مرگ و میر ناشی از موج گرما: موج گرمای اوت انگلیس مرگبارتر از رکورد 40 درجه سانتیگراد در ماه جولای بود.

ارقام دفتر آمار ملی بریتانیا که امروز نیز منتشر شد، حاکی از آن است که تعداد مازاد مرگ و میر در تمام گروه های سنی در انگلیس و ولز در پنج موج گرمای گذشته به 3271 نفر رسیده است که بیش از 6 درصد بیشتر از میانگین پنج ساله است.

درباره این موضوعات بیشتر بدانید:


منبع: https://www.newscientist.com/article/2341447-englands-august-heatwave-was-deadlier-than-record-40c-days-in-july/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=home

راسید نکتی اصل/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی

این آژانس گفت که انگلیس در طول تابستان پنج “طلسم گرم” را تجربه کرده است که به عنوان دوره ای تعریف می شود که در آن خطر افزایش دما در طی چند روز وجود دارد و/یا روزهایی که میانگین دما در مرکز انگلستان بالای 20 درجه سانتی گراد است. (68 درجه فارنهایت).

موج گرمای لندن در 10 آگوست 2022

آمار رسمی نشان می دهد که مرگ و میر بیش از حد افراد بالای 65 سال در طول موج گرمای اوت انگلیس بیشتر از موج گرمای رکورد 40 درجه سانتی گراد (104 فارنهایت) جولای بود.

ارقام جدید آژانس امنیت سلامت بریتانیا (UKHSA) نشان می‌دهد که از 8 تا 17 آگوست، زمانی که دمای هوا در طول روز از 30 درجه سانتی‌گراد (86 درجه فارنهایت) فراتر رفت، حدود 1458 مورد مرگ و میر بیشتر در بین افراد بالای 65 سال در انگلیس رخ داده است. چهار روز.

به طور کلی، UKHSA اعلام کرد که تابستان 2022 مرگبارترین تابستان برای موج گرما از سال 2004 بوده است، زمانی که دولت بریتانیا برای اولین بار طرح خاصی را برای موج گرما در انگلیس ارائه کرد. این طرح شامل اقداماتی است که سرویس بهداشت ملی، مقامات محلی و گروه های اجتماعی باید برای محافظت از مردم در برابر اثرات گرمای شدید بر سلامتی انجام دهند.

این اعداد هستند بر اساس مدل‌سازی آماری UKHSA که برای نشان دادن تأثیر امواج گرما بر آسیب‌پذیرترین گروه‌های سنی طراحی شده است. ارقام شامل کسانی که با کووید-19 جان خود را از دست داده اند، نمی باشد. UKHSA همچنین خاطرنشان می کند که مرگ و میر بیش از حد در بیشتر سال 2022، حتی در دوره های دماهای پایین تر، زیاد بوده است.

آمار رسمی نشان می‌دهد که موج گرمای 10 روزه انگلیس در آگوست 2022 منجر به مرگ و میر بیشتر از افزایش دمای کوتاه‌تر اما بی‌سابقه جولای شده است که خطرات گرمای طولانی را برجسته می‌کند.

محیط


7 اکتبر 2022

افراد مسن بیشتر احتمال دارد که از مشکلات جدی برای سلامتی ناشی از هوای گرم رنج ببرند، تا حدی به این دلیل که با افزایش سن تنظیم دمای بدن برای بدن دشوارتر می شود.