همه چیز در باره گل لاله Tulip | mikhakflower

گیاهان یشم (Crassula Argentea syn. Crassula ovata) گیاهانی ساقه دار چوبی با برگ های سبز بیضی، آبدار و سبز یشمی هستند. گیاهان یشم وقتی در فضای باز در نواحی 9 تا 11 وزارت کشاورزی ایالات متحده جایی که در زمستان… لاله ها بسته به نوع می توانند از یک تا ده سال زندگی کنند.

  • گلدان را قبل از استفاده، با آب گرم و مایع تمیزکننده بشویید و خشک کنید تا اثر آلودگی و باکتری در آن باقی نماند.
  • با توجه به آمار سال های گذشته 3 میلیارد پیاز لاله در کشور هلند تولید می گردد که حدود دو سوم آن به کشورهای مختلف صادر می شود.
  • در صورت قرار گیری گلدان در سایه و نرسیدن نور کافی و از طرفی خاک فقیر باعث کاهش گلدهی یا توقف گلدهی گیاه می شود.
  • لاله های قرمز یک هدیه عالی برای مناسبت روز ولنتاین هستند و همچنین حال و هوای بسیار رمانتیکی به شما می دهند.
  • از این رو خرید پیازهای مرغوب یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی باغداران بوده است.

لاله سفید نماد صلح و آرامش و در بعضی منابع گل لاله سفید را برای نشانه بخشش می‌دانند. مانند خیلی از گل‌های قرمز، لاله قرمز هم نماد عشق و شور و اشتیاق است. این گل زیبا بیش تر از 300 گونه متفاوت دارد که رنگ و شکل گل‌ها در گونه‌های مختلف متفاوت است.

چگونه گل مروارید رشد دهیم

در قرن هفدهم هلند، در زمان شیدایی لاله، عفونت پیازهای لاله توسط ویروس شکستن لاله، الگوهای متنوعی را در گل‌های لاله ایجاد کرد که بسیار مورد تحسین و ارزش قرار گرفت. بنابراین چه در گلدان کاشته شوند و در محیط آپارتمان باشند و چه در باغچه و فضای آزاد به همین مقدار آب احتیاج دارند. لاله های رنگی از زیباترین گلهای طبیعتن که طرفداران زیادی توی جهان دارن.

لاله های قرمز

جالب است بدانید مجله خبری گل میخک دارای انواع مختلفی است که برخی از آنها به صورت ترکیبی از چند رنگ متنوع وجود دارند. این گل زینتی و زیبا دارای 3 گلبرگ و 3 کاسبرگ می باشد. آبیاری باید در حد معمول انجام شود زیرا آبیاری زیائ باعث پوسیدگی پیاز ها می شود، البته آبیاری بعد از کاشت باعث می شود پیاز ها رشد خود را شروع کنند. اما تا زمانی که گیاه برگ نداشته باشد عمل آب دهی را لازم نیست.

پیاز گل لاله رنگارنگ پک ۵ عددی ( ایرانی )

به طوری که امروزه هلند مهم‌ترین تولیدکننده گل لاله در جهان است و آن را به بقیه کشورها هم صادر می‌کند. گل لاله را می‌توان در گلدان و داخل منزل هم نگهداری کرد. اگر شما هم به پرورش انواع گل لاله مثل گل لاله عباسی ، گل لاله واژگون و … علاقه دارید با ما در این مقاله همراه باشید. از سال ۱۹۸۱ تقسیم‌بندی گل‌های لاله توسط انجمن سلطنتی پیاز لاله هلند آغاز شد. انواع گل لاله بر اساس شکل گیاه و شکل و زمان باز شدن گل به ۱۵ گروه تقسیم شدند.

http://architecton.ir

توسط احمد گل کار

احمد گل کار