پیاز گل لاله رنگارنگ + آموزش کاشت کهکشان بذر فروش انواع بذر گل و گیاه | mikhakflower

همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد. این گل دارای رنگ‌ های گوناگون و بسیار زیبایی است که توجه افراد بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است. با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد. پیاز ها باید در عمق 4 سانتیمتر الی 20 سانتیمتر کاشته شوند زیرا اندازه درشتی دارند. در نزدیکی فصل های زیبای سال یعنی پاییز رنگارنگ و زمستان سپید هستیم.

  • انواع لاله با توجه به مباحثی که در گیاه شناسی وجود دارد می تواند به صورت لاله‌ های پرورشی و لاله‌ های خودرو تقسیم‌بندی گردد.
  • طبق نظر باغبانی گیاه یکساله است و البته پیاز جدید هر سال جایگزین می شود.
  • حدود 5 سانتی متر، سنگ/شیشه بریزید وسپس پیاز را دقیقا روی آن قرار دهید.
  • همه لاله ها از مناطقی که رطوبت بیش از حد دارند بیزارند.

شما عزیزان بایستی در مواجهه با ریشه این گل با آگاهی و توجه بسیار رفتار نمایید چرا که سمی است. اگر منطقه‌ای که قصد کاشت گل لاله را در آن دارید سرد باشد به دلیل رطوبت بسیاری که در آنجا ممکن است باشد می توانید پیازهای خود را از دل خاک بیرون کشیده و در انبار نگه دارید. در این روش بهترین و مناسب ترین زمان و مکان برای کاشت باغچه و مکانی بیرون از محیط گلخانه و در اواخر ماه آبان می باشد. سوخ هایی که در باغ کاشته شده بودند تمام فصل زمستان در خاک بوده اند و زمانی در فصل بهار هوا گرم تر شود گل دهی دارند. مناسب ترین دمای خاک در زمان کاشت بهتر است که کمتر از 17 درجه سانتی‌گراد باشد.

لاله ها هنگام بریدن به رشد خود ادامه می دهند

اگر دوست دارید در آشپزخانه خلاق باشید، لاله اضافه کنید. گلبرگ ها خوراکی هستند و طعم شیرینی دارند – آنها را به تزیین عالی برای کوکتل، کیک و موارد دیگر تبدیل می کند. با این حال، یکی از ویژگی های قابل توجهی که در بسیاری از لاله ها مشترک است این است که اکثر آنها گل های کاملاً متقارن دارند.

آنتوریوم با گلدان فلزی تورینگ

این گل بیش از 160 گونه دارد که در سراسر جهان یافت شده‌اند. در مناطق سردسیری می‌توان لاله را به صورت دائمی پرورش داد. اما در مناطق گرمسیری قبل از کاشت ابتدا باید سوخ ها(پیازها) با سرما تیمار شوند.یکی از انواع لاله های مشهور ایران، گل لاله واژگون است که زیبایی فوق العاده ای دارد. ولی اگر از پیاز لاله ایرانی استفاده کنید هر ساله‌ می‌توانید از پیاز آن استفاده کنید. روش کاشت گل لاله به این صورت که پیاز مرغوب گل لاله را در گلدان یا زمین مد نظر می‌کارند.

چگونه گل های گلدانی را پرورش دهیم

ارتفاع آن تا 30 سانتی‌متر و ارتفاع گونه‌های خودرو آن کمتر از 20 سانتی‌متر است. توجه داشته باشید که میزان ماسه باید در این ترکیب غالب مجله خبری گل میخک باشد. سپس ته گلدانی با سایز 12 را از سنگریزه یا پوکه بپوشانید. به این ترتیب از بروز بیماری های قارچی در گیاه خود جلوگیری کرده اید.

http://architecton.ir

توسط احمد گل کار

احمد گل کار