همه چیز در باره گل لاله Tulip | mikhakflower

اگر دمایی که برای نگه داری ریشه پیازهای گل لاله در نظر دارید بیشتر باشد ممکن است باعث شروع شدن انواع بیماری‌های قارچی شود. اگر میخواهید در داخل خانه به پرورش لاله بپردازید بایستی نوعی لاله را که متناسب با آن محیط است انتخاب نمایید. برای این که گل های لاله خود را زودتر به فروش برسانید می توانید در شرایط نگه داری آنها تغییراتی ایجاد کنید. اگر این شرایط را بدانید انجام این امر باعث می گردد زودتر گل لاله مورد نظر خود را بفروشید برای این کار بایستی از نوع خاصی از پیاز لاله که به صورت بزرگ و درشت باشد استفاده نمود. هم چنین می توانید از گیاهانی که ساقه گلشان از ارتفاع کمتری برخوردار است استفاده کنید .

بومی مناطقی با بهار کوتاه ، زمستان هایی طولانی و سخت و تابستانهای طولانی و خشک است. زمانی که ریشه ها رشد شروع به رشد کردند باید نیاز سرمایی این پیازها بر طرف شود تا ساقه توانایی بلند شدن و گلدهی را داشته باشد. این گونه از لاله ها را از خانواده هیبریدهای Darwin می دانند.

█ علیها گل لاله █

پیاز این گیاه قطری به اندازه 12 سانتی متر دارد و از تولیدات کشور هلند در سال ۲۰۲۲ به شمار می آید. این پیاز را تنها با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان از دمبرگ خریداری کرده و از کاشت آن در منزل خود لذت ببرید. در بیشتر مناطق پیازهایی که سرمادهی نشده‌اند، باید در پاییز کاشته شوند. در جنوب آمریکا (مناطق دمایی ۶ و ۷ مانند شمال جورجیا)، در ماههای اکتبر تا نوامبر باید کاشت انجام شود.

پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression

گلدان با سایز 12 برای کاشت این گیاه انتخاب کنید؛ زیرا تا زمان گلدهی حجم ریشه گیاه به خوبی گلدان را پر خواهد کرد. در قدم بعدی باید کف گلدان را با پوکه، سفال یا سنگریزه بپوشانید و روی آن خاک بریزید. در نهایت پیازها را به گونه ای که شکم پیاز کمی رو به بالا باشد، در خاک بکارید. در واقع پیازها باید به صورت اریب در خاک قرار گیرند نه کاملا صاف و ایستاده. در آخر روی پیازها خاک ریخته و گلدان را با کاه و کلش بپوشانید.

http://architecton.ir

برای هر محیطی یک لاله وجود دارد، از لاله‌های کوچک «گونه‌ای» در مناطق جنگلی طبیعی گرفته تا لاله‌های بزرگ‌تر که برای کاشت‌های رسمی باغ از تخت‌ها تا حاشیه‌ها مناسب هستند. با شروع فصل بهار، بوته های لاله از زمین بیرون می آیند و شروع به گل دادن می کنند. غذای گل به صورت پودری و مجله خبری گل میخک مایع در بازار موجود می باشد می‌تواند در خانه غذای گل (فلاورفود) هم درست کنید. برای طولانی تر شدن عمر لاله ها، توصیه می‌کنیم که غذای گل به آب اضافه کنید. اضافه کردن چند قطره آبلیمو یا یک حبه قند هم خوب است اما غذای گل بهترین نتیجه و بیش ترین ماندگاری گل‌ها را با خودش دارد.

  • در هنگام اواسط پاییز می توان برای کاشت این گل اقدام کرد چرا که زمان بسیار مناسبی است.
  • خاک پیاز لاله بایستی دارای ۷۰ درصد خاک باغچه، حدود ۲۰ درصد ماسه و ۱۰ درصد کود شیمیایی برای تقویت خاک باشد.
  • پیاز ارائه شده رنگارنگ و غیر قابل تفکیکه و دقیقا نمیدونیم پیازی که به دستتون میرسه چه رنگیه اما چیزی که مشخصه اینه که تمام رنگهای لاله زیبا و جذابن.
  • سلام خدمت کاربران سایت آکادمی علی ولی؛ در این مطلب جدید با معرفی گل جذاب…
  • هدیه دادن یک دسته گل زیبا از لاله های قرمز به عزیزانتان مطمئنا روحیه آنها را شاد می کند.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار