دانلود آهنگ علیها گل لاله Aliha Gole Lale | mikhakflower

مجله خبری گل میخک از گل‌های پیازدار است و باید پیاز آن را در فصل پاییز (ماه های آبان و آذر) از گلفروشی ها بخرید و در خاک بکارید تا در فصل بهار به گل بنشیند. این گل در جایی رشد می کند که بهارهای معتدل داشته باشد. اگر دمای محیط خیلی بالا باشد گلدهی گل لاله به مشکل می‌خورد.

گل لاله

گل لاله برای اینکه گل دهی خوبی داشته باشد به نور آفتاب و نور زیادی نیاز دارد. در اطراف آن نباید گیاهی که نباید ايجاد می کند کاشته شود. اگر خواهان نگهداری گل لاله در منزل خود هستید شرایط نور مناسب آن را فراهم کنید و بهترین جا پشت پنجره ی جنوبی است. گل لاله در رنگ های متفاوتی وجود دارد و هر رنگ گل معنی و نماد خاص خود را دارد که در مقاله دانستنی هایی در مورد تأثیر و معنای رنگ گل ها در گل آرایی بطور کامل پرداخته شده است.

  • لاله سفید نماد صلح و آرامش و در بعضی منابع گل لاله سفید را برای نشانه بخشش می‌دانند.
  • کود مورد استفاده نباید زیاد نیتروژن داشته باشد باعث می شود گیاه از بین برود و یا تضعیف شود.
  • بعد از از بین رفتن گل و برگ، پیازها را به آرامی و با دقت از خاک در آورید و در جعبه چوبی و در جای خشک، خنک و تاریک نگه داری کنید تا پاییز سال بعد دوباره آن را بکارید.
  • انواع لاله به نور خوب و کامل نیاز دارند و در صورتیکه نور خوب دریافت نکنند گلدهی متوقف یا کمتر می شود.
برگ‌های آن دارای بریدگی عمیق و اغلب سه قسمتی یا سه برگچه‌ای‌است. در اولین قدم برای کاشت این گل باید پیاز آن را ضدعفونی کنید. بهترین زمان کاشت برای این گیاه اواسط آذر ماه تا اوایل بهمن ماه می باشد. با سلام این ماه انشالا همگی پیازها موجود میشن ضمن اینکه این پیازها باید دو ماه دوره سرما رو بگذرونند تا گل بدند. رنگ، بو و شکل ظاهری آن ها باید میزان کیفیت بالای پیازها را نشان دهد.

http://architecton.ir

گل لاله درمان خوبی برای بهبود سرفه ها و سرماخوردگی، درد سینوس، تب، سردردها می باشد و همچنین از سرطان ها پیشگیری می کند. گل لاله خواص دارویی هم دارد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم. نوع میان رس ها خود به دسته های پیروزی، دورگه داروین، دیررس تک پر، گل سوسنی، حاشیه دار، سبز بهاری، رامبراند، طوطی و دیررس پرپر تقسیم می شود.

گل نرگس

به خاطر داشته باشید اگر در ترکیبات کود شما آهن وجود نداشت، از دادن کودهای کلات آهنبه آن ها غافل نشوید. یکی از خاستگاههای گل لاله ایران عزیز ماست که در اینجا این افتخار رو داریم که پیاز گل لاله ایرانی درجه یک را که مخلوطی از بیش از ۸ رنگ است را به شما همراهان عزیز تقدیم کنیم. گل فروشی رضوان با دارابودن سابقه 30 ساله، از سال 90 فعالیت خود را در حوزه فروشی اینترنتی گل شروع نمود. این سایت به صورت تخصصی انواع تاج گل ترحیم و ختم را به قیمتهای متنوع ارائه می نماید. انواع تاج گل ارزان به کلیه نقاط تهران و بهشت زهرا ارسال می شود. تنوع محصولات ما بایست و در صورتی که شما طرح یا نمونه ای دارید می توانید برای ما ارسال نمایید تا مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی تاج گل انجام شود.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار