چگونه می توان دستگاه موبایل یاب راکت بازرسی را دور زد !؟ پردازش هوشمند پارسیان | bayofa

دقت کنید در حالت آزمایش غیر فلز، ابتدا ردیاب صدای زنگ هشدار نمی دهد زیرا تنظیم حساسیت کارخانه ای ردیاب با استفاده از یک عدد سکه و از فاصله ی 5 سانتی متری صورت گرفته است. یک سکه فلزی را برای تست در نظر بگیرید، سپس قسمت دایره فلزیاب را نزدیک آن ببرید (بسته به شدت حساسیت دستگاه) در این صورت صدای هشدار شنیده می شود و یا لرزش دستگاه احساس می شود. به دلیل اینکه بسیاری از قطعات موبایل، هندزفری، دستگاه ضبط و پخش از فلز ساخته شده است، بنابراین به راحتی توسط دستگاه شناسایی موبایل تشخیص داده می‌شوند.

باطری قلمی ری_شارژ

باتوجه به اینکه تعداد زیادی از مراکز اداری و نهادهای دولتی در حال حاضر اجازه ورود لوازم الکترونیکی و برخی اشیا همچون تلفن همراه، تبلت، دوربین و انواع اسلحه گرم و سرد را نمی دهند، استفاده از این دستگاه موبایل یاب قطعا پیشنهاد می‌شود. به طور ویژه در بسیاری مدارس به همراه داشتن تلفن همراه برای دانش آموزان ممنوع می‌باشد. دستگاه گوشی یاب ابزاری برای بازرسی بدنی افراد با حفظ شان و منزلت آنان خواهد بود. راکت موبایل یاب کنکور، راهکاری کاربردی جهت جلوگیری از ورود گوشی و سایر تجهیزات ممنوعه به جلسه آزمون است یکی از کاربردهای مهم دستگاه گوشی یاب، استفاده از آنها در بازرسی داوطلبان کنکور در زمان ورود به جلسه امتحان می‌باشد. یکی از چالش‌های همیشگی برگزارکنندگان امتحانات سراسری مانند کنکور، ورود وسایل الکترونیکی ممنوعه مانند موبایل، ماشین حساب، گیرنده‌های صوتی مانند هندزفری و … به داخل جلسه آزمون است. گاهی با توجه به وقت‌گیر بودن بازرسی بدنی کنکور، افراد مختلف می‌توانند وسایل ممنوعه را وارد جلسه کرده و از آنها استفاده کنند.

راکت موبایل یاب مدارس در زمان شناسایی موبایل می‌توان به صورت چراغ، بوق و لرزش (ویبره) به شما هشدار دهد. بنابراین به راحتی می‌توانید از ورود گوشی تلفن همراه به مدرسه توسط دانش آموزان جلوگیری نمائید. استفاده از گوشی موبایل یا ابزارهای ممنوعه در مدارس و مراکز آموزشی به‌خصوص سالن‌های امتحانی به یک معضل بزرگ برای معلمان و مراقبان آزمون‌ها تبدیل شده است. این وسیله که با نام‌های دیگری همچون گوشی یاب و دستگاه موبایل یاب نیز شناخته شده، دارای انواع گوناگونی است. امکانات و ویژگی‌هایی که می‌توانید از این دستگاه‌ها مشاهده کنید، گسترده هستند.

  • باید توجه داشت صرفا قطعات و تجهیزاتی توسط راکت دستی قابل تشخیص می باشد که در ساخت آن از فلز و یا آلیاژهای فلزی استفاده شده باشد.
  • و اینکه بعد از شناسایی ممکنه بخش حراست یا اپراتور دستگاه گوشی یاب ، شما رو بایوفا بازرسی بدنی کنند.
  • حالا قصد داریم نحوه کار با راکت موبایل یاب که به فلزیاب دستی نیز مشهور است به شما توضیح دهیم.
  • این نوع از راکت‌ها به اپراتورها این امکان را می دهد تا بدن افراد را اسکن کنند تا دقیقاً در جایی که اشیاء فلزی پنهان شده‌اند ، نمایان گردد.
چگونه می توان دستگاه موبایل یاب راکت بازرسی را دور زد !؟ پردازش هوشمند پارسیان | bayofa

راهکار اول این است که دستگاه گوشی یاب را از فاصله 6 تا 10 سانتی‌متری بدن دانش آموزان بگیرید، تا فلزات ریز مانند دکمه، زیپ و … را شناسایی نکرده و فقط موبایل را تشخیص دهد. البته به شرطی که دستگاه موبایل یاب یا راکت بازرسی موبایل شما از قدرت و کیفیت لازم برخوردار باشد. در این بخش انواع دستگاه گوشی یاب مدارس و راکت موبایل یاب مدرسه و کنکور را به شما معرفی کردیم. از این تجهیزات علاوه بر مدارس و مراکز آموزش عالی، می‌توان در شرکت‌های مختلف به عنوان فلزیاب نیز استفاده کرد.

قیمت خرید تریبون اداری مدل سورا

توسط احمد گل کار

احمد گل کار