معرفی 2 تا از بهترین مچ بندهای شیائومی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

یکی دیگر از ساعت های هوشمند که با بودجه حدود 10 میلیون تومان می توانید آن را خریداری کنید، اپل واچ سری 6 است. دلیل آن هم این است که هم خانم ها و هم آقایان بتوانند از آن استفاده کنند. البته سری ها مختلفی از آن ارائه شده است که در بخش جنس بدنه با هم متفاوت هستند. تقریباً هر امکاناتی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید، در اپل واچ قرار گرفته است و اگر مشکل بودجه ندارید، گزینه بسیار مناسبی است. البته برخی امکانات آن در ایران به دلیل تحریم ها غیرفعال است که از مهم ترین آن ها می توان به ثبت نوار قلب اشاره کرد. اگر بخواهیم به دیگر امکانات و ویژگی های این ساعت هوشمند اشاره کنیم، باید بگوییم که تا عمق 50 متر مقاومت نشان می دهد.

صفحه نمایش

معرفی 2 تا از بهترین مچ بندهای شیائومی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی از این رو با ما تا پایان این مطلب از مجله برقچی همراه باشید تا ده مدل از بهترین مچ بندهای هوشمند سال 2022 را به شما عزیزان معرفی کنیم. چند سال پیش، با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار بسیاری تصور می‌کردند این پوشیدنی‌ها ابزارهایی بی‌مصرف هستند و به‌زودی دوران‌شان به سر می‌آید. اما گذر سال‌ها نشان داد که ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند آمده‌اند تا با ما بمانند. در سال‌های اخیر این پوشیدنی‌های هوشمند به قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله مکالمه، سنجش ضربان قلب و استرس و ردیابی با GPS مجهز شده‌اند و حالا ابزارهایی کاربردی‌تر از مدل‌های سال‌ها قبل هستند. اما مدل‌های موجود در بازار آن قدر متنوع هستند که انتخاب بهترین‌ آنها واقعا مشکل است.

با اینکه به نظر می‌رسد این برند چندان توجهی به کارآیی کامل حسگرهای SpO2 نداشته است اما قابلیت‌ GPS داخلی، شبکه موبایلی، پرداخت‌های بدون تماس و تشخیص سقوط را به شما ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که این محصول با سرویس فیتنس پلاس اپل نیز کاملا سازگار است. بدیهی است مچ بند و ساعت هوشمند در مقایسه با سایر لوازم، ابزارهای پوشیدنی جزء شخصی‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. این امر بدین معناست که باید پیش از خرید حتما چند نکته را در نظر داشته باشید. خوشبختانه، مچ بندهای هوشمند ورزشی 2022 سری کامل و متنوعی از ردیاب‌های تناسب اندام را تشکیل می‌دهند که با هر نوع سبک زندگی سازگار هستند.

۴ Honor Band 5

هوآوی بند 6 قادر به اندازه‌گیری کلیه پارامترهای اصلی در پایش تناسب اندام، شامل شمارش گام‌ها، کالری مصرفی، مدت زمان فعالیت‌های بدنی، ضربان قلب، میزان استرس، اشباع اکسیژن خون و کیفیت خواب بهترین مارک نردبان است. این دستبند هوشمند از ninety six فعالیت بدنی مختلف پشتیبانی می‌کند و باتری آن با تنها یک بار شارژ، تا دو هفته دوام می‌آورد. Huawei Band 6 یک دستبند تندرستی ارزان قیمت با قابلیت‌ها و کارکردهای بی نظیر است که نمی‌توان به خرید آن فکر نکرد. این محصول در رده قیمت خود طراحی و قابلیت‌های به مراتب بهتری نسبت به سایر رقبای در این رنج قیمت ارائه می‌کند. این گجت کوچک انبوهی از قابلیت‌های بسیار کاربردی را در خودی جای داده است که امروزه همه ما به آنها نیاز داریم. Huawei Band 6 قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند که محصولات رقیب فاقد آن هستند و در عین حال کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش بسیار باکیفیت و دوام باتری بی‌نظیری دارد که ارزش خرید بالایی را برای آن رقم می‌زند.

  • برخی از مدل‌ها با بهره از رصدگرهای استرس و همچنین اپلیکیشن‌های مراقبه به رهگیری خلق و خو و تندرسی شما پرداخته و اینگونه به شما کمک می‌کنند که در زندگی شلوغ و پرهیاهوی خود زمان بیشتری برای رسیدن به آرامش اختصاص بدهید.
  • سامسونگ سری گلکسی واچ 5 را هم معرفی کرده اما به دلیل قیمت بالا و تفاوت‌های نسبتا کمی که با سری گلکسی واچ 4 دارند، خرید آن‌ها را پیشنهاد نمی‌دهیم.
  • این امر را می‌توان مهم‌ترین ویژگی که کاربران را به ارتقا به می بند 6 یا خرید این مچ بند هوشمند مجاب می‌کند، معرفی کرد.
  • آنر، زیر مجموعه موفق هوآوی بود که به دلیل عملکرد بی نظیر در بخش طراحی گوشی های هوشمند، به طور رسمی از هواوی جدا شد و اکنون یک برند مستقل به شمار می رود.
  • همچنین طول عمر باتری آن بیش از 20 روز است؛ کافی است یک بار شارژ کنید تا 20 روز به شما کار بدهد.

این ساعت هوشمند بیش از 50 تم مختلف ساعت دارد و می‌تواند انواع سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارد. این مدل ارزان قیمت، اما قدرتمند علاوه بر امکانات پایه بالا، دارای قطب نمای مستقل، شتاب سنج، سنجش نور محیط، سنجش اکسیژن خون، GPS دقیق است و در کاربری بدون پایش خواب بیش از 10 تا 15 روز با یک بار شارژ کار می کند. این ساعت، سیم کارت خور نیست و امکان مکالمه از طریق میکروفون ساعت در آن امکان پذیر نیست. در سری آمیزفیت، مچ بندی های دیگری نیز ارائه شده است که عملاً به لحاظ طراحی به ساعت نزدیک تر هستند. Amazfit Bip U با فرم فکتور طراحی ساعت هوشمند، فاصله زیادی از مچ بندهای مرسوم بازار گرفته است و در عمل می توان آن را به عنوان یک ساعت هوشمند پایین رده در نظر گرفت.

در این مقاله قصد داریم بهترین مچ بند هوشمند شیائومی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خودتان، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. مچ بندهای هوشمند بیشتر روی امکانات تناسب اندام و سلامت مثل گام‌شمار، نمایشگر ضربان قلب، نظارت روی خواب و… متمرکز هستند. معمولاً اندازه نمایشگر مچ بندهای هوشمند نسبت به ساعت‌های هوشمند کوچک‌تر است. چرا که کاربر قرار نیست محتوای تصویری پیچیده‌ای را روی نمایشگر آن‌ها مشاهده کند. اطلاعات مربوط به سلامت بدن مثل ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و غیره از جمله مواردی هستند که روی صفحه نمایش یک مچ بند سلامتی به نمایش درمی‌آید.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار