گل لاله به همراه معرفی انواع گل لاله پوپونیک | mikhakflower

یک دسته زیبا از لاله ها اکنون فقط چند پوند قیمت دارد، اما نمادگرایی ارزش بیشتری پیدا کرده است. همه ما حداقل هنگام مسافرت به دشت های سبز ایران یا در گلفروشی های خاص گل لاله را دیده ایم. این گل ها که جزء راسته سوسن سانان هستند 100 تا 150 نوع مختلف دارند و در مناطقی از اروپای مرکزی، ایران، ترکیه و آفریقای شمالی و چین به صورت خودرو و در تمامی رنگ ها رشد می کنند. خواستگاه این گل های سه گلبرگی، مناطق معتدل رو به سرد است که رطوبت چندانی نیز ندارند.

وقتی لاله به هلند برده شد، در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت رسید. تا جایی که در نقاشی‌های آن دوره بارها تصویر لاله را شاهد هستیم. موز از میوه های محبوب، پر طرفدار و لاکچری به شمار می رود که طعم دلچسب و خوشمزه ای دارد که بسیار گوشتی است و خواص بسیاری برای سلامتی دارد.

http://architecton.ir

این نوع از گل لاله از خانواده Liliaceae بوده و مربوط به راسته Liliales است. بیش از ۱۰۹ گونه از این گیاه را میتوان در سراسر کشورهای جنوب اروپا، شمال آفریقا، آناتولی و ایران یافت. امروزه لاله های بسیاری که مورد کاشت و برداشت قرار میگیرد از نوع Tlipa gesneriana هستند. شما عزیزان برای این که به محیط اطراف خود زیبایی بینطیری ببخشید میتوانید از این نوع گل لاله استفاده کنید.

نحوه نگهداری و مراقبت از گل لاله در منزل

علاوه بر این، لاله ها یکی از اولین گل هایی هستند که در فصل بهار شکوفا می شوند. آنها به سرعت وارد اروپا شدند و در دوران شیدایی لاله به یک کالای دیوانه مجله خبری گل میخک کننده تبدیل شدند. لاله‌ها اغلب در نقاشی‌های عصر طلایی هلند به تصویر کشیده می‌شوند و از آن زمان با هلند، تولیدکننده اصلی بازارهای جهانی، مرتبط شدند.

اجزای گیاه[ویرایش]

کودزو یک انگور تهاجمی است که توانایی رشد یک پا در روز و از بین بردن زندگی گیاهان دیگر را دارد. این تاک بیشتر در جنوب رشد می کند اما در سایر مناطق کشور نیز گسترش یافته است. گل های مخصوص مناطق گرمسیری گیاهانی هستند که به گرما، بی آبی و خشکی هوا مقاوم می باشند. گل ها و گیاهان طبیعت را به خانه ها، ارزانی می دارند و به همین خاطر بهتر است تا جایی که می… گل شاه پسند یک گیاه گلدار بسیار متنوع است که در سبدهای آویزان بسترها، باغ های صخره ای و قاب پنجره رشد می کند. این گیاه در آب و هوای موسمی یک ساله و در مناطق گرمتر دائمی است ،…

  • باغبانان در مناطق کوهستانی غربی ایالات متحده به این آب و هوا نزدیک تر می شوند و ممکن است موفقیت بیشتری در ماندگاری لاله های خود داشته باشند.
  • بعد از کاشت آبیاری کنید و گلدان را در مکانی خنک قرار دهید.
  • و نیاز به آبیاری دستی نیست مگر اینکه هوا گرم شده باشد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار