گل لاله بانی گل هم نشین گل های من | mikhakflower

توجه داشته باشید که در زمان برداشتن سطح خاک به ریشه و ساقه گیاه آسیب وارد نشود. در هلند قرن هفدهم، گل لاله جدید چنان خشم و مد بود که یک مشت پیاز حدود دلار ارزش داشت. لاله ها همچنین برای اهداف تزئینی در مراسم خاکسپاری استفاده می شوند زیرا از نظر بصری بسیار دلپذیر هستند. لاله‌ها فضا را آرام می‌کنند، بنابراین بهترین گلی هستند که می‌توانید برای ابراز ناراحتی به کسی بدهید.

نماد گل لاله قرمز

مجله خبری گل میخک گیاهی دارای پیاز است و هم در گلدان و هم در منزل قابل نگهداری است. بیش از 160 نوع در سرتاسر جهان است و دارای رنگ های سفید، قرمز، صورتی و زرد است. طبق نظر باغبانی گیاه یکساله است و البته پیاز جدید هر سال جایگزین می شود.

اگر پیاز‌ها را برای سال آینده دوباره استفاده شود لازم است در زمان رویش در بهار با استفاده از کود عمومی تغذیه صورت گیرد. پس اگر درون منزل نگهداری میکنید ، پرنورترین مکان را برای این گل زیبا انتخاب کنید؛ به عنوان مثال کنار پنجره جنوبی مکان مناسبی است. اگر لاله های شما شروع به رشد بیشتر از ساقه های دیگر در دسته گل خود کردند، نگران نباشید – می توانید دوباره آنها را کوتاه کنید تا با بقیه ساقه ها مطابقت داشته باشند.

معرفی گل لاله

بایستی نوع و کیفیت پیاز و طرز کشت کردن و کاشت این گل را بدانید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. مناسب ترین زمانی که می توانید در آن به کاشت گل رویایی لاله بپردازید در فصل پاییز میباشد. انواع گل لاله از لحاظ گل کاری و زارعت گلی یکساله بشمار می رود. لاله در مناطق سردسیری گلی است دائمی ولی در مناطق گرمسیری سوخ ها تیمار شده با سرما کشت می‌شوند، و پس از آن گل‌ دهی می کنند.

http://architecton.ir

ولی بعد از برگ زنی پیازها باید گلدان را به محل نورگیر منتقل نمود. البته میتوان همان ابتدا گلدان ها را در محلی نورگیر قرار داد تا نیاز به جابجایی گلدان ها نباشد. پس از کاشت پیاز ها تا قبل از گلدهی هرگز خاک را زیر رو رو نکنید و پیاز ها را از خاک در نیاورید. ارقام پرپر به علت زیبایی گل و طولانی بودن دوران گل دهی برای آپارتمان بیشتر مورد توجه می باشند.

  • هلند یکی از کشورهایی است که به کشت و صادرات لاله می پردازد که از این نظر جایگاه بسیار ویژه در بین کشورها دارد.
  • گل غالباً بزرگ، منفرد و بر روی دمگل صافی قرار گرفته (گونه هایی نیز با دو یا چند گل بر روی دمگل های ظریف و نازک مشاهده می شود. ).
  • توجه داشته باشید که میزان ماسه باید در این ترکیب غالب باشد.
  • گل لاله در رنگ های متفاوتی وجود دارد که هر نوع و رنگ آن نماد خاص خود را دارد که به طور کامل شرح داده شده.
  • در واقع این هیبریدها حاصل کراس بین لاله های Red Emperor با دیگر لاله ها هستند.
  • همچنین در صورتی که لایه کاغذ مانند روی پیاز وجود ندارد آنرا نخرید.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار