همه چیز درباره گل لاله ایران درخت | mikhakflower

لاله ها به آب بسیار کمی نیاز دارند و اگر در آب ایستاده باقی بمانند می توانند به راحتی پوسیده یا جوانه قارچ بزنند. وقتی پیازهای خود را کاشتید، آنها را در خاکی کاملاً زهکشی شده ترجیحاً خشک یا ماسه ای قرار دهید. نیازهای آبیاری گل لاله اساساً فراتر از باران های گاه به گاه وجود ندارد.

  • اگر قبل از کاشت خاک باغچه را با استفاده از کمی کود حیوانی و ماسه پر کنید در رشد و نمو لاله بسیار یاری خواهد رساند.
  • اگر بخواهیم در مورد بوی این گیاه صحبت کنیم بوی زیاد خوشایندی ندارد و مشهوریت بسیار آن به دلیل شکل ظاهری آن است.
  • رنگ سفید ملایم لاله ها حال و هوای بسیار آرام و شادی به فضا می دهد.
  • با این حال، زمان های ناامیدانه منجر به اقدامات ناامیدکننده می شود.

از آنجایی که سرما برای گل ها و گیاهان مضر است و آنها را از… پس از یک یا دو هفته، شاخ و برگ های باقی مانده از بین می روند و به آرامی به رنگ زرد / قهوه ای در می آیند. این مدت زمان زیادی را به پیازها می دهد تا مواد مغذی را از برگ های پوسیده جذب کنند و پیازها را برای شکوفا شدن سال آینده آماده می کند. برای این که بتوانید یک بهره برداری خوب از این گل زینتی داشته باشید بایستی عوامل موثری که بر روی آن تاثیر دارند را چک کنید.

مشکلات و بیماری های شایع گل لاله

در مورد نگه داری و کاشت گل‌های زیبای لاله بایستی بدانید که خاک گل لاله باید از زهکشی درستی برخوردار باشد. گل لاله یکی از انواع گل‌هایی است که در آسیا و اروپا به طور فراوان پیدا می شود. در موارد زیر به برخی از ویژگی های گل لاله اشاره شده است که می توانید اطلاعات بسیار خوبی از آن کسب نمایید.

گل لاله بنفش نماد:

برای سفارش اینترنتی گل شما می توانید با شماره تلفن های ارائه شده تماس بگیرید. برای ارائه خدمات بهتر و دریافت تصاویر گل آماده شده و همچنین ارسال اطلاعات آدرس تحویل و پیام بر روی گل با ما در واتس آپ در ارتباط باشید. خرید اینترنتی به همراه ارتباط مستقیم مجله خبری گل میخک با ما باعث خرید بهتر و افزایش کیفیت خدمات ما به شما در خرید اینترنتی از گل فروشی رضوان خواهد شد. گل فروشی رضوان ارائه دهنده انواع گل با قیمت ارزان و کیفیت مناسب است. آنها یک هدیه عالی برای مناسبت های شاد مانند جشن تولد یا سالگرد انتخاب می کنند.

گل های مخصوص مناطق گرمسیری

کود مورد استفاده نباید زیاد نیتروژن داشته باشد باعث می شود گیاه از بین برود و یا تضعیف شود. از کود دامی پرهیز کنید ولی اگر هم استفاده کردید باید به طور کامل پوسیده باشد. برای سبک کردن خاک می توانید از ماسه و شن استفاده کنید. بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها ترکیب کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت می باشد. گل لاله را نماد عشق و عاشقی می‌دانند و مثل گل رز هر رنگ لاله نماد و معنای متفاوتی دارد.

http://architecton.ir

توسط احمد گل کار

احمد گل کار