گل لاله به همراه معرفی انواع گل لاله پوپونیک | mikhakflower

در آن زمان تقریبا تمام هلندی ها به تجارت پیاز لاله هلندی با سایر کشور ها رو آوردند و خیلی ها در این راه ثروتمند شدند. و در بلند مدت این بازی یک بازنده بیشتر ندارد که همان دلالان سودجو می‌باشند. باید از گل لاله در برابر پوسیده شدن ریشه محافظت نمود و از آلودگی ریشه آن جلوگیری به عمل آورد. از طریق کشت و صادر کردن این گل بسیار زیبا به کشورهای مختلف تا حدود زیادی می توان به اقتصاد کشور کمک کرد.

نماد گل لاله قرمز

دمای ایده‌آل برای ریشه‌دهی ۹ درجه و برای رشد ۱۸-۱۵ درجه سانتیگراد است. پیازهای فورسه شده نباید در محیط خیلی گرم نگهداری شوند، گرما باعث عدم تشکیل گل می‌شود. PH مناسب برای مجله خبری گل میخک خاکی که در آن لاله کاشته می شود بایستی در حدود 7 و خنثی باشد. برای کاشت این گل زینتی در داخل گلدان همان طور که در بالا ذکر شد سر پیاز مورد نظر بایستی به سمت بالا باشد.

دلیل خم شدن ساقه ها در گل لاله چیست؟

در غیر این صورت پر نورترین جای خانه را برای آن ها انتخاب کنید تا نور کافی را دریافت کنند. اهمیت دریافت نور خورشید به صورت کامل در زمان گلدهی آن ها بسیار بیشتر است. از آنجایی که این گل آب مورد نیاز خود را در فضای باز از بارندگی دریافت می کند، بهتر است بیشتر با طرز نگهداری از لاله در آپارتمان آشنا شویم. در این مورد نیز باید به شما بگوییم لازم است تا خشک نشدن خاک گلدان به آن آب ندهید و برای مراقبت و آبیاری فصل خواب و استراحت گل را نیز در نظر بگیرید. بهترین مقدار برای این منظور نیز دو بار در هفته در زمان گلدهی و کمی پیش از آن، و نصف این میزان برای فصول سرد سال است.

لاله های صورتی

بستر باغ را با استفاده از چنگال یا پنجه باغ آماده کنید تا خاک را به عمق30 تا 38 سانتیمتر شل کنید، سپس در یک لایه 5 تا 10 سانتیمتر کمپوست مخلوط کنید. سپس گلدان را برای مدت 4 الی 6 هفته به مکانی خنک و تاریک منتقل کنید. به کمی سنگ و یا مکعبهای شیشه‌ای برای پر کردن انتهای گلدان نیاز دارید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رام گل می باشد و هرگونه کپی پیگرد قانونی دارد.

  • برای خرید بذر گل می توانید از این لینک استفاده نمایید.
  • گل لاله معمولا سه گلبرگ دارد و از هر بوته، یک یا دو گل بیرون می آید.
  • کیسه های پلاستیکی به دلیل نگهداشتن رطوبت و شیوع بیماری های قارچی برای این کار مناسب نیست.
  • مناسب ترین زمانی که می توانید در آن به کاشت گل رویایی لاله بپردازید در فصل پاییز میباشد.
  • اگر به دنبال کاشت گیاهی زیبا در باغچه خود هستید، پیاز گل لاله بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

البته ممکن است زمان رشد و شکوفه دادن این گیاه کمی فرق کند. این موضوع به میزان سردی و بارش برف زمستان قبل بستگی دارد. چون در زیر برف، زمین گرم می‌ماند و شرایط برای رشد پیاز لاله مساعد است.

http://architecton.ir

توسط احمد گل کار

احمد گل کار