رژیم غذایی طولانی مدت: چگونه تغییر آنچه می خورید می تواند چندین دهه به زندگی شما اضافه کند

یک رژیم غذایی جدید بر اساس تحقیقات در مورد روند پیری بدن نشان می دهد که می توانید با تغییر آنچه، چه زمانی و چه مقدار می خورید، طول عمر خود را تا 20 سال افزایش دهید.

سلامتی


28 ژوئن 2022

این “رژیم غذایی طول عمر” فقط آخرین مد نیست، بلکه محصول بیش از یک عمر تحقیقات علمی انسان است. و نه تنها برای جلوگیری از بیماری، بلکه برای کند کردن روند پیری طراحی شده است – یا به هر حال چنین ادعا می شود.

برت رایدر

من آینده ام را دیده ام و به معنای واقعی کلمه و استعاره پر از لوبیا است. علاوه بر افزایش تعداد لوبیا، سبزیجات زیادی، بدون گوشت، گرسنگی طولانی مدت و تقریباً بدون الکل وجود خواهد داشت. اما در ازای این نظم غذایی، آینده من نیز به طور قابل توجهی طولانی تر و روشن تر خواهد بود. من 52 سال سن دارم و با رژیم فعلی ام می توانم انتظار داشته باشم که 29 سال دیگر زندگی کنم. اما اگر الان تغییر کنم، می‌توانم یک دهه دیگر به دست بیاورم و تا 90 سالگی سالم زندگی کنم.

ما هدف اصلی محدودیت اسید آمینه را اصلاح کردیم.


منبع: https://www.newscientist.com/article/mg25533930-400-a-longevity-diet-that-hacks-cell-ageing-could-add-years-to-your-life/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

ما مرحله 5 رژیم غذایی طول عمر را اصلاح کرده ایم.

مقاله اصلاح شد 20 جولای 2022

البته بدیهی است که بگوییم رژیم غذایی ما می تواند امید به زندگی ما را تغییر دهد. در سرتاسر جهان، هنوز هم میلیون‌ها نفر سالانه به دلیل کمبود کالری و مواد مغذی، زودتر از موعد می‌میرند. در همین حال، یک برآورد سالانه 11 میلیون نفر به دلیل دریافت کالری زیاد جان خود را از دست می دهند و نوع غلط مواد مغذی تمسخر بیش از حد لازم ناگزیر منجر به چاقی و ناقلین آن می شود. بیماری قلبی، دیابت و سرطان. رژیم‌های معمولی غربی نیز سرشار از قند، نشاسته تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع شده و غذاهای کامل کم هستند، که با اختلال در متابولیسم، باعث آسیب بیشتر می‌شود. این شامل ترشح بیش از حد انسولین، هورمونی است که سطح قند خون را کنترل می کند و تأثیر مستقیمی بر پیری دارد. به عبارت دیگر، رژیم های غذایی غربی اهرم طول عمر را به سمت درستی سوق نمی دهند. اما آیا واقعاً می توان در قبر بعدی جوید؟ …

مقاله اصلاح شد 29 ژوئن 2022

توسط احمد گل کار

احمد گل کار