوص لوله کشی 5 لایه pex (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راهی کوپلر دار برای لوله کشی آب ساختمای pex 5 لایه (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راهی با قابلیت نصب روی دیوار مخصوص لوله کشی 5 لایه ساختمانی pex پرسی (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راهی مخصوص سیستم لوله کشی پکس و پرسی ساختمانی. از دریچه مشبک با توجه به نوع سیستم تهویه مطبوع هم به صورت دمپردار و هم به صورت بدون دمپر استفاده می شود. البته دریچه های سقفی به صورت یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و همچنین چهار طرفه با پره های ثابت در اشکال مختلف از جمله دریچه چهارگوش تولید می شوند که این دریچه های سقفی نیز بیشتر به صورت دمپردار و گاها بدون دمپر استفاده می شوند.

برای این منظور و جهت تثبیت چهار چوب فریم دریچه هوا از کرنر های فلزی کمک گرفته می شود. بر روی این مدل از دریچه تنظیم هوا سه قسمت مساوری تعبیه شده است. با توجه به این که محصول اغلب برروی نمای بیرونی ساختمان قرار میگیرد به دریچه نما مشهور است. ۴- دریچه نما پلاستیکی دایره ای را میتوان رنگ آمیزی کرد ؟ از رنگ پودری الکترواستاتیک برای پوشاندن تمام سطوح داخلی و خارجی دریچه بازدید فن کویل خطی استفاده میشود. با وجود دریچه فن کویل، شرایط نگهداری از دستگاه های فن کویل آسان تر می شود و کاربرد کلی این دریچه بر همین اساس می باشد. در مرحله ی بعدی نسبت به محیط جغرافیایی خود و نوع کاربری مان اقدام به خرید دریچه کولر با کیفیت می نمائیم. این کانال ها در انتهای مسیر و انشعابات خود به دریچه چهارگوش نیاز خواهند داشت که دریچه چهارگوش نسبت به سایرین از محبوبیت بالاتری برخوردار است. اما یک موضوع همواره وجود دارد و آن اینکه خرید دریچه کولر آلومینیومی بدون شک قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی خواهد داشت. معمولا طراحی دریچه کولر آلومینیومی و دریچه کولر چوبی در ایران بسیار رایج است و با هدف آسایش افراد در محیطهای سر بسته ساخته میشوند.

مدل EF هواکش خانگی خزرفن در دو اندازه کوچک و بزرگ موجود است و سایز این فن که بزرگتر می باشد 200 میلی متر در نظر گرفته دشه است. دریچه هواکش پلاستیکی بزرگ سایر توضیحات : دریچه پلاستیکی گرد قطعه ای از جنس مواد پلاستیکی مرغوب پتروشیمی که به جهت مقاومت انعطاف پذیری و نور آفتاب دارای مواد ABSو UV میباشد که به جهت تبادل هوا بر روی سقف و دیوار توسط فنر استیل نگهدارنده و یا به صورت پیچی قابل نصب میباشد ، بر روی دریچه روزنه های مشبک شبیه به بلندگوی باندهای صوتی برای مکش هوا وجود دارد.

دریچه مشبک برای هوای برگشت و همچنین هوای تازه کلیه سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد که می توان هم بر روی دیوار و هم در زیر سقف نصب کرد. شرکت تهویه نو یکی از بهترین شرکت های کانال سازی کولر در تهران می تواند بهترین خدمات را در زمینه کانال سازی صنعتی و همچنین ساخت و نصب انواع دریچه های کولر سقفی، دیواری، دمپر دار و بدون دمپر را نیز ارائه می دهد. اتصالات جوشی یا رزوه دار سه راهی نامساوی مخصوص خطوط لوله پرفشار. اتصال سه راه upvc مخصوص لوله کشی های ساختمانی فاضلابی پوش فیت. اتصال سه راهی مخصوص لوله کشی آب آشامیدنی 5 لایه pex ساختمانی (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ).

اتصال سه راهی ماده مورد استفاده در لوله کشی های تأسیساتی 5 لایه پرسی (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راه پرسی برای لوله کشی pex 5 لایه (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). اتصال سه راه برای استفاده در لوله کشی 5 لایه pex پرسی (ایزوپایپ – نیوپایپ – سوپرپایپ). قیمت سه راه دریچه بازدید. به نحوی که در مقایسه با دریچه بازدید آلومینیومی ویا دریچه بازدید چوبی این اختلاف قیمت به طرز چشمگیری احساس میشود . مصالح به کاررفته در ساخت این دریچه ها از آلومینیوم یا آهن، پلاستیک، چوب با روکش PVC می باشند که نوع آلومینیومی آن بهترین نوع است. گروه دریچه سازی کیمیا صنعت اصفهان یکی بزرگترین تولید کنندگان انواع دریچه در کشور است و هر روزه بیش از 2000 عدد دریچه کولر آهنی، 1000 عدد دریچه آلومنیوم و بیش از 5000 عدد انواع دریچه های پلاستیکی و غیر پلاستیکی دیگر را تولید و به بازار عرضه مینماید.

نکته دیگر در کانال کشی کولر توجه به کاربری محیط و طراحی ساختمان است. عموما تنظیم پرههای دریچه ی کولر به صورت دستی و با ایجاد زحمت فراوان انجام میشد؛ اما دریچه کولر نسیم پرداز با قابلیت کنترل از راه دور کار را برای همه آسان نموده است. درست است که قدیمی ها به طعنه می گفته اند «تنبل نرو به سایه، سایه خودش میآیه» ولی واقعیت چیز دیگری می گوید و شما برای اینکه در هوای گرم و داغ تابستانی که به لطف گرمایش زمین و ترافیک و دود و دم شهرها طولانی تر و بیشتر هم شده بتوانید در ساختمان محل زندگی یا کارت از هوای خنک بهرهمند شوید باید دستکم یک کولر آبی داشته باشید و خب استفاده و راه اندازی کولر آبی هم بدون کانال کشی کولر در ساختمان ممکن نیست. فاصله ی بین خطوط گریل دریچه کولر خطی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر است . به علاوه اینکه این امکان نیز وجود دارد تا دریچه های چوبی در رنگ های متفاوتی بنا بر سفارش مشتریان، تولید گردد. جنس دریچههای کولر غالبا به صورت آلومینیوم ضد زنگ بوده و ماندگاری رنگ آن غالبا ثابت میباشد. دریچههای کولر نقش مهمی برای تنظیم باد و جهت وزش باد کولر دارند.

دریچههای کولر علاوه بر سیستم هوارسانی ساختمان قابلیت نصب بر روی کولرهای آبی را نیز داشته و با هدایت مسیر پرتاب باد آن موجب بهبود وضعیت خنکسازی محیط داخلی خواهند شد. گروه صنعتی ایما – فروش ،تامین و نصب و راه اندازی انواع تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون. این دریچه ها در انواع مختلفی قابل ارائه و فروش هستند که آپادانا کالا یکی از مطمعن ترین مراجع خرید عمده و تکی این دریچه های فلزی هواکش می باشند. از مزایای مهم دریچه کولر آبی دیواری تغییر یافتن جهت باد کولر می باشد که این موضوع موجب محبوبیت این کالا در میان مشتریان گشته است. فروشگاه اخوان الهی مرجع تخصصی پخش انواع دریچه هواکش و دریچه نما و درب بخاری است که در متریال های مختلف پلاستیکی ، فلزی و در سایزهای مختلف عرضه میکند که با قراردادن تصویر اصلی کالا و جزئییات کامل امکان مقایسه و خرید آسان را بطور اینترنتی برای مشتری فراهم کرده است که با تضمین قیمت مناسب ، تضمین اصالت فیزیکی کالا و ارسال فوری و پرداخت امن الکترونیکی و پرداخت هگام تحویل اطمینان و اعتماد کامل را برای مشتری فراهم کرده است.

دریچه تامین هوای پلاستیکی یکی از انواع دریچه های هوا است که به عنوان دریچه هواکش نما و دریچه خروجی هوا در هود بکار می رود. از دریچه پلاستیکی هوای آزاد، جهت امکانِ تبادلِ هوای آزادِ محیط استفاده میگردد.با توجه به الزامِ ورود هوای تازه به محیط و خروجِ هوای داخلی، علی الخصوص محیط هایی که در آنجا شیرهای گاز و یا وسایل گازسوز وجود خواهد داشت، اهمیتِ استفاده از این دریچه بارزتر است. پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد. در مکانیزم تأسیسات ساختمانی و به منظور ایجاد و ارایه سرمایش و گرمایش مطلوب پس از فرآیند طی شده در سیستم تهویه مطبوع و در واقع به معنای دیگر، کنترل هوای ورود ی و خروجی و جلوگیری از ایجاد اغتشاش در خروجی کانال رفت هوا و همچنین ورودی کانال برگشت، از دریچه های تنظیم هوا مانند دریچه گرد، دریچه چهارگوش (Square Diffusers & Grilles) و غیره استفاده می شود.

حجم هوادهی فن یا دبی هوا 336 متر مکعب بر ساعت محاسبه شده و مقدار صدای تولید شده از محصول 48 دسیبل می باشد. نکات مهم : هنگام نصب اول فنر استیل را از قسمت پشت دریچه جابزنند و سپس فنر ها را به داخل و دریچه را با فشار بصورت گردش ساعت جابزنند، برای اتصال دائمی از پیچ در رد سوراخ های معین برروی دریچه استفاده کنید. دریچه کولر عموماً بر روی پیشانی کار نصب می گردد. اتصال سه راهی با مواد فلزی و پلیمری جهت ایجاد انشعاب روی خط لوله. در ضمن تولیدکنندگان مختلفی در حال حاضر به تولید این محصول مشغول می باشند که به منظور دریافت لیست قیمت ، مشخصات فنی و نحوه فروش عایق پشم سنگ تولیدی آنان می بایست با نمایندگی فروش ایشان تماس برقرار کرد. لطفا برای تعیین قیمت دریچه بازدید با کارکنان فروش ما تماس بگیرید. این دریچه ها با توجه به نوع سیستم تهویه و نوع مکان مورد استفاده آنها، تقسیم بندی های متفاوتی مانند دیواری، سقفی، مشبک و غیره را شامل می شوند. با توجه به مطالبی که ذکر شد، احتمالا به اهمیت زیاد کانال کشی کولر پی برده اید. بر این اساس شما با ارائه اطلاعات لازم در مورد دریچه کولر به ما قیمت مورد نظر را دریافت خواهید نمود.

امروزه با وجود پلتفرم هایی مثل “خدمت از ما” شما لازم نیست که به بازار بروید و به دنبال یک کانال ساز بگردید، شما در منزل و با گوشی موبایل خود، میتوانید به راحتی به چندین کانال ساز کولر سیار متصل شوید و خدمات را در محل دریافت کنید. جهت خرید دریچه کولر انجام مراحل و اقداماتی لازم می باشد. کانال کشی یا در مراحل پایان کار و یا نازک کاری و قبل از اجرای سقف کاذب و یا کناف انجام شده و در بسیاری از موارد به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بوسیله پشم شیشه عایق بندی میشود. برای آشنایی با آماده سازی به مقاله مراحل آماده سازی کولر آبی قبل از شروع فصل گرما مراجعه کنید. اگر آیفون 12 یا جدیدتر دارید، میخواهید یک پایه ماشین MagSafe تهیه کنید که به شما امکان میدهد گوشی خود را به صورت مغناطیسی وصل کنید تا سهولت استفاده کنید. این امکان را دارید تا قیمت پیشنهادی، سوابق حرفهای، نظرات مشتریان قبلی و شرایط هر هر متخصص را مشاهده و با متخصصین دیگر مقایسه کنید. همچنین اگر به دنبال تهویه طبیعی محیط مورد نظر خود هستید، بهتر است بدانید که جریان هوا در تابستان و فصول گرم سال به سمت پایین و در فصول سرد سال مانند زمستان رو به بالاست و باید طوری پره ها را تنظیم کنید که تهویه طبیعی به شکل صحیح صورت گیرد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار